obsah
|
zápatí
Ministerstvo financí
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
»
veřejné zakázky
»
Deliveries of Diffractive Optically Variable Image Devices for EU Visas // Dodávky difrakčních opticky variabilních zobrazovacích zařízení pro víza EU
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - změna na 30.11.2023
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce - změna na 30.11.2023
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Deliveries of Diffractive Optically Variable Image Devices for EU Visas // Dodávky difrakčních opticky variabilních zobrazovacích zařízení pro víza EU
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
The subject of this public contract is the Supplier’s obligation to produce and supply the Client the diffractive optically variable security elements, specifically KINEGRAM® PATCH, in pieces and required version to the Client, which must:
- meet the technical specification requirements arising from EU requirements, namely Commission Implementing Decision C (2018) 674 dated 12 February 2018 and Regulation 2017/1370 of the European Parliament and of the European Council dated 4 July 2017 (hereinafter collectively referred to as “European Legislation”), and further
- correspond with the Client's Technical specifications beyond the framework of European Legislation specified in Annex No. 1 to the Finalised Draft Contract attached as Annex 1.
---------------------------------
Předmětem této veřejné zakázky je závazek dodavatele vyrobit a dodat objednateli difrakční opticky proměnné bezpečnostní prvky, konkrétně KINEGRAM® PATCH, v kusech a požadovaném provedení objednateli, který musí:
- splňovat požadavky technické specifikace vyplývající z požadavků EU, a to Prováděcí rozhodnutí Komise C (2018) 674 ze dne 12. února 2018 a Nařízení Evropského parlamentu a Evropské rady 2017/1370 ze dne 4. července 2017 (dále společně jen jako „Evropské Legislativa“) a dále
- odpovídat Technickým specifikacím Objednatele nad rámec evropské legislativy uvedeným v Příloze č. 1 Finalizovaného návrhu Smlouvy přiložené jako Příloha č. 1.
Místo plnění:
Praha
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)
Kontakt:
Zuzana Drahokoupil Šenoldová
e-mail: senoldova.zuzana@stc.cz
tel: +420236031218
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
jednací řízení bez uveřejnění
uveřejnit JŘBU (JŘSU zahájené výzvou) na Profilu ihned po zahájení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zdůvodnění použití jednacího řízení:
pursuant to Section 63(3)(b) in conjunction with Section 63(4) of Act No. 134/2016 Coll., on public procurement, as amended
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
30.11.2023 12:00
Datum zahájení:
22.09.2023 14:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Ministerstvo financí
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software