Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Poskytování služeb doručování zásilek
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky jsou služby doručování zásilek do samoobslužných výdejních boxů a výdejních míst, doručování na adresu obcí s rozšířenou působností (dále také jen „ORP“) a dále v rámci vyhrazené změny závazku také doručování na adresu fyzických osob. Předpokládaná množství doručovaných zásilek uvádí zadavatel v Příloze č. 3 této ZD.

Předmět plnění je podrobněji vymezen v Návrhu smlouvy a jeho přílohách. Návrh smlouvy je Přílohou č. 1 této ZD (výše a dále jen „Návrh smlouvy“).
Místo plnění: Praha
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)
Kontakt: Petra Nádvorníková
e-mail: nadvornikova.petra@stc.cz
tel: +420 603 827 613
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 11.09.2024 09:00
Datum zahájení: 08.08.2024 10:55
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):