obsah
|
zápatí
Ministerstvo financí
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávky kancelářských potřeb pro resort Ministerstva financí
»
Oznámení o zadání zakázky
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky
Název formuláře
Oznámení o zadání zakázky
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
7603011024387
Směrnice 2004/18/ES
ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL
I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifiakční číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha
PSČ:
11810
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha 1
Tel.:
+420 257041111
K rukám:
Mgr. Oldřich Sekyra
E-mail:
verejne.zakazky@mfcr.cz
Fax:
+420 257042788
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mfcr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://mfcr.ezak.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://mfcr.ezak.cz/vz00001135
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://mfcr.ezak.cz/vz00001135
I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
Ministerstvo nebo jiný celostátní či federální orgán
včetně jejich organizačních složek
Celostátní či federální úřad/agentura
Regionální či místní orgán
Regionální či místní úřad/agentura
Veřejnoprávní instituce
Evropská instituce/agentura nebo mezinárodní
organizace
Jiný (prosím upřesněte):
I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
Služby pro širokou veřejnost
Obrana
Veřejný pořádek a bezpečnost
Životní prostředí
Hospodářské a finanční záležitosti
Zdravotnictví
Bydlení a občanská vybavenost
Sociální služby
Rekreace, kultura a náboženství
Školství
Jiný (prosím upřesněte):
I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
ano
ne
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)
ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY
II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
Dodávky kancelářských potřeb pro resort Ministerstva financí
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Stavební práce
Provádění
Projekt a provádění
Provádění stavebních prací
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
Dodávky
Koupě
Nájem
Koupě najaté věci
Koupě na splátky
Kombinace uvedeného
Služby
Kategorie služeb č.:
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
ano
ne
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
Jednotlivá místa dodání v České republice jsou uvedena v zadávacích podmínkách.
Kód NUTS
CZ0
Kód NUTS
Kód NUTS
CZ
Kód NUTS
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
Oznámení se týká zakázky (zakázek) zadávaných v dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Kancelářský materiál a kancelářské potřeby v běžném sortimentu pro zajištění chodu státní správy.
Jednotlivé položky předmětu plnění jsou podrobně specifikovány po jednotlivých položkách v Katalogu zboží objednatele, jenž je přílohou Závazného návrhu rámcové smlouvy, který tvoří Přílohu č. 1 zadávací dokumentace.
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
30192000-1
Další předměty
30199000-0
30190000-7
22800000-8
30197000-6
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
ano
ne
II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
82 000 000
Měna
CZK
při
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
při
ODDÍL IV: ŘÍZENÍ
IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Otevřené
Vyjednávací s výzvou k účasti v soutěži
Omezené
Urychlené vyjednávací
Urychlené omezené
Vyjednávací bez zveřejnění oznámení o zakázce / výzvy k účasti v soutěži
Soutěžní dialog
Zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie (v případech uvedených v oddíle 2 přílohy D1)
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1
IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
Nejnižší nabídková cena
nebo
hospodářsky nejvýhodnější nabídka z hlediska
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
ano
ne
IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
MF-46314/2015/6602/Se
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
ano
ne
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
Oznámení předběžných informací
NEBO
Oznámení na profilu kupujícího
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 200-362583
ze dne
15/10/2015
(dd/mm/rrrr)
Oznámení o zakázce
NEBO
Zjednodušené oznámení o zakázce v rámci dynamického náákupního systému
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2016/S 072-125501
ze dne
13/04/2016
(dd/mm/rrrr)
Oznámení o dobrovolné průhlednosti ex ante
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Jiná předchozí zveřejnění
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2016/S 033-052922
ze dne
17/02/2016
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2016/S 062-106532
ze dne
30/03/2016
(dd/mm/rrrr)
ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY
ZAKÁZKA Č.:
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
NÁZEV:
Dodávky kancelářských potřeb pro resort Ministerstva financí
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
30/06/2016
(dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
5
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
2
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
BÜROPROFI s.r.o.
Poštovní adresa:
Hlinská 456/2
Obec:
České Budějovice
PSČ:
370 01
Stát:
CZ
E-mail:
tomas.faltus@bueroprofi.cz
Tel.:
+420 494770078
Internetová adresa (URL):
http://www.bueroprofi.cz
Fax:
+420 494770079
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
Hodnota:
82 000 000
Měna
CZK
při
Celková konečná hodnota zakázky
Hodnota:
16 540 698
Měna
CZK
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
4
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
ano
ne
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
Není známo
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------
ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
ano
ne
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Zadavatel uzavřel rámcovou smlouvu pouze s jedním uchazečem na základě výsledku zadávacího řízení centralizované veřejné zakázky. Při zadávání jednotlivých veřejných zakázek se postupuje dle ustanovení § 92 odst. 1 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, tedy zadavatel (Ministerstvo financí či kterýkoli pověřující zadavatel) písemně vyzve uchazeče k předložení návrhu na uzavření smlouvy. Potvrzením této výzvy ze strany uchazeče je přijetím návrhu smlouvy.
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Dle ust. § 114 ZVZ se lze u Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže domáhat uložení zákazu plnění smlouvy. Návrh musí být doručen pouze Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, a to do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy zadavatel uveřejnil oznámení o zadání zakázky podle § 147 ZVZ.
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
12/07/2016
(dd/mm/rrrr)
Aktuální seznam příloh
Příloha A
Příloha C1
PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA
I) ADRESA VEŘEJNÉHO ZADAVATELE, JEHOŽ JMÉNEM VEŘEJNÝ ZADAVATEL ZADÁVÁ ZAKÁZKU
Úřední název:
Česká republika - Generální finanční ředitelství
Identifikační číslo:
72080043
Poštovní adresa:
Česká republika - Generální finanční ředitelství, Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1
Obec:
Praha 1
PSČ:
11722
Stát:
CZ
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------
I) ADRESA VEŘEJNÉHO ZADAVATELE, JEHOŽ JMÉNEM VEŘEJNÝ ZADAVATEL ZADÁVÁ ZAKÁZKU
Úřední název:
Česká republika - Generální ředitelství cel
Identifikační číslo:
71214011
Poštovní adresa:
Česká republika - Generální ředitelství cel, Budějovická 7, 140 96 Praha 4
Obec:
Praha 4
PSČ:
14096
Stát:
CZ
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------
I) ADRESA VEŘEJNÉHO ZADAVATELE, JEHOŽ JMÉNEM VEŘEJNÝ ZADAVATEL ZADÁVÁ ZAKÁZKU
Úřední název:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Identifikační číslo:
69797111
Poštovní adresa:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, Rašínovo nábřeží 390/42, 128 00 Praha 2
Obec:
Praha 2
PSČ:
Stát:
CZ
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------
I) ADRESA VEŘEJNÉHO ZADAVATELE, JEHOŽ JMÉNEM VEŘEJNÝ ZADAVATEL ZADÁVÁ ZAKÁZKU
Úřední název:
Kancelář finančního arbitra
Identifikační číslo:
72546522
Poštovní adresa:
Kancelář finančního arbitra, Legerova 69/1581, 110 00 Praha 1
Obec:
Praha 1
PSČ:
11000
Stát:
CZ
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------
I) ADRESA VEŘEJNÉHO ZADAVATELE, JEHOŽ JMÉNEM VEŘEJNÝ ZADAVATEL ZADÁVÁ ZAKÁZKU
Úřední název:
Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.
Identifikační číslo:
03630919
Poštovní adresa:
Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p., Na Vápence 915/14, 130 00 Praha 3
Obec:
Praha 3
PSČ:
13000
Stát:
CZ
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Ministerstvo financí
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software