obsah
|
zápatí
Ministerstvo financí
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
»
dynamické nákupní systémy
»
Dynamický nákupní systém na kancelářskou techniku a zařízení
»
Oznámení o výsledku zadávacího řízení IV. čtvrtletí 2020
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář F03 - Oznámení o výsledku zadávacího řízení
Název formuláře
Oznámení o výsledku zadávacího řízení IV. čtvrtletí 2020
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
F2021-003931
Směrnice 2014/24/EU
Oddíl I: Veřejný zadavatel
I.1) Název a adresa
1
(uveďte všechny veřejné zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa:
(URL)
Adresa profilu zadavatele:
(URL)
I.2) Společné zadávání veřejných zakázek
Zakázka zahrnuje společné zadávání zakázek
V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:
Zakázku zadává centrální zadavatel
I.4) Druh veřejného zadavatele
Ministerstvo nebo jiný celostátní či federální orgán včetně jejich organizačních složek
Regionální či místní úřad/agentura
Celostátní či federální úřad/agentura
Veřejnoprávní instituce
Regionální či místní orgán
Evropská instituce/agentura nebo mezinárodní organizace
Jiný druh:
I.5) Hlavní předmět činnosti
Služby pro širokou veřejnost
Bydlení a občanská vybavenost
Obrana
Sociální služby
Veřejný pořádek a bezpečnost
Rekreace, kultura a náboženství
Životní prostředí
Vzdělávání
Hospodářské a finanční záležitosti
Zdravotnictví
Jiné činnosti:
Oddíl II: Předmět
II.1) Rozsah veřejné zakázky
II.1.1) Název:
Spisové číslo:
2
II.1.2) Hlavní kód CPV:
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.1.3) Druh zakázky
Práce
Dodávky
Služby
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem veřejných zakázek zadávaných v DNS budou dodávky standardní kancelářské techniky a zařízení, jako např. počítací, účtovací, frankovací stroje, zpětné projektory, tabule, skartovací stroje, kroužkové vazače, děrovací stroje, laminátory, řezačky papíru a další různé kancelářské stroje a zařízení.
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
ano
ne
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
(bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
II.2) Popis
1
II.2.1) Název:
2
Část zakázky č.:
2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV
2
Hlavní kód CPV:
1
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS:
1
Hlavní místo dodání nebo plnění:
ČR GFŘ, Lazarská 15, 117 22 Praha 1 ČR GŘC, Budějovická 7, 140 00 Praha 4
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka 4 ks (3 ks pro GFŘ, 1 ks pro GŘC) frankovacích strojů ve dvou specifikacích.
II.2.5) Hodnotící kritéria
Kritéria kvality
Název:
/ Váha:
1, 2, 20
Kritéria nákladů
Název:
/ Váha:
1, 20
Cena - Váha:
21
II.2.11) Informace o opcích
Opce
ano
ne
Uveďte popis opcí:
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
ano
ne
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
§ 114 odst. 2 ZZVZ podle nejnižší nabídkové ceny Výzva 3-2020 nebyla dělena na části.
II.2) Popis
1
II.2.1) Název:
2
Část zakázky č.:
2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV
2
Hlavní kód CPV:
1
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS:
1
Hlavní místo dodání nebo plnění:
ČR GFŘ, Lazarská 15, 117 22 Praha 1 Nové Město ČR GŘC, Budějovická 7, 140 00 Praha 4
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka 12 ks (9 ks pro GFŘ, 3 ks pro GŘC) skartovacích strojů v jedné specifikaci.
II.2.5) Hodnotící kritéria
Kritéria kvality
Název:
/ Váha:
1, 2, 20
Kritéria nákladů
Název:
/ Váha:
1, 20
Cena - Váha:
21
II.2.11) Informace o opcích
Opce
ano
ne
Uveďte popis opcí:
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
ano
ne
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
§ 114 odst. 2 ZZVZ podle nejnižší nabídkové ceny Výzva 5-2020 nebyla dělena na části.
II.2) Popis
1
II.2.1) Název:
2
Část zakázky č.:
2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV
2
Hlavní kód CPV:
1
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS:
1
Hlavní místo dodání nebo plnění:
ČR MF, Letenská 525/15, 118 10 Praha 1 ČR GFŘ, Lazarská 15, 117 22 Praha 1 Nové Město ČR GŘC, Budějovická 7, 140 00 Praha 4 a další místa na území ČR
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka 21 ks (10 ks pro MF, 9 ks pro GFŘ, 2 ks pro GŘC) skartovacích strojů v jedné specifikaci a možnost odběru dalších maximálně 309 ks skartovacích strojů až do celkové souhrnné hodnoty 1 496 220,- Kč bez DPH.
II.2.5) Hodnotící kritéria
Kritéria kvality
Název:
/ Váha:
1, 2, 20
Kritéria nákladů
Název:
/ Váha:
1, 20
Cena - Váha:
21
II.2.11) Informace o opcích
Opce
ano
ne
Uveďte popis opcí:
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
ano
ne
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
§ 114 odst. 2 ZZVZ podle nejnižší nabídkové ceny, veřejná zakázka "Nákup skartovacích strojů 1-20" nebyla dělena na části a umožňuje odběr maximálně 330 ks skartovacích strojů až do celkové souhrnné hodnoty 1 496 220,- Kč bez DPH.
Oddíl IV: Řízení
IV.1) Popis
IV.1.1) Druh řízení
Otevřené řízení
Zkrácené řízení
Odůvodnění:
Užší řízení
Zkrácené řízení
Odůvodnění:
Jednací řízení s uveřejněním
Zkrácené řízení
Odůvodnění:
Soutěžní dialog
Inovační partnerství
Zadání zakázky bez předchozího uveřejnění výzvy k účasti v soutěži v Úředním věstníku Evropské unie v níže uvedených případech
(vyplňte prosím přílohu D1)
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
Toto výběrové řízení spočívá v uzavření rámcové smlouvy
Byl zřízen dynamický nákupní systém
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
Byla použita elektronická dražba
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách
ano
ne
IV.2) Administrativní informace
IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení
2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
(Jedno z následujících: Předběžné oznámení použité jako výzva k účasti v soutěži; Oznámení o zahájení zadávacího řízení; Oznámení o dobrovolné průhlednosti ex ante)
IV.2.8) Informace o ukončení dynamického nákupního systému
Oznámení se týká ukončení dynamického nákupního systému zveřejněného ve výše uvedeném oznámení o zahájení zadávacího řízení
IV.2.9) Informace o ukončení výzvy k účasti v soutěži oznámené prostřednictvím předběžného oznámení
Veřejný zadavatel nebude zadávat žádné další zakázky na základě výše uvedeného předběžného oznámení
Oddíl V: Zadání zakázky
1
Zakázka č.:
Část zakázky č.:
2
Název:
Zakázka/část je zadaná
ano
ne
V.1) Informace o nezadání zakázky
Zakázka/položka nebyla zadána
Nebyly přijaty žádné nabídky nebo žádosti o účast, nebo byly všechny tyto nabídky nebo žádosti o účast odmítnuty
Jiné důvody (ukončení řízení)
V.2) Zadání zakázky
V.2.1) Datum uzavření smlouvy:
(dd.mm.rrrr)
V.2.2) Informace o nabídkách
Počet obdržených nabídek:
Počet nabídek obdržených od malých a středních podniků:
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)
Počet nabídek obdržených od uchazečů z dalších členských států EU:
Počet nabídek obdržených od uchazečů ze států, které nejsou členy EU:
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
Zakázka byla zadána skupině hospodářských subjektů
ano
ne
V.2.3) Název a adresa dodavatele, kterému byla zakázka zadána
1
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
Dodavatelem je malý či střední podnik
ano
ne
V.2.4) Údaje o hodnotě zakázky/části
(bez DPH)
Předpokládaná celková hodnota zakázky/části:
2
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
Konečná hodnota zakázky/položky:
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota v případě této položky)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek) u této položky, která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek) u této položky, která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
V.2.5) Informace o subdodávkách
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
Uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami
4
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
Poměrná část:
%
Krátký popis části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky:
Oddíl V: Zadání zakázky
1
Zakázka č.:
Část zakázky č.:
2
Název:
Zakázka/část je zadaná
ano
ne
V.1) Informace o nezadání zakázky
Zakázka/položka nebyla zadána
Nebyly přijaty žádné nabídky nebo žádosti o účast, nebo byly všechny tyto nabídky nebo žádosti o účast odmítnuty
Jiné důvody (ukončení řízení)
V.2) Zadání zakázky
V.2.1) Datum uzavření smlouvy:
(dd.mm.rrrr)
V.2.2) Informace o nabídkách
Počet obdržených nabídek:
Počet nabídek obdržených od malých a středních podniků:
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)
Počet nabídek obdržených od uchazečů z dalších členských států EU:
Počet nabídek obdržených od uchazečů ze států, které nejsou členy EU:
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
Zakázka byla zadána skupině hospodářských subjektů
ano
ne
V.2.3) Název a adresa dodavatele, kterému byla zakázka zadána
1
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
Dodavatelem je malý či střední podnik
ano
ne
V.2.4) Údaje o hodnotě zakázky/části
(bez DPH)
Předpokládaná celková hodnota zakázky/části:
2
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
Konečná hodnota zakázky/položky:
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota v případě této položky)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek) u této položky, která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek) u této položky, která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
V.2.5) Informace o subdodávkách
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
Uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami
4
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
Poměrná část:
%
Krátký popis části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky:
Oddíl V: Zadání zakázky
1
Zakázka č.:
Část zakázky č.:
2
Název:
Zakázka/část je zadaná
ano
ne
V.1) Informace o nezadání zakázky
Zakázka/položka nebyla zadána
Nebyly přijaty žádné nabídky nebo žádosti o účast, nebo byly všechny tyto nabídky nebo žádosti o účast odmítnuty
Jiné důvody (ukončení řízení)
V.2) Zadání zakázky
V.2.1) Datum uzavření smlouvy:
(dd.mm.rrrr)
V.2.2) Informace o nabídkách
Počet obdržených nabídek:
Počet nabídek obdržených od malých a středních podniků:
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)
Počet nabídek obdržených od uchazečů z dalších členských států EU:
Počet nabídek obdržených od uchazečů ze států, které nejsou členy EU:
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
Zakázka byla zadána skupině hospodářských subjektů
ano
ne
V.2.3) Název a adresa dodavatele, kterému byla zakázka zadána
1
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
Dodavatelem je malý či střední podnik
ano
ne
V.2.4) Údaje o hodnotě zakázky/části
(bez DPH)
Předpokládaná celková hodnota zakázky/části:
2
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
Konečná hodnota zakázky/položky:
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota v případě této položky)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek) u této položky, která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek) u této položky, která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
V.2.5) Informace o subdodávkách
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
Uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami
4
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
Poměrná část:
%
Krátký popis části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky:
Oddíl VI: Doplňující informace
VI.3) Další informace:
2
Jedná se o oznámení o uzavření smluv za IV. čtvrtletí roku 2020 v "Dynamickém nákupním systému na kancelářskou techniku a zařízení".
VI.4) Přezkumná řízení
VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení
2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou. Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vztahujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek. Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl. Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení
2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:
28.01.2021
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1
prosím opakujte, kolikrát je třeba
2
je-li to relevantní
4
pokud jsou tyto informace známy
7
povinné informace, které nemají být zveřejněny
20
místo váhy lze zadat význam
21
místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět
Příloha D1 – Obecné zakázky
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění výzvy k účasti v soutěži v
Úředním věstníku Evropské unie
směrnice 2014/24/EU
(zvolte příslušnou možnost a uveďte vysvětlení)
1. Odůvodnění použití jednacího řízení bez předchozího zveřejnění výzvy k účasti v soutěži v souladu s článkem 32 směrnice 2014/24/EU
Žádné nabídky nebo žádné vhodné nabídky/žádosti o účast v návaznosti na
otevřené řízení
užší řízení
Předmětné výrobky jsou vyráběny čistě za účelem výzkumu, pokusu, studie nebo vývoje v souladu s podmínkami stanovenými v dané směrnici
(pouze v případě dodávek)
Práce, dodávky nebo služby mohou být poskytovány pouze konkrétním hospodářským subjektem z důvodu:
neexistence hospodářské soutěže z technických důvodů
veřejné zákázky zaměřené na vytvoření nebo získání jedinečného uměleckého díla nebo uměleckého výkonu
ochrany výhradních práv včetně práv duševního vlastnictví
Krajní naléhavost vzniklá v důsledku událostí, které veřejný zadavatel nemohl předvídat, a v souladu s přísnými podmínkami stanovenými v dané směrnici
Dodatečné dodávky od původního dodavatele objednané v souladu s přísnými podmínkami stanovenými ve směrnici
Nové stavební práce/služby, které představují opakování stávajících stavebních prací/služeb a jsou objednány v souladu s přísnými podmínkami stanovenými ve směrnici
Zakázka na služby se zadá vítězi nebo jednomu z vítězů soutěže o návrh
Zakázka na dodávky nabízené a nakupované na komoditních burzách
Nákup dodávek nebo služeb za obzvláště výhodných podmínek
od dodavatele, který s konečnou platností ukončuje svou obchodní činnost
od likvidátorů v případě insolvenčního řízení, vyrovnání s věřiteli nebo podobného řízení podle národních právních a správních předpisů
2. Jiné odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění výzvy k účasti v soutěži v Úředním věstníku Evropské unie
Zakázka nespadá do oblasti působnosti příslušné směrnice
3. Vysvětlení
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Ministerstvo financí
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software