Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502011009559
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifikační číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha
PSČ:
11810
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha 1
Tel.:
+420 257043960
K rukám:
Anna Chadimová
       
E-mail:
anna.chadimova@mfcr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mfcr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://mfcr.ezak.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://mfcr.ezak.cz/vz00000033
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
„Odstranění staré ekologické zátěže v areálu společnosti GRANITOL akciová společnost, Moravský Beroun“
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 16
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Areál závodu GRANITOL akciová společnost, Moravský Beroun v Olomouckém kraji
Kód NUTS CZ071 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle Projektové dokumentace sanačního zásahu v areálu společnosti GRANITOL akciová společnost, Moravský Beroun (dále také „právnická osoba“ nebo „nabyvatel“), zpracované společností ALFA SYSTÉM s.r.o. Dobříč 2, 252 25 Jinočany a dle Rozhodnutí ČIŽP ze dne 25.7.2014 č.j. ČIŽP/48/OOV/SR01 /0612739.003/14/OMO, sp. zn.: ČIŽP/48/OOV/SR01/0612739, ze dne 25.7.2014, (které je přílohou č. 4 ZD).

Předmětem plnění je sanace kontaminovaných zemin a podzemních vod v podzákladí a nejbližším okolí výrobní haly č. 201 metodami in-situ, odtěžba kontaminovaných zemin mezi výrobní halou č. 201 a Důlním potokem v souladu s předmětným rozhodnutím ČIŽP, podle projektové dokumentace sanačního zásahu v areálu společnosti GRANITOL akciová společnost, Moravský Beroun.

Cílem prací je odstranění staré ekologické zátěže, spočívající ve výskytu ftalátu v zeminách a podzemních vodách v areálu závodu GRANITOL akciová společnost a jejich průniku do povrchových vod Důlního potoka.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
90733900-3
 
Další předměty
90522200-4
45121000-1
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
01/09/2015 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
31/12/2023 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Poskytnutí jistoty dle § 67 zákona VZ ve výši 1 000.000,--Kč, a to formou peněžní jistoty, bankovní záruky nebo pojištění záruky. Platební symboly pro případ poskytnutí peněžní jistoty jsou následující - účet č.: 20001-2629881/0710; variabilní symbol uchazeče: IČ u právnické osoby nebo datum narození u fyzické osoby; specifický symbol: 3960; Konstantní symbol: 558. Blíže v ZD.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Měsíční fakturace za provedené práce se splatnosti 30 dnů, fakturovaná částka výhradně v Kč, DPH vypořádáno v každé platbě, zadržné právo 10% z každé fakturované částky až do doby předání díla bez vad. Závazné požadavky zadavatele na platební podmínky jsou uvedeny v části V. realizační smlouvy. Blíže v ZD.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Zadavatel v souladu s ust. § 44 odst. 6 zákona VZ požaduje, aby uchazeč v nabídce specifikoval ty části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více subdodavatelům, a aby uvedl identifikační údaje každého významného subdodavatele.

Za významného subdodavatele je považován subdodavatel, který se bude na předmětu plnění veřejné zakázky podílet více než 10% z části ceny uhrazené zadavatelem v jednom kalendářním roce a dále subdodavatel zajišťující níže uvedené činnosti z předmětu plnění:
- nakládání s odpady, včetně nakládání s nebezpečnými odpady
- realizace vrtných prací
- aplikace sanačních metod in-situ a sanační čerpání podzemních vod

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kval. předpoklady dle § 53 odst.1 zákona VZ. Doklady k písm. f) a h) dle § 53 odst.1 zadavatel požaduje předložit i v případě prokázání splnění kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifik. dodavatelů, dle § 127 odst.3 zákona VZ. Profesní kval. předpoklady - dle § 54: písm a) výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence ve které je zapsán ne starší 90 dnů; písm. b) Doklad o oprávnění k podnikání - Živnost. oprávnění: - pro geologické práce, - pro podnikání v oblasti nakládání s nebezpečnými odpady, popř. koncesi, - pro testování, měření, analýzy, - pro provádění staveb,jejich změn a odstraňování; u všech je možné doložit popř. i jiné oprávnění obdob. charakteru, které odpovídá předmětu plnění veřejné zakázky; písm. c) zadav. nepožaduje prokázat; písm. d) doklad osvědčujícího odbornou způsobilost dodavatele - Osvědčení o autorizaci v oboru pozemní stavby, které vydává Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů a -Osvědčení Ministerstva životního prostředí o odborné způsobilosti pro geologické práce osvědčující odbornou způsobilost projektovat, provádět, a vyhodnocovat geologické práce, vydané podle vyhlášky č. 206/2001 Sb., o osvědčení odborné způsobilosti projektovat, provádět a vyhodnocovat geologické práce, pro obory hydrogeologie dle § 2 odst. 2 písm. c) vyhlášky, a sanační geologie dle § 2 odst. 2 písm. f) vyhlášky, v návaznosti na zákon č. 62/1988 Sb., o geologických pracích a o Českém geologickém ústavu, ve znění pozdějších předpisů; Blíže v ZD a na profilu zadavatele.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit tuto veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Blíže v ZD a na profilu zadavatele.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Technické kvalif. předpoklady dle §56 odst. 2 zákona VZ: písm. a) předloží seznam význam. služeb poskytnutých dodavat. v posledních 3 letech včetně osvědčení objednatelů-osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo poskytnutí služeb a musí obsahovat údaj o tom, zda byly tyto služby provedeny řádně a odborně; písm. b) jmenný seznam techniků či tech.útvarů,jež se budou podílet na plnění veřej. zakázky; písm. c) a d) zadavatel nepožaduje prokázat; písm. e)osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci formou čest. prohl. každé osoby uvedené v přehledu o její účasti na veřejné zakázce s vlastnoručním podpisem a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci; písm. f). g) zadavatel nepožaduje prokázat a písm. h) přehled nástrojů či pomůcek, provozních a technických zařízení, které bude mít k dispozici při plnění veřejné zakázky; Dle §56 odst. 3 zákona VZ: písm. a) předloží seznam a osvědčení o realizaci významných stavebních prací realizovaných v posledních 5 letech; b) jmenný seznam techniků či tech. útvarů,jež se budou podílet na plnění veřej. zakázky; c) osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci formou čest. prohl. každé osoby uvedené v přehledu o její účasti na veřejné zakázce s vlastnoručním podpisem a osvědčení o vzdělání a odboré kvalifikaci; d), e) a f)zadavatel nepožaduje prokázat. Blíže v ZD a www.e-zakazky.cz.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
K § 56 odst.2 písm.a) min. 3 realiz. zakázky na poskytnutí služeb, jejichž předmětem bylo odstraň. starých ekolog. zátěží o fin. objemu v souhrnu min. 70 mil. Kč bez DPH,
z nichž:- alespoň 1 poskyt. služba, spočívala v kombinaci odtěžby kontamin. zemin
a sanaci hornin. prostředí a podzem. vod metodou in-situ ve výši min. 20 mil. Kč bez DPH;písm. b) min. 1 technika zajišť. kontrolu jakosti se vzděl. přírodověd. nebo technického zaměření, příp. obdob. zaměření- VŠ/3roky praxe nebo úplné SŠ odborné/5let praxe v oboru při realizaci sanačních prací;1 útvar analyti. laboratoří kde doloží Osvědčení o akreditaci analytické labor. podle normy ČSN EN ISO/IEC 17025:2005 v min. rozsahu pro všechny projekt. analýzy uvedené v Projektové dok.a Rozh.ČIŽP a Prohl.dodavatele, v němž bude uvedeno, že laboratoř má akredi. podle normy ČSN EN ISO / IEC 17025 : 2005, min. pro ukazatele, které jsou sledovány v rámci realizace náprav. opatření...Pokračování v bodě VI.3)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
MF-3960/2015/45
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 054-094582 ze dne 18/03/2015 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
Kompletní zadávací dokumentace vč. příloh, je uveřejněna na profilu zadavatele.
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 16/06/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: 31/12/2015 (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 16/06/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Praha 1, Letenská 525/15, PSČ 118 10, v přízemí budovy B, v zasedací místnosti č. 28.
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Členové komise, 1 zástupce od každého uchazeče, který podal nabídku ve stanovené lhůtě pro podání nabídek stanovenou formou a způsobem. Blíže v ZD.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Pokračování bodu III.2.3) a uvedené v Rozhodnutí ČIŽP /48/OOV/SR01/0612739 ze dne 25. 7. 2014;
písm. e) min. 2 odpovědné osoby a to:1 geolog - dozor geologické služby se vzděl. VŠ přírodovědného nebo technického zaměření, případně obdob. zaměření a 3 let praxe v oboru při realizaci sanačních prací s min. odborná kvalif. Osvědčení MŽP o odborné způsobilosti projektovat, provádět a vyhodnocovat geologické práce v oborech hydrogeologie a sanační geologie podle ustanovení § 3, odst. 3 zákona ČNR č. 62/1988 Sb., o geologických pracích, ve znění pozdějších předpisů, a vyhlášky MŽP č. 206/2001 Sb., o osvědčení odborné způsob. projektovat, provádět a vyhodn. geologické práce v oboru hydrogeologie nebo sanační geologie a 1 inženýrský geolog nebo geotechnik se vzděl. VŠ přírodovědného nebo technického nebo stavebního zaměření, případně obdobného zaměření a 3 roky praxe v oboru při realizaci sanačních prací, s min. odbornou kvalif. Osvědčení MŽP o odborné způsobilosti projektovat, provádět a vyhodnocovat geologické práce v inženýrská geologie podle ustanovení § 3, odst. 3 zákona ČNR č. 62/1988 Sb., o geologických pracích, ve znění pozdějších předpisů, a vyhlášky MŽP č. 206/2001 Sb., o osvědčení odborné způsobilosti projektovat, provádět a vyhodnocovat geologické práce v oboru inženýrská geologie. nebo kvalifikace autorizovaného inženýra v oboru geotechnika dle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů. Tato kvalifikace se dokládá osvědčením o autorizaci, které vydává Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě podle výše uvedeného zákona; písm. h) Dodavatel předloží ve formě čestného prohlášení přehled nástrojů či pomůcek, provozních a technických zařízení, které bude mít k dispozici při plnění veřejné zakázky a to všech zařízení k využívání, odstraňování, sběru nebo výkupu odpadů,které bude při plnění zakázky (realizaci) používat, s uvedením disponibilní kapacity každého zařízení s min. disponibilní kapacitou v součtu 3 720 t. Dle § 56 odst. 3 písm. a) min. 3 realizované zakázky na provedení stavebních prací v oboru odstraňování ekologických zátěží odpovídající předmětu této zakázky v celkovém finančním objemu ve výši minimálně 20 milionů bez DPH, přičemž:- alespoň jedna z těchto stavebních prací zahrnovala práce spočívající v odtěžbě a odstranění kontamin. zemin ve finančním objemu ve výši min. 5 mil.Kč bez DPH,- alespoň jedna z těchto stavebních prací zahrnovala realizaci horizontálních vrtů v celkové délce min. 100 m, přičemž alespoň 2 vrty musí být v souvislé délce min. 40 m u každého z těchto vrtů; písm. b) min. 1 technika zajišťující kontrolu jakosti se vzděláním SŠ/5 let praxe nebo VŠ/3 letou praxi v oboru stavebních prací; písm. c) 2 odpovědné osoby z nichž: 1 odpovědná osoba – kontrola statiky a dynamiky staveb se vzděl. stavebního zaměření VŠ/3 letou praxi v oboru stavebních prací a min. odbornou kvalif. -kvalifikace autorizovaného inženýra v oboru statika a dynamika staveb dle zákona č. 360/1992 Sb., a 1 odpovědná osoba – kontrola provádění stavebních prací se vzděl. stavebního zaměření SŠ/5letou praxi nebo VŠ/3 letou praxi v oboru stavebních prací a min. odbornou kvalif.-kvalifikace autorizovaného technika nebo autorizovaného inženýra v oboru pozemní stavby dle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autoriz. architektů a o výkonu povolání autoriz. inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů.Kompletní zadávací dokumentace vč. příloh, je uveřejněna na profilu zadavatele https://mfcr.ezak.cz v záložce veřejné zakázky, VZ podle názvu. Informace o zahájení zadávacího řízení je uveřejněna na adrese http://www.mfcr.cz v části Veřejný sektor -Hospodaření - Veřejné zakázky - VZ podle názvu. Prohlídka místa plnění se bude konat dne 04.06.2015 (čtvrtek) od 11:30 hodin. Sraz zájemců o prohlídku je v 11:00 hodin před vchodem do areálu závodu GRANITOL akciová společnost, Partizánská 464, Moravský Beroun.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
20/04/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifikační číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha 1 - Malá Strana
PSČ:
118 10
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
podatelna zadavatele, v mezipatře budovy B, vpravo, v místnosti č. 97
Tel.:
+420 257042705
K rukám:
       
E-mail:
podatelna@mfcr.cz
Fax:
Internetová adresa (URL):
http://www.mfcr.cz