Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Opravné Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501021021079
Formulář navazuje na/opravuje formulář: [7501011021079] 01: Oznámení předběžných informací


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifiakční číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha
PSČ:
11810
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha 1
Tel.:
+420 257043446
K rukám:
Ing. Jana Dušánková
       
E-mail:
Jana.Dusankova@mfcr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mfcr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://mfcr.ezak.cz/profile_display_2.html
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Zajištění podpory a rozvoje informačního systému pro publikaci účetních a finančních dat státu veřejnosti - MONITOR včetně migrace historických dat z databáze ARIS IDB
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 7 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Praha
Kód NUTS
CZ01
Kód NUTS
Kód NUTS
CZ010
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Poskytování služeb podpory SW řešení pro publikaci účetních a finančních dat státu veřejnosti MONITOR a jeho další rozvoj a migrace databáze ARIS IDB a nahrazení aplikací ARIS SYPP a ARIS WEB za účelem převzetí a publikace historických dat do roku 2010 v rámci SW řešení MONITOR
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72261000-2
 
Další předměty
72267000-4
72240000-9
72222300-0
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti VZ podle § 1 vyhlášky č. 232/2012 Sb.
1. Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny:
Bezporuchový provoz a rozvoj aplikace v těchto oblastech:
• publikace vybraných dat finančních a účetních výkazů se systému CSÚIS (IISSP);
• publikace vybraných dat z Rozpočtového informačního systému (IISSP);
• pokročilá vizualizace publikovaných informací pro laickou veřejnost;
• Analytická část – OLAP;
• konstrukce ukazatelů pro hodnocení hospodaření obcí, resp. celé samosprávy;
• metodický popis publikovaných informací;
• migrace historických dat do roku 2010 z databáze ARIS IDB do MONITOR a nahrazení aplikací ARIS SYPP a ARIS web.
Konsolidace a integrace všech prostředí sloužících k publikaci účetních a rozpočtových dat do jediné platformy MONITOR.
V oblasti rozvoje systému MONITOR se předpokládá realizace vybraných změnových požadavků z následujících oblastí:
• rozvoj v oblasti Open data;
• rozšíření publikace dat ze současných modulů IISSP - CSÚIS a RISRE;
• napojení na registr veřejných zakázek;
• využití dat z oblastí CRAB;
• konstrukce ukazatelů KPI;
• publikace přijatých dotací EU;
• publikace výsledků kontrol dle zákona 320 a 420;
• publikace dat částí XI. a XII. Fin (čerpání EU financí);
• realizace dopadů nařízení směrnice Rady č. 2011/85/EU o požadavcích na rozpočtové rámce členských států.
2. Popis předmětu veřejné zakázky:
Zajištění podpory SW řešení pro publikaci dat MONITOR a jeho další rozvoj a migrace historických dat do roku 2010 z databáze ARIS IDB do MONITOR a nahrazení aplikací ARIS SYPP a ARIS web.
3. Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky:
Povinnost MF zajistit zveřejňování účetních závěrek organizačních složek státu podle § 21 a zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů.
Zajištění otevřeného přístupu veřejnosti k rozpočtovým a účetním informacím organizací veřejného sektoru.
4. Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky:
2 roky od podpisu smlouvy s možností využít opčního práva na 6 měsíců.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://portal.gov.cz/portal/obcan
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://portal.gov.cz/portal/obcan
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://portal.gov.cz/portal/obcan
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
22/10/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh