Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Servisní podpora technologií Check Point a LOGmanager
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: 2.1. Předmětem plnění této VZMR je poskytování následujících služeb
1.1 Monitoringu (servisní podpora v režimu 24/7 včetně garance SLA),
1.2 možnosti neomezeného Řešení incidentů (Incident Management),
1.3 Provádění servisních zásahů a požadavků na změny (Change Management),
1.4 Konzultace,

a to vše dle specifikace uvedené v příloze č. 1 smlouvy a v rámci měsíční paušální ceny uvedené v čl. IV odst. 1 smlouvy.
(body 1.1 až 1.4 dále souhrnně jen jako „služby podpory“).
Služby podpory zahrnují následující technologie:
• Check Point 6800 Turbo (2 ks v režimu HA, centrální lokalita)
• Check Point 1490 NGTP (4 ks celkem, 2 ks v každé vzdálené lokalitě)
• Check Point SandBlast Agent
• LOGmanager-L
(tyto technologie dále souhrnně jako „infrastruktura“).
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)
Kontakt: Magdaléna Vyskočilová
e-mail: vyskocilova.magdalena@stc.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 10.11.2020 09:00
Datum zahájení: 30.10.2020 13:47
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: