Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501011021673


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifiakční číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha
PSČ:
11810
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha 1
Tel.:
+420 257043446
K rukám:
Ing. Jana Dušánková
       
E-mail:
Jana.Dusankova@mfcr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mfcr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://mfcr.ezak.cz/profile_display_2.html
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Proxy soustava Ministerstva finanční a Finanční správy
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 7 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Praha
Kód NUTS
CZ01
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Komplexní nahrazení dosavadní proxy soustavy soustavou novou, a to dle projektu uchazeče.

Nová proxy soustava se bude skládat z dodávky HW appliance a SW řešení dle projektu, včetně licencí pokrývajících 16000 uživatelů. Proxy soustava se musí skládat ze dvou vzájemně zastupitelných umístění, přičemž standardní provoz bude zajišťován plným výkonem obou umístění. Obě umístění včetně souvisejících plnění (zejména Rack, napájení, klimatizace) zajistí zadavatel.

Zadavatel požaduje, aby dodaná proxy soustava byla škálovatelná a dodavatel poskytl na všechny komponenty nové proxy soustavy podporu i záruku po dobu nejméně 24 měsíců, tak aby zajištěno min. SLA 99,9 %.

Minimální výkonnost nové proxy soustavy na počátku jejího provozu bude činit: 1200 GB/den, počet HTTP požadavků: 3000/sekundu, počet stažených HTTP dat až 250 Mbit/sek, proxy soustava IP v6. Nová soustava dále musí umožňovat inspekci HTTPS provozu a Anti-X kontrolu v režimu vysoké dostupnosti, připojení každého zařízení min. 2x 1GE -1000Base-TX připojení s možností práce v LACP módu, webový filtering orientovaný na webové stránky navštěvované uživateli. Funkce HTTP/HTTPS proxy pro min. 16000 uživatelů. S podporou inspekce HTTPS provozu, antimalwarovou ochranou aplikovanou na kontrolovaná provozní data. Nová proxy soustava musí být plně kompatibilní se stávající infrastrukturou zadavatele.

Součástí předmětu veřejné zakázky je migrace všech funkcí dosavadní proxy soustavy do nové bez přerušení provozu a následně zkušební provoz minimálně 3 týdny. Dodavatel také předá provozní dokumentaci.

Projekt se musí skládat z těchto obsahových náležitostí: popis způsobu implementace, popis způsobu zprovoznění systému, seznam požadavků na součinnost zadavatele, popis způsobu dohledu systému v režimu 24x7, postup přechodu řešení do zkušebního provozu, postup přechodu řešení do produkčního provozu, harmonogram plnění.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72222300-0
 
Další předměty
48825000-7
72222000-7
72510000-3
72610000-9
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
1. Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny:
Zajištění maximální bezpečnosti v proxy soustavě, webovém filtru pro maximálně bezpečný a efektivní přístup pracovníků MF a FS na Internet s mnoha podsítěmi a velice složitou strukturou DMZ, provést taková opatření, aby zaměstnanci využívali Internet co nejefektivněji, nemohli využívat Internet k soukromým účelům a zároveň síť zbytečně nezatěžovali, zvýšit efektivitu práce zaměstnanců, musí zamezit tomu, aby zaměstnanci ministerstva využívali svou pracovní dobu k nepracovním aktivitám.
2. Popis předmětu veřejné zakázky:
Komplexní nahrazení dosavadní proxy soustavy soustavou novou, a to dle projektu uchazeče.
Nová proxy soustava se bude skládat z dodávky HW appliance a SW řešení dle projektu, včetně licencí pokrývajících 16000 uživatelů. Proxy soustava se musí skládat ze dvou vzájemně zastupitelných umístění, přičemž standardní provoz bude zajišťován plným výkonem obou umístění. Obě umístění včetně souvisejících plnění (zejména Rack, napájení, klimatizace) zajistí zadavatel.
Zadavatel požaduje, aby dodaná proxy soustava byla škálovatelná a dodavatel poskytl na všechny komponenty nové proxy soustavy podporu i záruku po dobu nejméně 24 měsíců, tak aby zajištěno min. SLA 99,9 %.
Minimální výkonnost nové proxy soustavy na počátku jejího provozu bude činit: 1200 GB/den, počet HTTP požadavků: 3000/sekundu, počet stažených HTTP dat až 250 Mbit/sek, proxy soustava IP v6. Nová soustava dále musí umožňovat inspekci HTTPS provozu a Anti-X kontrolu v režimu vysoké dostupnosti, připojení každého zařízení min. 2x 1GE -1000Base-TX připojení s možností práce v LACP módu, webový filtering orientovaný na webové stránky navštěvované uživateli. Funkce HTTP/HTTPS proxy pro min. 16000 uživatelů. S podporou inspekce HTTPS provozu, antimalwarovou ochranou aplikovanou na kontrolovaná provozní data. Nová proxy soustava musí být plně kompatibilní se stávající infrastrukturou zadavatele.
Součástí předmětu veřejné zakázky je migrace všech funkcí dosavadní proxy soustavy do nové bez přerušení provozu a následně zkušební provoz minimálně 3 týdny. Dodavatel také předá provozní dokumentaci.
Projekt se musí skládat z těchto obsahových náležitostí: popis způsobu implementace, popis způsobu zprovoznění systému, seznam požadavků na součinnost zadavatele, popis způsobu dohledu systému v režimu 24x7, postup přechodu řešení do zkušebního provozu, postup přechodu řešení do produkčního provozu, harmonogram plnění.
3. Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele:
Zvýšení bezpečnosti, optimalizace výkonu, propustnosti proxy soustavy pro řádově pro minimálně 16 000 uživatelů. Požadované SLA 99,9%
4. Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky:
1. čtvrtletí 2016
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://portal.gov.cz/portal/obcan
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://portal.gov.cz/portal/obcan
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://portal.gov.cz/portal/obcan
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
03/09/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh