obsah
|
zápatí
Ministerstvo financí
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Zpracování projektové dokumentace sanace zemin a stavebních konstrukcí – III. etapa ve společnosti FARMAK, a.s.
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Zpracování projektové dokumentace sanace zemin a stavebních konstrukcí – III. etapa ve společnosti FARMAK, a.s.
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Zakázka je zadávána v rámci procesu odstraňování starých ekologických zátěží na základě uzavřené ekologické smlouvy č. 0210/01.
Předmětem plnění je zpracování projektové dokumentace sanace zemin a stavebních konstrukcí – III. etapa ve společnosti FARMAK, a.s. v rozsahu projektu pro případné stavební a vodoprávní řízení a umožňující zadat veřejnou zakázku dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Projektová dokumentace bude použita pro zadání veřejné zakázky na realizaci sanace identifikovaných znečištění dle Doplňku AAR v následujícím rozsahu:
- stará chemická kanalizace mezi šachtami Š17 a Š13
- demolice jímek u objektu č. 46 a 31d a související sanační odtěžbu nadlimitně kontaminovaných zemin v jejich okolí a podloží.
Rozsah plnění je vymezen projektem „Realizační projekt projektové dokumentace sanace zemin a stavebních konstrukcí ve společnosti FARMAK, a.s.“ včetně příloh a položkovým rozpočtem.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
06.04.2017 23:59
Datum zahájení:
23.03.2017 13:45
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Ministerstvo financí
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software