Pokračování bodu III.2.3) Technická způsobilost
Minimální úroveň případně požadovaných standardů (je-li to relevantní):
1.B.Alespoň 1 významnou službu, jejíž rozsah plnění poskytnutý Dodavatelem činil minimálně 10 mil. Kč bez DPH a předmět plnění zahrnoval poskytování IT služeb na aplikační úrovni, včetně systémové integrace informačního systému a návrhu komplexní technologické infrastruktury.
Předmět služby musí spočívat v zajištění výše uvedených činností pro informační systém splňující následující kritéria:
- systém obsahuje integrační vazby na jiné informační systémy;
- v rámci služby byla specificky řešena ochrana osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb.;
- součástí dodávky byla komplexní uživatelská, provozní a technická dokumentace.
1.C.Alespoň 1 významnou službu, jejíž předmět plnění zahrnoval rozvoj a provoz informačního systému, který měl komunikační rozhraní s jinými informačními systémy.
Předmět služby musí zahrnovat zajištění následující činnosti Dodavatelem:
- Provoz informačního systému;
- Zajištění technické podpory informačního systému;
- Rozvoj informačního systému;
- Poskytování služeb provozu a technické podpory a rozvoje IS dedikovaným týmem techniků po dobu nejméně jednoho roku;Předmět služby přitom spočíval v zajištění výše uvedených činností pro informační systém, na jehož pořízení, podporu a rozvoj bylo vynaloženo minimálně 60 mil. Kč bez DPH. Do této částky se zahrne smluvní odměna Dodavatele za poskytnutí významné služby, jakož i smluvní odměna již vyplacená objednatelem třetím subjektům; do této částky nepatří náklady na hardware.
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
2.Seznam specialistů, kteří se budou podílet na plnění Veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda se jedná o zaměstnance uchazeče nebo osoby v jiném vztahu k uchazeči.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů (je-li to relevantní):
2.Tým specialistů - minimálně 4 odborní specialisté, přičemž:
a) všichni uvedení odborní specialisté musí mít prokazatelné zkušenosti s projektem implementace, podpory nebo údržby informačního systému na platformě INFORMIX ;
b) vedoucí projektu a procesní architekt musí mít schopnost bezproblémové komunikace v českém jazyce slovem i písmem;
c) pro roli Vedoucího projektu Zadavatel požaduje specialistu, který:
o má ukončené vysokoškolské vzdělání;
o má minimálně 5 let praxe v oblasti ICT;
o se podílel v roli vedoucího projektu na minimálně třech (3) projektech, jejichž předmětem byla implementace a/nebo podpora a údržba informačního systému na platformě INFORMIX, přičemž na pořízení, podporu a rozvoj alespoň 1 takového projektu bylo vynaloženo nejméně 30 mil. Kč bez DPH a na každý z alespoň 2 dalších projektů nejméně 20 mil. Kč bez DPH (tato částka je součtem smluvních odměn již vyplacených všem dodavatelům; do této částky nepatří náklady na hardware).
o se podílel v roli vedoucího projektu na minimálně jedné z referenčních významných služeb;
d) pro roli Procesního architekta Zadavatel požaduje specialistu, který:
o má ukončené vysokoškolské vzdělání;
o má minimálně 5 let praxe v oblasti ICT;
o disponuje prokazatelnou zkušeností s procesy;
o se podílel v roli procesního architekta (metodika, procesního specialisty, konzultanta) na minimálně třech (3) projektech, jejichž předmětem byla implementace a/nebo podpora a údržba informačního systému na platformě INFORMIX, přičemž na pořízení, podporu a rozvoj alespoň 1 takového projektu bylo vynaloženo nejméně 20 mil. Kč bez DPH a na každý z alespoň 2 dalších projektů nejméně 15 mil. Kč bez DPH ; (tato částka je součtem smluvních odměn již vyplacených všem dodavatelům; do této částky nepatří náklady na hardware).
e) pro roli Technického architekta Zadavatel požaduje specialistu, který:
o má ukončené vysokoškolské vzdělání;
o má minimálně 5 let praxe v oblasti ICT;
o má zkušenost s minimálně jedním (1) projektem jehož součástí byl upgrade/a migrace na novou verzi produktů platformy INFORMIX;
o se podílel v roli architekta (popř. technického specialisty) na minimálně třech (3) projektech, jejichž součástí byla implementace a/nebo podpora provozu informačního systému na platformě INFORMIX přičemž na pořízení, podporu a rozvoj alespoň 1 takového projektu bylo vynaloženo nejméně 20 mil. Kč bez DPH a na každý z alespoň 2 dalších projektů nejméně 15 mil. Kč bez DPH (do této částky se zahrne smluvní odměna Dodavatele za poskytnutí významné služby, jakož i smluvní odměna již vyplacená objednatelem třetím subjektům; do této částky nepatří náklady na hardware).
f) pro roli Garant bezpečnosti Zadavatel požaduje specialistu, který:
o má ukončené vysokoškolské vzdělání;
o má minimálně 5 let praxe v oblasti ICT;
o má znalosti a praktické dovednosti implementace zákona 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti včetně jeho doprovodných vyhlášek a Nařízení vlády.
Dílčí hodnotící kritérium „Lhůta pro odstranění Závady v kategorii Havárie“
V rámci tohoto kritéria bude Zadavatel hodnotit uchazečem nabízenou dobu (časovou jednotku) potřebnou na odstranění závady v kategorii Havárie. Závadou v kategorii Havárie se dle článku 3 odst. 3.1 Smlouvy rozumí chyba bránící plnění základních funkcí, která neumožňuje ani omezený provoz IS SDPF.
Výpočtový vzorec je včetně podrobného vysvětlení uveden v zadávací dokumentaci.
|