Dobrý den,
prosím o odpovědi na následující dotazy:
1. Kde a jakým způsobem požadujete užití protokolu MGCP? Umožňujete nahrazení tohoto protokolu protokolem SIP?
2.Pro jaké protokoly vyžadujete SRST funkcionalitu?
3. Na jakou službu/funkcionalitu vyžadujete DSP na lokalitách L2 a L3?
4. Jakým způsobem je řešeno řízení signalizace hovorů v rámci hlasového řešení? Která zařízení v rámci řešení rozhodují o směrování telefonního čísla na konkrétní IP adresu?
5. Jsou služby transkódování a konferenčního bridge vyžadovány na L2 a L3 lokalitách?
6. Kde v rámci stávájící topologie požadujete realizovat „překlad signalizace mezi protokoly H.323 a SIP“?
7. Může být požadovaná funkcionalita na ZKZ v jednotlivých lokalitách realizována pomocí více zařízení?
8. Kde v rámci řešení požadujete realizovat IVR funkcionalitu? Požadujete IVR funkcionalitu realizovat i na L2/L3 lokalitách? Jaké je plánované užití IVR funkcionality – jaké jsou očekávané kapacity/počty hovorů?
9. Vyžadujete zachování a užívání „Cisco Unified Communication Manager v8.x av9.x“?
10. Pro jaké IP Telefony vyžadujete v rámci „Služby zálohy při výpadku konektivity na centrální řídící server (odpovídající režimu SRST)“, podporu provisioningu (telefonní linka, oprávnění volání, ...) a uživatelských nastavení (pojmenování linek, zrychlené volby, ...)?
11. Jakým způsobem požadujete předávat „tarifikační záznamy“ vašim systémům pro další zpracovaní?
S pozdravem,
Jana Šímová
|