Public contract: Dynamický nákupní systém na kancelářskou techniku a zařízení - Výzva 5-2019

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 3153
System number: P19V00000120
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém na kancelářskou techniku a zařízení
Date of commence: 17.07.2019
Tender submit to: 30.07.2019 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Dynamický nákupní systém na kancelářskou techniku a zařízení - Výzva 5-2019
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem Veřejné zakázky je dodávka nové kancelářské techniky, konkrétně otevíračů obálek. Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky včetně jejich technických podmínek jsou podrobně specifikovány v Příloze č. 2 Výzvy: Technická specifikace předmětu Veřejné zakázky.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: n/a

Contracting authority

  • Official name: Česká republika - Ministerstvo financí
  • CRN: 00006947
  • Postal address:
    Letenská 525/15
    118 10 Praha 1 - Malá strana
  • Name of the department: MF - Veřejné zakázky
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 508241

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva 5-2019 Výzva k podání nabídky podle § 141 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Dokument PDF Vyzva 5-2019 k podani nabidky.pdf 441.94 KB
Priloha c.1 Příloha c.1-Vzorovy krycí list nabídky Dokument MS Excel Priloha c.1-Vzorovy kryci list nabidky.xlsx 13.01 KB
Priloha c.2 Priloha c.2-Technicka specifikace Dokument MS Excel Priloha c.2-Technicka specifikace.xlsx 11.52 KB
Priloha c.3 Příloha č.3-Navrh smlouvy Dokument MS Word Priloha c.3-Navrh smlouvy (GFR).docx 34.51 KB
Priloha c.4 Příloha č.4-seznam odběrných míst Dokument MS Excel Priloha c.4-Seznam odbernych mist.xlsx 8.72 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Contract, its changes and amendments
Kupní smlouva 11.09.2019 Kupní smlouva ČR GFŘ (IČO 72080043) a XERTEC, a.s. (IČO 27399508) Dokument PDF zz_RS_SML_1977000230_AN.pdf 147.79 KB
Příloha č. 1 kupní smlouvy GFŘ Dokument PDF zz_RS_SML_1977000230_P1_AN.pdf 184.50 KB
Příloha č. 2 kupní smlouvy GFŘ Dokument PDF zz_RS_SML_1977000230_P2_AN.pdf 61.36 KB

Forms

URL addresses

Contract performance