Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: CHLAZENÍ KANCELÁŘÍ VE 3. A 4. NP, ZASEDACÍ MÍSTNOSTI V 5. NP A VELÍNU ČOV VE 2. PP VZ I
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky je realizace projektu Chlazení kanceláří ve 3. a 4. NP, zasedací místnosti v 5. NP a velínu ČOV ve 2. PP v souladu s projektovou dokumentací, uvedenou v příloze č. 1 této ZD. Zadavatel dle smyslu ustanovení § 36 odst. 8 zákona poskytne účastníkům v rámci zadávacího řízení část projektové dokumentace nezbytnou k dostatečnému vymezení předmětu veřejné zakázky a k jeho nacenění, tj. technické zprávy jednotlivých profesí, schéma vzduchotechnických a chladících zařízení včetně výkazu výměr (příloha č. 1 návrhu smlouvy v příloze č. 2 této ZD). Zbývající část projektové dokumentace, zejména technické výkresy, bude zhotoviteli, tedy vybranému dodavateli, poskytnuta po podpisu smlouvy.

Součástí závazku dodavatele dle předcházejícího odstavce je:
a) komplexní dodávka montážních prací zajišťujících kompletní provedení díla,
b) doprava a pojištění přepravy materiálu dle dodacích podmínek Incoterms 2010, konkrétně doložky DAP,
c) instalace a uvedení jednotek chlazení (fan coil) do provozu včetně prověření jejich funkčnosti provedením komplexních a provozních zkoušek,
d) předání dokladů a dokumentů vztahujících se k provedenému dílu (dokumentace skutečného provedení díla, zakreslení zrealizovaných změn do knihovny VZT a chlazení) a předání nezbytné předepsané výrobní dokumentace, zejména dokladů o certifikaci použitých výrobků, záručních listů, protokolů provozních a revizních zkoušek, protokolu o tlakové zkoušce, návodu k obsluze, údržbě v českém jazyce a soupis instalovaných jednotek FCU (fan coil), včetně jejich typu, výrobního čísla a umístění (číslo místnosti), a to nejpozději při podpisu Protokolu o předání a převzetí díla dle čl. V odst. 1 návrhu smlouvy (příloha č.2 této ZD),
e) protokolární zaškolení určených zaměstnanců objednatele k obsluze a údržbě dodaných komponentů v počtu 2 osob pro chlazení kanceláří a zasedací místnosti a dalších 4 osob pro chlazení velínu ČOV
f) kompletní demontáž stávajících nevyhovujících zařízení a komponent v místě provedení díla včetně odvozu tohoto materiálu a jeho ekologická likvidace.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)
Kontakt: Magdaléna Vyskočilová
e-mail: vyskocilova.magdalena@stc.cz
tel: 236 031 490
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 03.04.2020 09:00
Datum zahájení: 12.03.2020 12:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: