Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602011028402


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifikační číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha
PSČ:
11810
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha 1
Tel.:
+420 257043960
K rukám:
Anna Chadimová
       
E-mail:
anna.chadimova@mfcr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mfcr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://mfcr.ezak.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://mfcr.ezak.cz/vz00001261
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Kontrolní činnost (supervize) nad sanací lokality Skatulův Hliník
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 16
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Moravskoslezský kraj, Frýdek – Místek.
Kód NUTS CZ080 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace „Projekt kontrolní činnosti (supervize) - Sanace lokality Skatulův Hliník společnosti ArcelorMittal Frýdek-Místek a.s.“ zpracovaný v říjnu 2015 společností GEOtest, a.s., Šmahova 1244/112, 627 00 Brno.

Hlavní pozornost kontrolní činnosti (supervize) bude zaměřena na:
- kontrolu účelnosti prováděných sanačních prací a jejich postupu,
- kontrolu čerpání schváleného rozpočtu a dodržování jednotkových cen,
- kontrolu souladu prováděných prací se schváleným projektem a kontrolu dodržování předepsaných a schválených technologických postupů,
- kontrolu souladu prováděných sanačních prací s legislativou a s požadavky orgánů státní správy,
- kontrolu rozsahu a kvality prací a dosahování cílových parametrů, kontrolu dokumentace prováděných prací.
Realizace kontrolovaných sanačních prací byla zahájena 14.3.2016. V projektu kontrolní činnosti (supervize) jsou označeny práce, které nejsou předmětem kontrolní činnosti supervizora v rámci plnění této veřejné zakázky.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
90740000-6
 
Další předměty
90733700-1
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  70  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Poskytnutí jistoty dle § 67 zákona VZ ve výši 150.000,--Kč, a to formou peněžní jistoty, bankovní záruky nebo pojištění záruky. Platební symboly pro případ poskytnutí peněžní jistoty jsou následující - účet č.: 20001-2629881/0710; variabilní symbol uchazeče: IČ u právnické osoby nebo datum narození u fyzické osoby; specifický symbol: 850; Konstantní symbol: 558. Blíže v ZD.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Měsíční fakturace za provedené práce se splatnosti 30 dnů, a to formou tzv. souhrnné faktury s přílohou kopií dílčích faktur, fakturovaná částka výhradně v Kč, DPH vypořádáno v každé platbě, zádržné právo 10% z každé fakturované částky až do doby předání a převzetí díla bez vad a nedodělků. Závazné požadavky zadavatele na platební podmínky jsou uvedeny v části V. realizační smlouvy. Blíže v ZD.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Supervizor nesmí být s dodavatelem sanačních prací osobou propojenou ve smyslu § 71 a násl. zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích a musí se zavázat (viz článek 2.6 smlouvy), že po celou dobu plnění této zakázky osobou propojenou s dodavatelem sanačních prací nebude.
Dodavatelem sanačních prací je společnost „SITA-GEOSAN-AQUATEST-SKATULUV HLINÍK“
Vedoucí společník: SITA CZ a.s., Španělská 10/1073, 120 00 Praha 2 – Vinohrady, IČ 25638955
Další společník: GEOSAN STAVEBNÍ a.s., Sídlo: Kolín III, U Nemocnice 430, PSČ 280 02, IČ 25671464
Další společník: AQUATEST a.s., Praha 5, Geologická 4, PSČ 152 00, IČ 44794843

Zadavatel v souladu s ust. § 44 odst. 6 zákona VZ požaduje, aby uchazeč v nabídce specifikoval ty části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více subdodavatelům, a aby uvedl identifikační údaje každého významného subdodavatele.

Za významného subdodavatele je považován subdodavatel, který se bude na předmětu plnění veřejné zakázky podílet více než 10 % z části ceny uhrazené zadavatelem v jednom kalendářním roce a dále subdodavatel zajišťující níže uvedenou činnost z předmětu plnění:
- činnosti prováděné analytickou laboratoři ( tzn. uchazeč v nabídce uvede laboratoř, kterou využije při realizaci této zakázky).

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalif. před. dle § 53 odst.1 doklady dle §53 odst. 3 zákona VZ. Doklady k písm. f) a h) dle §53 odst.1 zadavatel požaduje předložit i v případě prokázání spl. kvalif. výpisem ze seznamu kvalifik. dodavatelů. Profesní kval. před. dle § 54 písm a) výpis z obchod. rejstříku či jiné evidence ve které je zapsán ne starší 90 dnů; písm. b) Doklad o oprávnění k podnikání - Živnost. opráv. pro geologické práce, popř. jiné oprávnění obdob. charakteru, které odpovídá předm. plnění VZ a - Živnost. opráv. – výroba, obchod a služby neuved v přílohách 1 až 3 Živnost. zákona–obor činností– testování, měření, analýzy a kontroly, popř. jiné oprávnění obdob. charakteru, které odpovídá předmětu plnění VZ; písm. d) Doklad osvěd. odbornou způsobilost dodavatele-Osvědčení o autor. v oboru geotechnika, které vydává Česká komora autoriz. inženýrů a techniků činných ve výstavbě podle Z č. 360/1992 Sb.; nebo- osvědčení MŽP o odborné způsob. projektovat, provádět a vyhodn. geologické práce v oboru inženýrská geologie, podle ust. § 2 odst. 1 písm. a) až g) zákona č. 62/1988 Sb.; a dále - osvědčení MŽP o odborné způsob. projektovat, provádět, a vyhod. geologické práce v oboru hydrogeologie, podle ust. § 2 odst. 1 písm. a) až g) zákona č. 62/1988 Sb.; a - osvědčení MŽP o odborné způsob projektovat, provádět a vyhod. geologické práce v oboru sanační geologie, podle ust. § 2 odst. 1 písm. a) až g) zákona č. 62/1988 Sb.; a - pověření MŽP k „hodnocení nebezpečných vlastností odpadů“ vydané v souladu s ust. § 7 zákona č. 185/2001 Sb., a ust. § 2 vyhlášky Min. zdravotnictví č. 376/2001 Sb.,o hodnocení nebezp. vlastností odpadů; a - certifikát Manažer vzorkování podz. vod vydaný Českou spol. pro jakost nebo certifikát obdob. relev. zaměření; písm. c) a e) zadavatel nepožaduje prokázat.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit tuto veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Blíže v ZD a na profilu zadavatele.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Technické kvalif. předpoklady dle §56 odst. 2 zákona VZ: písm. a) seznam význam. služeb poskytnutých dodavat. v posledních 3 letech včetně osvědčení objednatelů-osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo poskytnutí služeb a musí obsahovat údaj o tom, zda byly tyto služby provedeny řádně a odborně; písm. b) jmenný seznam techniků či tech.útvarů,jež se budou podílet na plnění veřej. zakázky; písm. c) a d) zadavatel nepožaduje prokázat; písm. e)osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci formou čest. prohl. každé osoby uvedené v přehledu o její účasti na veřejné zakázce s vlastnoručním podpisem a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci; písm. f), g) a h) zadavatel nepožaduje prokázat
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
K § 56 odst.2 písm.a) předloží alespoň 3 realiz. zakázky na poskyt. služeb spočívající v realizaci nezávislé kontrolní činnosti (supervize, správce stavby, techn. dozor investora) nad sanací kontamin. území s celkovým finan. obj. min. 3 mil. Kč bez DPH, přičemž- alespoň jedna z těchto služeb dosáhla fin.objem ve výši min. 0,5 mil. Kč bez DPH. Za nezávislou kontrolní činnost se v uved. případě nepovažuje kontrolní činnost nad vlastními pracemi; písm b) min. 2 techn.: a to 1 technik zajišťující kontrolu jakosti se vzděl. přírod. nebo technic. zaměření, příp. obdob. zaměření-VŠ/3roky praxe nebo SŠ/5 let praxe při realizaci nebo kontrole sanač. prací. Držitel certif. Manažer vzorkování podz. vod vydaný českou spol. pro jakost nebo certifikát obdob. relevant. zaměření; a Držitel pověření MŽP k „hodn. nebez. vlastností odpadů“ vydané v souladu s ust. § 7 zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů, a ust. § 2 vyhlášky Min. zdravot. č. 376/2001 Sb., Pokračování v VI.3)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
č.j.: MF–850/2016/45
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 245-445437 ze dne 18/12/2015 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
Kompletní zadávací dokumentace, včetně příloh je uveřejněna na profilu zadavatele ke staženi zdarma.
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 26/05/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: 31/12/2016 (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 26/05/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Praha 1, Letenská 525/15, PSČ 118 10, v přízemí budovy B, v zasedací místnosti č. 30.
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Členové komise, 1 zástupce od každého uchazeče, který podal nabídku ve stanovené lhůtě pro podání nabídek stanovenou formou a způsobem. Blíže v ZD.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Pokračování odst. III.2.3)- a 1 geolog - dozor geologické služby se vzděl. přírod. nebo technic. zaměření, příp. obdob. zaměření-VŠ/3roky praxe nebo SŠ/5 let praxe při realizaci nebo kontrole sanač. prací. Osvědčení MŽP o odborné způsobilosti projektovat, provádět a vyhodnocovat geologické práce v oboru inženýrská geologie, podle ust. § 2 odst. 1 písm. a) až g) zákona č. 62/1988 Sb., o geologických pracích, ve znění pozdějších předpisů; nebo Osvědčení o autorizaci v oboru geotechnika, které vydává Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů; písm e) min. 2 odpovědné osoby a to: min. 1 odp.osoba se vzděl. přírodov. nebo techn.zaměření, příp. obdob. zaměření - VŠ/3roky praxe při realizaci nebo kontrole sanač. prací a - účast na nezávislém dozoru sanace kontaminovaného území v pozici odpovědné osoby supervize, správce stavby nebo technického dozoru investora, kterou doloží čestným prohlášením;Za nezávislou dozorovou činnost se ve výše uvedených případech nepovažuje dozor nad vlastními pracemi; a - Osvědčení MŽP o odborné způsobilosti projektovat, provádět, a vyhodnocovat geologické práce v oboru hydrogeologie, podle ust. § 2 odst. 1 písm. a) až g) zákona č. 62/1988 Sb., o geologických pracích, ve znění pozdějších předpisů;
a - Osvědčení MŽP o odborné způsobilosti projektovat, provádět, a vyhodnocovat geologické práce v oboru sanační geologie, podle ust. § 2 odst. 1 písm. a) až g) zákona č. 62/1988 Sb., o geologických pracích, ve znění pozdějších předpisů a min. 1odp. osoba se vzděl. přírod., stavebního nebo technic. zaměření, příp. obdob. zaměření - VŠ/3 roky praxe nebo SŠ/5 let praxe při realizaci nebo kontrole sstavebních nebo sanač. prací a - účast na nezávislém dozoru stavby nebo služby o finančním objemu dozorované stavby nebo služby min. 0,5 miliardy Kč bez DPH v pozici odpovědné osoby supervize, správce stavby nebo technického dozoru investora, kterou doloží čestným prohlášením. Za nezávislou dozorovou činnost se ve výše uvedených případech nepovažuje dozor nad vlastními pracemi.
Prohlídka místa plnění se bude konat dne 12.05.2016 (čtvrtek) od 12:00 hodin. Sraz zájemců o prohlídku je v 11:30 hodin před vstupní branou objektu firmy SITA CZ, Frýdek-Místek místní část Bahno, lokalita Skatulův Hliník.


VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
23/03/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifikační číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha 1 - Malá Strana
PSČ:
118 10
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Podatelna zadavatele, umístěná v sídle zadavatele, vpravo v mezipatře budovy B, v místnosti č. 97
Tel.:
+420 257042705
K rukám:
       
E-mail:
podatelna@mfcr.cz
Fax:
Internetová adresa (URL):