Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602031037200


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifikační číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha
PSČ:
11810
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha 1
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
verejne.zakazky@mfcr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mfcr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://mfcr.ezak.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://mfcr.ezak.cz/vz00001374
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Evaluace výsledků programů financovaných z EHP a Norských fondů 2009-2014
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 11
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Česká republika
Kód NUTS CZ Kód NUTS
Kód NUTS CZ0 Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Evaluace 14 programů financovaných z EHP a Norských fondů 2009-14 a Souhrnná evaluace dopadu EHP a Norských fondů 2009-14 v České republice.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
79412000-5
 
Další předměty
79419000-4
79421100-2
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
31/07/2018 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel nepožaduje

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Podmínky financování a platební podmínky jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy, který tvoří přílohu č. 2 zadávací dokumentace

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Zadavatel si s v souladu s § 44 odst. 6 zákona č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách vyhrazuje požadavek, že část plnění předmětu veřejné zakázky nesmí být plněna subdodavatelem, konkrétně nesmí být subdodavatelem plněny činnosti vedoucího týmu a činnosti všech klíčových expertů.
Vedoucí týmu a všichni klíčoví experti musí v rámci předložené nabídky doložit, že je u nich vyloučen střet zájmů. Zadavatel pro účely této veřejné zakázky definuje střet zájmů jako účast osoby navržené na pozici vedoucího týmu, nebo osoby, navržené na pozici některého z klíčových expertů, na jakémkoli projektu, sub-projektu nebo opatření financovaném z prostředků EHP a Norských fondů 2009 – 2014, a to v jakékoli fázi jeho přípravy, hodnocení, realizace či monitoringu.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 zákona a profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) a b) zákona
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
1. Seznam alespoň 2 významných služeb realizovaných uchazečem v posledních 3 letech obdobného charakteru a hodnoty. Službou obdobného charakteru a hodnoty se rozumí zpracování evaluace programu/ projektu/ intervence financované z rozpočtu EU, zahraničních zdrojů vč. mezinárodních institucí nebo z veřejných rozpočtů
2. seznam specialistů, kteří se budou podílet na plnění Veřejné zakázky
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
1. Minimální hodnota každé zakázky 1 mil. CZK bez DPH

Pokračování v bodě VI.3 - Další informace
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
Nabídková cena
60
2.
Kvalifikace a zkušenosti členů realizačního týmu
40
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
MF-14884/2016/6602/D
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2016/S 084-148744 ze dne 29/04/2016 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 20/10/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 20/10/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:30 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Letenská 15, 118 10 Praha 1
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Hodnotící komise zadavatele; uchazeči, kteří podali nabídku v řádném termínu. Sraz účastníků dne 20.10.2016 v 10:25 hodin u recepce.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Pokračování bodu III.2.3) Technická způsobilost - Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
2. A. Vedoucí týmu: a) Vysokoškolské vzdělání v magisterském stupni (nebo postgraduální vzdělání); b) Nejméně 5 let praxe v oblasti evaluací programů/projektů/intervencí financových z rozpočtu EU, jiných zahraničních zdrojů vč. mezinárodních institucí nebo z veřejných rozpočtů; c) Zapojení do nejméně 3 služeb, jejichž předmětem byla evaluace programu/projektu/intervence financované z rozpočtu EU, zahraničních zdrojů vč. mezinárodních institucí nebo z veřejných rozpočtů;
d) Minimálně 2 roky zkušeností s vedením min. čtyřčlenného týmu
B. 4 klíčoví experti: a) Vysokoškolské vzdělání v magisterském stupni (nebo postgraduální vzdělání);b) Nejméně 3 roky praxe v oblasti evaluací programů/projektů/intervencí financových z rozpočtu EU, jiných zahraničních zdrojů vč. mezinárodních institucí nebo z veřejných rozpočtů; c) Zapojení do nejméně jedné služby, jejímž předmětem byla evaluace programu/projektu/intervence financované z rozpočtu EU, zahraničních zdrojů vč. mezinárodních institucí nebo z veřejných rozpočtů
C. nejméně 18 expertů-specialistů:
a) vysokoškolské vzdělání v magisterském stupni (nebo postgraduální vzdělání); b) Minimálně jeden expert-specialista - specializace v definovaném oboru a minimální počet let praxe (5 let) v definovaném oboru:
1.Zdravotnictví - perinatologická péče nebo péče o děti;2.Psychiatrická péče – znalost systému rehabilitační péče v ČR;3.Legislativa ČR v oblasti boje proti korupci a praní špinavých peněz, vč. znalosti požadované harmonizace s mezinárodními požadavky, zejména skupiny GRECO;4.Biodiverzita a ekosystémové služby –znalost systému ochrany přírody v ČR vč. Natura 2000;5.Adaptace na změnu klimatu;6.Sociální péče o ohrožené děti - znalost systému ochrany práv dětí v ČR;7.Sociální začleňování menšin (vč. Romů);8.PR specialista – kampaně;9.Zachování a revitalizace kulturního dědictví v ČR;10.Podpora a prezentace živého umění v ČR;11.Výzkum v oblasti zachytávání, přepravy, využívání a ukládání CO2;12.Rovné příležitosti žen a mužů a podpora slaďování soukromého a pracovního života;13.Domácí násilí a násilí založené na pohlaví;14.Spolupráce v rámci Schengenu a boj proti přeshraniční a organizované trestné činnosti;15.Justice a probační služby – znalost systému vzdělávání v justici (příp. vězeňství);16.Neziskový sektor - znalost systému podpory neziskových organizací např. v oblastech ochrana lidských práv, multikulturalismus, rovné příležitosti, děti a mládež v ohrožení, sociální inkluze, ochrana životního prostředí;17.Školství – zahraniční stipendia a mezinárodní spolupráce SŠ a VŠ;18.Systém financování vědy a výzkumu ze zahraničních prostředků v ČR.Detailně uvedeno v zadávací dokumentaci.
K bodu IV.2.1) Hodnotící kritérium Kvalifikace a zkušenosti členů realizačního týmu:
Hodnocen bude vedoucí týmu:Délka praxe v oblasti evaluací programů/projektů/intervencí financových z rozpočtu EU, jiných zahraničních zdrojů vč. mezinárodních institucí nebo z veřejných rozpočtů; Počet referenčních služeb, jejichž předmětem byla evaluace programu/projektu/intervence financované z rozpočtu EU, zahraničních zdrojů vč. mezinárodních institucí nebo z veřejných rozpočtů;Délka praxe ve vedení minimálně čtyřčlenného týmu. 4 klíčoví experti:Délka praxe v oblasti evaluací programů/projektů/intervencí financových z rozpočtu EU, jiných zahraničních zdrojů vč. mezinárodních institucí nebo z veřejných rozpočtů;Počet referenčních služeb, jejichž předmětem byla evaluace programu/projektu/intervence financované z rozpočtu EU, zahraničních zdrojů vč. mezinárodních institucí nebo z veřejných rozpočtů, do nichž byl navrhovaný klíčový expert zapojen. Podrobně včetně bodového hodnocení uvedeno v zadávací dokumentaci - bod 15.3
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
Tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
02/09/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh