Public contract: Nákup letenek a zajištění cestovních služeb

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 3764
System number: P23V00000094
Contracting authority registration number: STC/008540/ÚSF/2023
Date of commence: 14.08.2023
Tender submit to: 23.08.2023 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Nákup letenek a zajištění cestovních služeb
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem této VZMR je závazek dodavatele poskytovat zadavateli následující služby:
a) Zprostředkování, rezervace, vystavení, nákup, změna, storno a dodání letenek; součástí tohoto plnění je také zajištění pořízení (nákup) letenek se službou vyhledání nejvhodnějších spojení – standardní letecké společnosti, nízkonákladové společnosti;
b) Zprostředkování, rezervace, vystavení, nákup, změna, storno a dodání autobusových a vlakových jízdenek a trajektových lístků;
c) řešení reklamací a pomoci při vymáhání nákladů vzniklých v důsledku zpoždění ze strany dopravce; a zajištění doplňkových služeb – zajištěním doplňkových služeb se rozumí zajištění půjčení automobilu nebo jiného dopravního prostředku, taxi, parkování, salonku na letišti, občerstvení na palubě letadla či vlaku, přeprava nadměrných zavazadel či dalších zavazadel nad rámec limitu povoleného přepravní společností, volba třídy, přednostní odbavení, změna místa sezení v letadle;
d) osobní referent a zajištění jeho zastupitelnosti;
e) zajištění aplikace do mobilních telefonů pro cestující odběratele s detaily konkrétních letů;
f) přístup do on-line rezervačního systému 24/7;
g) pohotovostní servis 24/7 (help-line) – telefonická asistenční služba, která je zajištěna po celých 24 hodin denně, 7 dní v týdnu včetně víkendů a svátků; péče o klienta v průběhu cesty; vedená v českém jazyce; pro řešení nepředvídaných situací související s cestou (např. při zrušení, zpoždění, zmeškání letu, rezervace místa v náhradním spoji, atd.). Doba zajištění jednotlivých služeb v rámci help-line bude řešena operativně, a to do 15 minut od vznesení požadavku poskytovatele

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 1 900 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Praha

Contracting authority

  • Official name: Státní tiskárna cenin, s.p.
  • CRN: 00001279
  • Postal address:
    Růžová 943/6
    110 00 Praha 1 - Nové Město
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 356596

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)

Contact

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
17.08.2023 14:20 explanation, completion, changes of procurement documents Zuzana Drahokoupil Šenoldová Vysvětlení zadávacích podmínek- I    

Public documents

Forms

No records to display.

URL addresses

URL title URL address Action
Uveřejnění v registru smluv ​https://smlouvy.gov.cz/smlouva/25749395
URL of the public contract in E-ZAK https://mfcr.ezak.cz/vz00003764

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Excluded
ASIANA, spol. s r.o. 49704362 Czech Republic No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 11.09.2023

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
ASIANA, spol. s r.o. 49704362 Czech Republic 1 900 000,00 1 900 000,00

Value finally paid

State: Contract performance in progress
No records to display.