Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Opravné Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602020028172
Formulář navazuje na/opravuje formulář: [7602010028172] 02: Oznámení o zakázce
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifikační číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha
PSČ:
118 10
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha 1
Tel.:
+420 257043960
K rukám:
Anna Chadimová
       
E-mail:
anna.chadimova@mfcr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mfcr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://mfcr.ezak.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://mfcr.ezak.cz/vz00001226
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Odstranění staré ekologické zátěže v areálu společnosti ŠROUBY Krupka s. r. o.
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Areál společnosti ŠROUBY Krupka s. r. o., Ústecký kraj.
Kód NUTS CZ042 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností podle:
- projektové dokumentace Realizační projekt I. etapy sanačních prací vedoucích k odstranění staré ekologické zátěže v areálu společnosti ŠROUBY Krupka s. r. o., zpracované společností Vodní zdroje a.s. v říjnu 2013.
a
- rozhodnutí ČIŽP OI OOV Ústí n. Labem vydaného pod č. j.: OV/1667/01/Br ze dne 5.3.2001 a č. j.: ČIŽP/44/OOV/SR01/0618432.003/12/ULR ze dne 16. 11. 2012.
Předmětem plnění je sanace kontaminovaných zemin a podzemních vod v podzákladí
a nejbližším okolí výrobních hal odtěžbou kontaminovaných zemin pod demolovanou výrobní halou, vybudování podzemní těsnící stěny, sanační čerpání a příslušný monitoring v souladu s předmětným rozhodnutím ČIŽP podle projektové dokumentace sanačního zásahu v areálu společnosti ŠROUBY Krupka s. r. o. Projektovou dokumentaci zpracovala společnost VODNÍ ZDROJE, a. s. v říjnu 2013.
Cílem sanačního zásahu je odstranění kontaminace horninového prostředí a podzemní vody ropnými (RU) a alifatickými chlorovanými uhlovodíky (CLET) tak, aby byla věcně
a termínově splněna opatření k nápravě, daná výše uvedeným Rozhodnutími ČIŽP OI Ústí nad Labem.
Předmětem veřejné zakázky je provedení nápravných opatření v areálu závodu za účelem:
- eliminace zemin kontaminovaných ropnými látkami (RU) a se zaměřením na odstranění ohnisek znečištění (jímky, znečištěné části staveb, kanalizace)
- odstranění volné fáze ropných látek (RU) v saturované zóně horninového prostředí v areálu závodu a zahájit snižování koncentrace chlorovaných uhlovodíků (CLET)
v podzemní vodě
- vyhodnocení dosaženého stavu a efektu odstranění kontaminace formou závěrečných zpráv,
a zahrnuje následující základní rozsah prací:
- Demolice bývalé dokončovny a odtěžba kontaminovaných zemin v jejím podloží a okolí,
- vybudování těsnící podzemní stěny okolo ohniska kontaminace pod hlavní výrobní halou závodu (Pozn. - vzhledem k tomu, že se jedná o hlavní výrobní halu společnosti, není možná její demolice a sanace nesaturované zóny odtěžbou. Součástí dodávky je rekonstrukce kontaminovaných podlah v hale),
- Vybudování sanačního systému pro sanaci podzemních vod,
- Vybudování doplňkových sanačních vrtů,
- sanační čerpání za účelem odstranění volné fáze ropných uhlovodíků (RU) z hladiny podzemní vody (při sanačním čerpání dojde také k odstraňování CLET z podzemní vody),
- Vybudování sanačního drénu ve dně výkopové jámy,
- Přeložky a rekonstrukce dotčených inženýrských sítí,
- Obnova zpevněných povrchů a konečné povrchové úpravy,
- Monitoring sanačních prací,
- Postsanační monitoring.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45110000-1
 
Další předměty
90510000-5
45262213-7
90420000-7
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
01/06/2016 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
31/01/2021 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Poskytnutí jistoty dle § 67 zákona VZ ve výši 400.000,--Kč, a to formou peněžní jistoty, bankovní záruky nebo pojištění záruky. Platební symboly pro případ poskytnutí peněžní jistoty jsou následující - účet č.: 20001-2629881/0710; variabilní symbol uchazeče: IČ u právnické osoby nebo datum narození u fyzické osoby; specifický symbol: 788; Konstantní symbol: 558. Blíže v ZD.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Měsíční fakturace za provedené práce se splatnosti 30 dnů, fakturovaná částka výhradně v Kč, DPH vypořádáno v každé platbě, zadržné právo 10% z každé fakturované částky až do doby předání díla bez vad. Závazné požadavky zadavatele na platební podmínky jsou uvedeny v části V. realizační smlouvy. Blíže v ZD.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Zadavatel v souladu s ust. § 44 odst. 6 zákona VZ požaduje, aby uchazeč v nabídce specifikoval ty části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více subdodavatelům, a aby uvedl identifikační údaje každého významného subdodavatele.
Za významného subdodavatele je považován subdodavatel, který se bude na předmětu plnění veřejné zakázky podílet více než 10% z části ceny uhrazené zadavatelem v jednom kalendářním roce.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kval. předpoklady dle § 53 odst.1 zákona VZ doklady dle § 53 odst. 3 zákona VZ. Doklady k písm. f) a h) dle § 53 odst.1 zadavatel požaduje předložit i v případě prokázání splnění kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifik. dodavatelů, dle § 127 odst.3 zákona VZ. Profesní kval. předpoklady - dle § 54: písm a) výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence ve které je zapsán ne starší 90 dnů; písm. b) Doklad o oprávnění k podnikání - živnostenské oprávnění pro provádění staveb,jejich změn a odstraňování; - živnostenské oprávnění pro Geologické práce; - živnostenské oprávnění pro Podnikání v oblasti nakládání s nebezpečnými odpady;- živnostenské oprávnění pro Podnikání v oblasti nakládání s odpady vyjma nebezpečných,- živnostenské oprávnění – Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 Živnostenského zákona – obor činností – Testování, měření, analýzy a kontroly; u všech oprávnění je možné předložit popř. jiné oprávnění obdobného charakteru, které odpovídá předmětu plnění veřejné zakázky; písm. c) zadav. nepožaduje prokázat; písm. d) Doklad osvědčujícího odbornou způsobilost dodavatele a to: - osvědčení o autorizaci v oboru pozemní stavby, které vydává Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů; a - osvědčení Ministerstva životního prostředí o odborné způsobilosti pro geologické práce - osvědčující odbornou způsobilost projektovat, provádět, a vyhodnocovat geologické práce, vydané podle vyhlášky č. 206/2001 Sb., o osvědčení odborné způsobilosti projektovat, provádět a vyhodnocovat geologické práce, pro obory hydrogeologie dle § 2 odst. 2 písm. c) vyhlášky, a sanační geologie dle § 2 odst. 2 písm. f) vyhlášky, v návaznosti na zákon č. 62/1988 Sb., o geologických pracích a o Českém geologickém ústavu, ve znění pozdějších předpisů;
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit tuto veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Blíže v ZD a na profilu zadavatele.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dle § 56 odst. 3. písm. a) seznam stavebních prací proved. dodavat. za posled. 5 let, včetně osvěd. objednatelů; písm. b) jmenný seznam techniků či tech. útvarů,jež se budou podílet na plnění VZ; písm. c) osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dod. nebo ved. zaměstnanců ve smyslu ust. § 11 odst. 4 zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce, formou čest. prohl.k aždé osoby uvedené v přehl. o její účasti na VZ s vlast. podpisem a osvěd. o vzdělání a odborné kvalifikaci; písam. d),e) a f) zadavatel nepožaduje prokázat; Dle § 56 odst. 2. písm. a) seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech včetně osvědčení, že tyto služby provedeny řádně a odborně;písm. b) jmenný seznam techniků či tech. útvarů,jež se budou podílet na plnění VZ; písm. c) a d) zadavatel nepožaduje prokázat; písm. e) osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dod. nebo ved. zaměstnanců ve smyslu ust. § 11 odst. 4 zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce, formou čest. prohl.k aždé osoby uvedené v přehl. o její účasti na VZ s vlast. podpisem a osvěd. o vzdělání a odborné kvalifikaci; písm. f) a g) zadavatel nepožaduje prokázat; písm. h) přehled nástrojů či pomůcek, provozních a technických zařízení které bude mít k dispozici při plnění veřejné zakázky; Blíže v ZD a na profilu zadavatele.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Dle § 56 odst. 3. písm. a) min. 2 stavební práce v oboru sanací ekologických zátěží, v celkovém fin. objemu min. 10 milionů Kč bez DPH, přičemž:- alespoň jedna z těchto staveb spočívala v dokončené realizaci podzemní těsnící stěny realiz. s cílem trvalého bránění šíření kontaminace podzem. vod; písm. b) min. 2 techniky se vzděl. SŠ/5 let praxe nebo VŠ/3 let praxe v oboru stavebních prací; písm. c) 1 odpov. osoba se vzděl. stavebního zaměření:SŠ/5 let praxe nebo VŠ/3 let praxe v oboru s kvalifikací autoriz. technika nebo autoriz. inženýra v oboru pozemní stavby dle zákona č. 360/1992 Sb.; Pokračování v bodě VI.3
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
č.j.: MF-788/2016/45
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
Kompletní zadávací dokumentace, včetně všech příloh je uveřejněná na profilu zadavatele, ke stažení zdarma.
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 15/03/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: 31/07/2016 (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 15/03/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Praha 1, Letenská 525/15, PSČ 118 10, v přízemí budovy B, v zasedací místnosti č. 30.
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Členové komise, 1 zástupce od každého uchazeče, který ve stanovené lhůtě pro podání nabídek stanovenou formou a způsobem podal nabídku. Blíže v ZD.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Pokračování bodu III.2.3) Dle § 56 odst. 2 písm. a) minimálně 2 realizované zakázky na poskytnutí služeb z oblasti sanací ekologických zátěží o finančním objemu v souhrnu minimálně 10 mil. Kč bez DPH a to: - alespoň jedna z těchto služeb byla zaměřena na čerpání a čištění podzemních vod kontaminovaných NEL a ClU ve finančním objemu ve výši min. 3 mil. Kč bez DPH a - alespoň jedna z těchto služeb byla zaměřena na těžbu a odstranění kontaminovaných zemin ve finančním objemu ve výši min. 4 mil. Kč bez DPH; písm. b) min. 3 technici a to:- 1 sanační technik se vzděláním přírodovědného nebo technického zaměření,případně obdobného zaměření, VŠ/3 roky praxe nebo SŠ/5 let praxe v oblasti při realizaci sanačních prací; a - 1 manažer vzorkování podzemních vod se vzděláním přírodovědného nebo technického zaměření,případně obdobného zaměření, VŠ/3 roky praxe nebo SŠ/5 let praxe v oblasti při realizaci sanačních prací a Certifikátem Manažer vzorkování podzemních vod (MV), vydaný Českou společností pro jakost nebo certifikátu obdobného zaměření; a - 1 manažer vzorkování odpadů se vzděláním přírodovědného nebo technického zaměření,případně obdobného zaměření, VŠ/3 roky praxe nebo SŠ/5 let praxe v oblasti při realizaci sanačních prací a Certifikátem Manažer vzorkování odpadů (MVO), vydaný Českou společností pro jakost nebo certifikátu obdobného zaměření; písm. e) 1 odpovědná osoba se vzděláním přírodovědného nebo technického zaměření, případně obdobného zaměření VŠ/3 roky praxe v oboru realizace sanačních prací s Osvědčením Ministerstva životního prostředí o odborné způsobilosti pro geologické práce - osvědčující odbornou způsobilost projektovat, provádět, a vyhodnocovat geologické práce, vydané podle vyhlášky č. 206/2001 Sb., o osvědčení odborné způsobilosti projektovat, provádět a vyhodnocovat geologické práce, pro obory hydrogeologie dle § 2 odst. 2 písm. c) vyhlášky, a sanační geologie dle § 2 odst. 2 písm. f) vyhlášky, v návaznosti na zákon č. 62/1988 Sb., o geologických pracích a o Českém geologickém ústavu, ve znění pozdějších předpisů; písm. h) čestné prohlášení ve kterém uvede seznam všech zařízení k využívání, odstraňování, sběru nebo výkupu odpadů, které bude při plnění zakázky (realizaci) používat, s uvedením disponibilní kapacity každého zařízení s tím, že disponibilní kapacita těchto zařízení bude k datu podání nabídky v součtu min. 11 500 t.
Prohlídka místa plnění se bude konat dne 04.02.2016 (čtvrtek) od 10:30 hodin. Sraz zájemců o prohlídku je v 10:00 hodin před hlavním vstupem do areálu právnické osoby Šrouby Krupka s.r.o., Nádražní
ul. 127, Krupka. Blíže v ZD a na profilu zadavatele.

VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
12/02/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifikační číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha 1 - Malá Strana
PSČ:
118 10
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Podatelna zadavatele, umístěná v sídle zadavatele, vpravo v mezipatře budovy B, v místnosti č. 97
Tel.:
+420 257042705
K rukám:
       
E-mail:
podatelna@mfcr.cz
Fax:
Internetová adresa (URL):