obsah
|
zápatí
Ministerstvo financí
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
»
veřejné zakázky
»
Dodávky ceninového papíru členěné do 4 částí
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávky ceninového papíru členěné do 4 částí
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky jsou dodávky ceninového papíru, dodávky ceninového papíru s aplikovaným holografickým proužkem, dodávky termoreaktivního papíru s aplikovaným holografickým proužkem, dodávky ceninového papíru na předsádky cestovních pasů (dále jen „předmět plnění“).
Tato veřejná zakázka je dle ustanovení § 101 zákona rozdělena na 4 části, a to:
a) část A: Dodávky ceninového papíru;
b) část B: Dodávky ceninového papíru s aplikovaným holografickým proužkem;
c) část C: Dodávky termoreaktivního papíru s aplikovaným holografickým proužkem;
d) část D: Dodávky ceninového papíru pro předsádky cestovních pasů.
Pokud není dále v této ZD uvedeno jinak, platí zadávací podmínky stejně pro všechny části veřejné zakázky.
Dodavatel je oprávněn podat nabídku do všech částí veřejné zakázky či pouze do některých nebo i jen do jedné části veřejné zakázky.
Místo plnění:
Praha
Nymburk
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)
Kontakt:
Petra Nádvorníková
e-mail: nadvornikova.petra@stc.cz
tel:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
22.07.2024 09:00
Datum zahájení:
11.06.2024 12:35
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Ministerstvo financí
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software