Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502020012384


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifikační číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha
PSČ:
11810
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha 1
Tel.:
+420 257043357
K rukám:
Ing. Dana Kovářová
       
E-mail:
Dana.Kovarova@mfcr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mfcr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://mfcr.ezak.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://mfcr.ezak.cz/vz00001065
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Grafické zpracování finančních daňových tiskopisů
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 15
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Hlavní město Praha
Kód NUTS CZ010 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: 4 nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
3 200 000
   
Měna:
CZK
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Grafické zpracování - vytváření nové podoby finančních daňových tiskopisů podle předloh dodaných zadavatelem a zapracovávání změn a úprav (korektury) dle požadavků zadavatele do stávajících finančních daňových tiskopisů.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
79822500-7
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  48  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
viz Zadávací dokumentace - Rámcová smlouva

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační předpoklady dle zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, dále jen zákon:
dle § 53 zákona odst. 1 písm. a) a b) prokáže výpisem z evidence Rejstříku trestů právnické osoby a výpisem z evidence Rejstříku trestů pro všechny členy statutárního orgánu dodavatele,
dle § 53 zákona odst. 1 písm. f) a h) prokáže potvrzením příslušného orgánu
dle § 53 zákona odst. 1 písm. c) až e), g) a j) až k) prokáže čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady:
dle § 54 zákona písm. a) prokáže výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,
dle § 54 zákona písm. b) prokáže dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladem prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
Dodavatel předkládá kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace.
Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného uchazeče předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace

III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Čestné prohlášení
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Předložení čestného prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
1. Čestné prohlášení se seznamem významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona, a to v rozsahu 3 nejvýznamnějších zakázek obdobného druhu v oblasti poskytování služeb grafického designu Přílohou seznamu musí být:
• osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
• osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
• smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení vydané jinou osobou od této osoby získat z důvodů spočívající na její straně.
2. Čestné prohlášení se seznamem alespoň 4 techniků spolu s osvědčením o jejich vzdělání a odborné kvalifikaci dle § 56 odst. 2 písm. b) a e) zákona.
3. Čestné prohlášení o přehledu nástrojů či pomůcek, provozních a technických zařízení dle § 56 odst. 2 písm. h) zákona - podrobné informace jsou uvedeny v oddíle VI.3)tohoto formuláře v oddíle "Další informace"
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
1. Plnění o minimálním objemu 150 000 Kč bez DPH každá služba (celkem tedy minimálně 450 000 Kč bez DPH). Seznam, nejlépe ve formě tabulky, bude obsahovat minimálně název objednatele služby, popis poskytovaných služeb, celkový rozsah plnění ve finančním vyjádření v Kč bez DPH, dobu realizace služeb.
2.Uchazeč předloží seznam alespoň 4 techniků (tj. osob odpovědných za poskytování požadovaných služeb), přičemž každá osoba bude splňovat následující požadavky:
• ukončené vzdělání v oboru polygrafie, počítačové grafiky nebo grafického designu (minimálně výuční list) a zároveň
• praxi v oboru polygrafie, počítačové grafiky nebo grafického designu v délce minimálně 2 let.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
Nabídková cena
60
2.
Vzorová úloha
40
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 20/01/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
90
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 20/01/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
12:10 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha 1
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Komise zadavatele; uchazeči, kteří podali nabídku v řádném termínu (1 zástupce za každého uchazeče).

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Dokončení informací oddílu III.2.3) Technická způsobilost :
3.Předložení čestného prohlášení o přehledu nástrojů či pomůcek, provozních a technických zařízení dle § 56 odst. 2 písm. h) zákona, o tom, že dodavatel disponuje počítači s programovým vybavením, např.
• Adobe Creative Suite, verze min. CS5
• nebo Adobe CS Collection,
které umí editovat zadané formáty tiskopisů dle požadavu zadavatele, tzn. s výstupem ve formátu pdf, verze PDF 1.6 (Acrobat 7.x) a vyšší, v elektronické podobě, s možností s tiskopisy dále pracovat v programovém vybavení Adobe Acrobat Standard nebo Adobe Acrobat Professional. Dodavatel v čestném prohlášení uvede, jakým programovým vybavením splňujícím zadané požadavky disponuje.

HODNOTÍCÍ KRITÉRIA:
Hodnocení nabídek bude provedeno v souladu s § 78 a § 79 zákona podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky. Zadavatel stanovuje dílčí hodnotící kritéria:
1. nabídková cena s váhou 60 %
Předmětem hodnocení bude „Celková nabídková cena za čtyři roky včetně DPH"
2. vzorová úloha s váhou 40 %.
Předmětem hodnocení bude míra chybovosti při naplňování požadavků zadavatele při zpracování vzorové úlohy, spočívající v grafickém zpracování čtyř (4) tiskopisů dle požadavků zadavatele specifikovaných v Přílohách č. 5a, 5b, 5c, 5d Zadávací dokumentace. Dodavatel předloží graficky zpracované tiskopisy písemně v listinné podobě a současně elektronicky ve formátu pdf, verze PDF 1.6 (Acrobat 7.x), a vyšší tak, aby zadavatel mohl s tiskopisy dále pracovat v programovém vybavení Adobe Acrobat Standard nebo Adobe Acrobat Professional.
V zadání vzorové úlohy jsou požadované změny a úpravy v tiskopisech vyznačeny zadavatelem pomocí nástrojů pro zvýraznění textu, vložení textu, přeškrtnutí textu, podtržení textu, lístku s poznámkou, připojení přílohy apod. (dále jen „nástroje pro poznámky a označení“).
V některých případech obsahuje nástroj pro poznámky a označení lístek s poznámkou vysvětlující informace vztahující se ke grafickému zpracování tiskopisu, případně odkaz na připojenou přílohu.
Přehled poznámek (požadavků) vyznačených v tiskopisech, včetně jejich obsahu lze vytisknout. Jednotlivé poznámky jsou po vytisknutí v listinné podobě číselně označené.


a. Návrh nového tiskopisu č. 25 3401 (Příloha č. 5a Zadávací dokumentace)
Pro návrh nového tiskopisu č. 25 3401 „Hlášení k dani z přidané hodnoty“ byly použity zadavatelem vybrané strany ze tří stávajících tiskopisů ve formátu pdf, do něhož byly následně vyznačeny požadované úpravy pomocí nástrojů pro poznámky a označení.

b. Návrh upraveného tiskopisu č. 25 5401 (Příloha č. 5b Zadávací dokumentace)
Pro návrh upraveného tiskopisu č. 25 5401 „Přiznání k dani z přidané hodnoty“ byl použit stávající tiskopis ve formátu pdf, do něhož byly následně vyznačeny požadované úpravy pomocí nástrojů pro poznámky a označení.

c. Návrh tiskopisu č. 25 5655 pro vložení vyplňovacích polí s možností sčítání vepsaných údajů (Příloha č. 5c Zadávací dokumentace)
V tiskopise č. 25 5655 „Rekapitulace předávacích protokolů pokutových bloků“ byl použit stávající tiskopis ve formátu pdf, do něhož byly následně vyznačeny požadované úpravy pomocí nástrojů pro poznámky a označení.

d. Návrh tiskopisu č. 25 5304 pro vložení vyplňovacích polí bez možnosti sčítání vepsaných údajů (Příloha č. 5d Zadávací dokumentace).
V tiskopise č. 25 5304 „Výzva k součinnosti třetích osob“ byl použit stávající tiskopis ve formátu pdf, do něhož byly následně vyznačeny požadované úpravy pomocí nástrojů pro poznámky a označení.

V případě rozporů, je vždy rozhodující znění graficky zpracovaného tiskopisu předložené v elektronické podobě (na nosiči dat, popřípadě v elektronické nabídce).
Zadavatel bude při hodnocení míry naplnění požadavků dle vzorové úlohy tolerovat níže uvedené chyby:
U graficky zpracovaného návrhu nového tiskopisu č. 25 3401 „Hlášení k dani z přidané hodnoty“ připouští zadavatel toleranci 10 chyb. Za 1 tolerovanou chybu bude považováno: chybějící, přebývající nebo nesprávně uvedené písmeno ve slově, včetně chyb v diakritice; chybějící, přebývající nebo nesprávně uvedená číslice; chybějící, přebývající nebo nesprávně uvedené interpunkční znaménko; chybějící nebo přebývající znak; chybějící, přebývající, nesprávně zpracované nebo umístěné pole pro vpisování údajů; nesprávná velikost písma; nesprávná barevnost.
Tolerance chyb nebude přípustná, pokud k chybám dojde ze strany dodavatele při zapracování požadavků vyznačených zadavatelem v tiskopisu pomocí nástrojů pro poznámky a označení.
U graficky zpracovaného návrhu upraveného tiskopisu č. 25 5401 „Přiznání k dani z přidané hodnoty“ připouští zadavatel toleranci 1 chyby vzniklé při zapracování některého z požadavků vyznačených zadavatelem do tiskopisu pomocí nástrojů pro poznámky a označení.
Za 1 tolerovanou chybu bude považováno: nezapracování vyškrtnutého textu; nezapracování vloženého textu; nezapracování přílohy; nedodržení pokynů vztahujících se ke grafickému zpracování tiskopisů.
U požadavku na vložení vyplňovacích polí s možností sčítání vepsaných údajů do tiskopisu č. 25 5655 „Rekapitulace předávacích protokolů pokutových bloků“ nebude tolerována žádná chyba.
U požadavku na vložení vyplňovacích polí bez možností sčítání vepsaných údajů do tiskopisu č. 25 5304 „Výzva k součinnosti třetích osob“ připouští zadavatel toleranci 1 chyby vzniklé při vkládání polí.
Za 1 tolerovanou chybu bude považováno: chybějící nebo nesprávně vložené pole v místě vyznačení; nemožnost vpisovat do vloženého pole.
Nabídka, v níž dodavatel zpracuje vzorovou úlohu dle požadavků zadavatele bez chyb v rozsahu všech čtyř tiskopisů, popř. v rámci výše uvedené chybové tolerance, získává bodovou hodnotu 100.
Za každou chybu, která není obsažena ve výše uvedeném seznamu tolerovaných chyb, a za každou chybu v tomto seznamu uvedenou nad rámec tolerovaného počtu bude bodová hodnota přidělená nabídce za dílčí hodnotící kritérium vzorová úloha snížena o 25 bodů (až do minimální bodové hodnoty 0 bodů).
Z důvodu právní opatrnosti se znovu zdůrazňuje, že seznam tolerovaných chyb je vždy vázán na konkrétní tiskopis. Zejména tedy nelze nevyčerpané tolerované chyby převádět na jiné tiskopisy či dovolávat se tolerování obdobné chyby na základě analogické aplikace pravidla vázaného na jiný tiskopis.
Bodová hodnota zjištěná výše popsaným způsobem bude vynásobena váhou dílčího hodnotícího kritéria vzorová úloha v %.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
18/12/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh