obsah
|
zápatí
Ministerstvo financí
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dynamický nákupní systém na kancelářskou techniku a zařízení - Výzva 6-2019
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dynamický nákupní systém na kancelářskou techniku a zařízení - Výzva 6-2019
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem Veřejné zakázky je dodávka nové kancelářské techniky, konkrétně, 41 ks skartovacích strojů. Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky včetně jejich technických podmínek jsou podrobně specifikovány v Příloze č. 2 Výzvy: Technická specifikace předmětu Veřejné zakázky.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
zakázka v DNS zahájená výzvou
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
13.08.2019 10:00
Datum zahájení:
23.07.2019 15:28
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Ministerstvo financí
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software