obsah
|
zápatí
Ministerstvo financí
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
»
veřejné zakázky
»
Realizace provozu platebních terminálů pro CS ČR 2017
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Realizace provozu platebních terminálů pro CS ČR 2017
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je realizace provozu platebních terminálů pro zadavatele zahrnující zejména:
- zapůjčení konkrétního počtu pevných a mobilních platebních terminálů na celou dobu trvání smlouvy, a to ode dne zahájení provozu platebních terminálů,
- zapůjčení dalších pevných a mobilních platebních terminálů v průběhu trvání smlouvy na základě požadavků zadavatele s ohledem na vyhodnocení provozu a aktuální potřebu zadavatele,
- zajištění provozu všech platebních terminálů po celou dobu trvání smlouvy, tj. umožnění plateb konkrétních druhů platebních povinností ukládaných a/nebo vybíraných zadavatelem, včetně:
a) instalace platebních terminálů
b) úprav SW v souladu s požadavky platebních schémat,
c) připojení platebních terminálů ke zpracovatelskému centru poskytovatele
d) on-site servisu a maintenance,
- zajištění dodávek spotřebního materiálu pro provoz platebních terminálů po celou dobu trvání smlouvy a
- proškolení z obsluhy platebního terminálu pro vybrané zaměstnance zadavatele, které bude uskutečněno před zahájením provozu platebních terminálů.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
řízení se soutěžním dialogem
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum pro žádosti o účast:
01.08.2017 10:00
Datum předložení nabídky:
22.05.2018 13:00
Datum zahájení:
30.06.2017 08:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Ministerstvo financí
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software