Brief subject description:
2.1.	Předmětem plnění této VZMR je poskytování následujících služeb
1.1	Monitoringu (servisní podpora v režimu 24/7 včetně garance SLA), 
1.2	možnosti neomezeného Řešení incidentů (Incident Management), 
1.3	Provádění servisních zásahů a požadavků na změny (Change Management), 
1.4  Konzultace, 
a to vše dle specifikace uvedené v příloze č. 1 smlouvy a v rámci měsíční paušální ceny uvedené v čl. IV odst. 1 smlouvy. 
(body 1.1 až 1.4 dále souhrnně jen jako „služby podpory“).  
Služby podpory zahrnují následující technologie:
•	Check Point 6800 Turbo (2 ks v režimu HA, centrální lokalita)
•	Check Point 1490 NGTP (4 ks celkem, 2 ks v každé vzdálené lokalitě)
•	Check Point SandBlast Agent
•	LOGmanager-L
(tyto technologie dále souhrnně jako „infrastruktura“).
              Tenders or requests to participate submit to:
            
      prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)