Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Servisní podpora pro ORACLE
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky je závazek dodavatele poskytovat zadavateli podporu programového vybavení Oracle, a to do maximálního počtu 2 databázových instancí verze Oracle Database 18c Release 1 a novějších, přičemž tato technická podpora zahrnuje tyto činnosti:
a) instalace a implementace databázových technologií Oracle;
b) systémová pomoc v oblasti databázového prostředí;
c) ladění databází a aplikací;
d) migrace a upgrade databází a aplikací;
e) vytváření a úprava ovládacích prvků a skriptů pro běh databáze Oracle;
f) návrhy a vytváření skriptů pro zálohování databáze;
g) administrativní jednorázové manipulace s databázemi;
h) Incident & Problem management;
i) On-site zásahy v lokalitě VZ II, Za Viaduktem 8, Praha 7 - Holešovice;
j) Dokumentace změn a nastavení.

Rozsah a obsah technické podpory je blíže specifikován v Příloze č. 1 Návrhu smlouvy – Technická specifikace, čl. 2.1 „Činnosti technické podpory“, která tvoří nedílnou součást zadávací dokumentace.

Poskytovatel se zavazuje zajišťovat technickou podporu databáze Oracle v následujících formách:
a) Reaktivní služby– zajištění dostupnosti Hotline s dálkovou podporou sledování vývoje řešení, eskalační management, poskytování dálkové podpory s garantovanou reakční dobou, řešení incidentů (dále jen „pohotovost“);
b) Proaktivní služby – prováděním on-site zásahů a poskytováním konzultační služby v rozsahu 100 člověkodnů (MDs) během celé doby platnosti smlouvy, tyto služby jsou poskytovány v potřebném rozsahu na vyžádání objednatele a za podmínek stanovených dále smlouvou bez ohledu na počet vzniklých incidentů.

Způsob poskytování jednotlivých forem technické podpory je podrobně upraven v Příloze č. 1 Návrhu smlouvy – Technická specifikace, čl. 2.2 „Forma zajištění technické podpory“.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)
Kontakt: Šárka Kadlecová
e-mail: kadlecova.sarka2@stc.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 19.12.2025 09:00
Datum zahájení: 14.11.2025 14:47
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):