Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602011042302
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifikační číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha
PSČ:
11810
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha 1
Tel.:
+420 257043961
K rukám:
Ing. Radmila Musilová
       
E-mail:
radmila.musilova@mfcr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mfcr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://mfcr.ezak.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://mfcr.ezak.cz/vz00001734
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Sanace podzemních vod kantaminovaných chlorovanými uhlovodíky ve společnosti SPOLANA a.s.
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 16
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Prostor Petrochemie v areálu závodu společnosti SPOLANA a.s., Neratovice, Středočeský kraj
Kód NUTS CZ020 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem této veřejné zakázky je provedení 1. etapy sanace podzemních vod kontaminovaných chlorovanými uhlovodíky v areálu závodu společnosti SPOLANA a.s. dle projektové dokumentace „Projektová dokumentace sanace podzemních vod kontaminovaných chlorovanými uhlovodíky ve společnosti SPOLANA a.s.,“ zpracované společností EKOHYDROGEO Žitný s.r.o., IČ: 45280274, se sídlem Praha 9, Světská čp. 1418, PSČ 190 00, v říjnu 2013 pro dílčí naplnění výroku II. rozhodnutí ČIŽP č.j. ČIŽP/41/OOV/SR01/0634849.003/10/PEV ze dne 6.9.2010 (dále jen „předmět veřejné zakázky“ nebo jen „sanace“). Pro vyloučení veškerých pochybností zadavatel uvádí, že rozhodnutí ČIŽP č. j. ČIŽP/41/OOV/SR01/0634849.003/10/PEV ze dne 6.9.2010 neurčuje předmět ani rozsah veřejné zakázky, ale blíže specifikuje účel veřejné zakázky.
Součástí předmětu této zakázky je:
• Vybudování rozšířeného ekokontejnmentu v prostoru Petrochemie,
• Provedení sanačního zásahu na podzemních vodách formou sanačního čerpání v prostoru Petrochemie,
• Provádění pravidelného monitoringu podzemních vod v oblasti postižené ClU v souvislosti s provozem Petrochemie a monitoringu povrchové vody v prostoru toku tzv. „obtočné“ strouhy,
• Realizace laboratorní a následně poloprovozní zkoušky pro sanaci in-situ s využitím redukčních, příp. oxidačních postupů
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
90733900-3
 
Další předměty
90510000-5
45262213-7
90733700-1
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  72  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Poskytnutí jistoty dle § 67 zákona VZ ve výši 10 mil. Kč, a to formou peněžní jistoty, bankovní záruky nebo pojištění záruky. Platební symboly pro případ poskytnutí peněžní jistoty jsou následující - účet č.: 20001-2629881/0710; variabilní symbol uchazeče: IČ u právnické osoby nebo datum narození u fyzické osoby; specifický symbol: 642302 ; Konstantní symbol: 558. Blíže v ZD.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Splatnost faktur je určena těmito podmínkami:
- zhotovitel se zavazuje doručit objednateli fakturu nejpozději do 2 dnů od jejího vystavení (pokud den doručení připadá na den pracovního klidu, doručí zhotovitel fakturu objednateli nejbližší pracovní den) – v případě prodlení zhotovitele s doručením faktury objednateli se o délku prodlení prodlužuje splatnost faktury;
- pokud objednatel nebude mít námitky ke správnosti a oprávněnosti vyúčtování, zavazuje se zaplatit fakturovanou částku zhotoviteli, po případném odečtení zádržného, ve lhůtě 30 dní od data vystavení faktury;
Fakturovaná částka výhradně v Kč, DPH vypořádáno v každé platbě, zádržné právo 10 % z každé fakturované částky až do doby předání díla bez vad a nedodělků.
Podrobně uvedeno v zadávací dokumentaci.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Zadavatel v souladu s ust. § 44 odst. 6 zákona VZ požaduje, aby uchazeč v nabídce specifikoval ty části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více subdodavatelům, a aby uvedl identifikační údaje každého významného subdodavatele.
Za významného subdodavatele je považován subdodavatel, který se bude na předmětu plnění veřejné zakázky podílet více než 5% z části ceny uhrazené zadavatelem v jednom kalendářním roce a dále subdodavatel zajišťující níže uvedené činnosti z předmětu plnění:
- ekokontejnment PTS – sektor 1a, CPV (Technologie těsnicích stěn) :45262213-7,
- ekokontejnment PTS – sektor 1b, CPV (Technologie těsnicích stěn) :45262213-7.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalif. předp. dle § 53 odst.1,doklady dle odst 3: písm.a) a b) výpis z evid. rej.trestů; písm.c),d),e),g),i) ,j) k) a l) čestné prohl; písm.f) potvrz. fin. úřadu a čestné prohl. ke spotř. dani; písm.h) potvrz. přísl. orgánu či instituce; doklady dle písm.f) a h) zadav. požad. předložit i v případě prokáz. splnění kvalif. výpisem ze sezn. kvalifik. dodav. - §127 odst.3 zák. VZ nebo výpisem ze zahr. seznamu či zahr. certifikátem(ve smyslu §143 odst.3 zákona VZ).Profesní kval. před. dle § 54 písm a) výpis z OR či jiné evidence ve které je zapsán ne starší 90 dnů; písm. b) ŽO pro geologické práce; a ŽO pro provádění staveb, jejich změn a odstraňování, a ŽO pro podnikání v oblasti nakládání s odpady; a ŽO pro podnikání v oblasti nakládání s nebezpečnými odpady; a ŽO pro testování, měření, analýzy a kontroly; u všech ŽO je možno doložit popř. jiné oprávnění obdobného charakteru, které odpovídá předmětu plnění VZ; písm. c) zadavatel nepožaduje; ... pokračování v bodu VI.3 tohoto oznámení. Blíže v ZD a na profilu zadavatele.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit tuto veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Blíže v ZD a na profilu zadavatele.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Technické kvalif. předpoklady dle § 56 odst. 2 zákona VZ: písm. a) seznam význam. služeb poskytnutých dodavat. v posledních 3 letech včetně osvědčení objednatelů-osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo poskytnutí služeb a musí obsahovat údaj o tom, zda byly tyto služby provedeny řádně a odborně; písm. b) jmenný seznam techniků či tech.útvarů,jež se budou podílet na plnění veřej. zakázky; písm. c) a d) zadavatel nepožaduje prokázat; písm. e)osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci formou čest. prohl. každé osoby uvedené v přehledu o její účasti na veřejné zakázce s vlastnoručním podpisem a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci; písm. f). g) zadavatel nepožaduje prokázat a písm. h) ve formě čestného prohlášení přehled nástrojů či pomůcek, provozních a technických zařízení, které bude mít k dispozici při plnění veřejné zakázky, a to všech zařízení k využívání, odstraňování, sběru nebo výkupu odpadů, které bude při plnění zakázky (realizaci) používat, s uvedením názvu, adresy a disponibilní kapacity každého zařízení;
Dle § 56 odst. 3. písm. a) seznam stavebních prací proved. dodavat. za posled. 5 let, včetně osvěd. objednatelů; písm. b) jmenný seznam techniků či tech. útvarů,jež se budou podílet na plnění VZ; písm. c) osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dod. nebo ved. zaměstnanců ve smyslu ust. § 11 odst. 4 zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce, formou čest. prohl. každé osoby uvedené v přehledu o její účasti na VZ s vlast. podpisem a osvěd. o vzdělání a odborné kvalifikaci; písam. d),e) a f) zadavatel nepožaduje prokázat; Blíže v ZD a na profilu zadavatele.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Dle § 56 odst. 2 písm. a) min. 5 realiz. zakázek na poskyt.služeb spočívající v realizaci sanací ekologických zátěží, poskytnuté v posl. 3 letech o fin. objemu v souhr. ve výši min. 150 mil. Kč bez DPH, přičemž -alespoň 1 zakázka bude ve fin. obj. min. za 80 mil. Kč bez DPH; a -alespoň 1 spočívala v sanaci kontamin. podzemních vod, kde hlavním nebo jedním z hlavních kontaminantů byly chlorované uhlovodíky, a dosáhla fin. obj. min. 30 mil. Kč bez DPH, a-alespoň 1 zahrnovala karotážní měření provád. formou gama karotáže a neutron neutron karotáže a rezistivimetrie; Pokračování v bodě VI.3)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
MF - 3892/2016/4501
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2016/S 138-250641 ze dne 20/07/2016 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
Kompletní zadávací dokumentace je uveřejněná na profilu zadavatele, ke stažení zdarma.
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 24/11/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: 31/05/2017 (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 24/11/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Ministerstvo financí, Letenská 525/15, Praha 1
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Členové komise, 1 zástupce od každého uchazeče, který ve stanovené lhůtě pro podání nabídek stanovenou formou a způsobem podal nabídku. Blíže v ZD.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
pokračování bodu III.2.1. písm. d) Osvědčení MŽP o odborné způsob. pro geologické práce - osvědčující odb. způsob. projektovat, provádět, a vyhod. geologické práce, vydané .dle vyhl.č. 206/2001 Sb., o osvěd. odborné způsob. projektovat, provádět a vyhod. geologické práce, pro obory hydrogeologie dle § 2 odst. 2 písm. c) vyhlášky, a sanační geologie dle § 2 odst. 2 písm. f)a geofyzika dle § 2, odst. 2. písm. h) vyhlášky, v návaz. na zákon č. 62/1988 Sb., o geologických pracích a o Českém geologickém ústavu, ve znění pozdějších předpisů, a osvědčení o autorizaci v oboru stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, které vydává Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě podle zákona č. 360/1992 Sb.,a osvědčení o autorizaci v oboru geotechnika, které vydává Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě podle zákona č. 360/1992 Sb., a Certifikát Manažer vzorkování (MV) podzemních vod a Manažer vzorkování (MV) odpadních vod vydaný Českou spol. pro jakost nebo certifikát obdob. relev. zaměření, apověření MŽP k hodnocení nebezpečných vlastností odpadů vydané v souladu s § 7 zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů, a ustanovením § 2 vyhlášky MŽP a MZ vyhláškou MŽP a MZ č. 94/2016 Sb.
pokračování bodu III.2.3. Zadavatel uzná prokázání těchto tří výše uved. refer. zakázek i předložením jednoho nebo dvou samost. osvědčení zadavatele z jedné nebo dvou různých zakázek, ze kterého nebo ze kterých bude patrné poskyt. služeb o fin. obj. min. 80 mil. Kč bez DPH, poskyt. služeb spočívající v sanaci kontamin.podzem. vod, kde hlavním nebo jedním z hlavních kontamin.byly chlorované uhlovodíky ve fin. obj. min. 30 mil. Kč a poskytnutí služeb zahrnujících karotážní měření prováděné formou gama karotáže a neutron neutron karotáže a rezistivimetrie. a - alespoň jedna z těchto služeb zahrnovala odstranění kontaminace metodou in-situ pomocí chemické oxidace nebo chemické redukce nebo mikrobiální podpory nebo zahrnovala zasakování závadných látek do podzemních vod, a -alespoň jedna z těchto služeb spočívala v dokončeném vybudování sanačního drénu hloubky min. 3 m a délky min. 100 m a jeho úspěšném předání objednateli.
písm. b) min. 3 techniky a to: 1 technik zajišťující kontrolu jakosti s VŠ bak. stud. program a 3 lety praxe při realizaci sančních prací nebo SŠ s mat.zk. a 5 let praxe, a 1 manažer vzorkování vod s SŠ s mat. zk. a 5 let praxe při realizaci sančních prací a certifikát Manžer vzorkování (MV) podzemních vod a Manažer vzorkování (MV) odpadních vod, a 1 hodnotitel odpadů s VŠn tech. nebo přírod. směru a 3 roky praxe při realizaci sanačních prací a pověření MŽP k hodnocení vlastností odpadů; písm e) 1 odpovědná osoba,střední vzdělání s maturitní zkouškou a 3 roky praxe praxe při realizaci sanací ekologických zátěží, osvědčení odborné způsobilosti projektovat, provádět a vyhodnocovat geologické práce v oborech hydrogeologie, sanační geologie a geofyzika podle ustanovení § 3, odst. 3 zákona ČNR č. 62/1988 Sb.; písm. h) Dodavatel musí být oprávněn disponovat zařízeními k využívání, odstraňování, sběru nebo výkupu odpadů vzniklých v rámci plnění veřejné zakázky, s minimální disponibilní kapacitou v součtu min. 11 000 t.
Dle § 56 odst. 3. písm. a) min. 2 stavby v souhr. fin. obj. min 100 mil. Kč bez DPH, přičemž alespoň 1 z nich zahrnovala práce spočívající v použití pasivní ochrany proti šíření kontaminantu mimo prostor sanace formou realizace podzemní těsnící stěny nebo podzemní těsnící stěny s reakční bránou a alespoň 1 z nich byla realizována v průmyslovém areálu v době jeho provozu a dosáhla fin. obj. min 30 mil Kč bez DPH.; písm. b) 1 technik pro kontr. jakosti se středním vzděl. s maturitní zkouškou s 5 letou praxí při realizaci staveb. prací nebo VŠ v magister. bak. prog. s 3 letou praxí realizací staveb. prací.; písm. c) min. 2 odp. osoby z nichž 1 s SŠ s maturitní zkouškou s 5 letou praxí při realizaci stavebních prací a kvalifikací autorizovaného technika v oboru stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství dle zákona č. 360/1992 Sb. a 1 geotechnik s SŠ s maturitní zkouškou s 5 letou praxí při realizaci podzemních těsnících stěn a sanačních drénů a kvalifikací autorizovaného technika v oboru geotechnika dle zákona č. 360/1992 Sb.
Prohlídka místa plnění se bude konat dne 26.10.2017 (středa) od 10:30 hodin. Sraz zájemců o prohlídku je v 10:00 hodin před administrativní budovou společnosti SPOLANA a. s., ul. Práce 657, Neratovice.
Kompletní zadávací dokumentace je uveřejněná na profilu zadavatele, ke stažení zdarma.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
02/09/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifikační číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 15/525
Obec:
Praha 1 - Malá Strana
PSČ:
118 10
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Podatelna zadavatele, Letenská 15, vpravo v mezipatře budovy B, v místnosti č. 97
Tel.:
+420 257042705
K rukám:
       
E-mail:
podatelna@mfcr.cz
Fax:
Internetová adresa (URL):