Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávky ceninového papíru členěné do 4 částí
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky jsou dodávky ceninového papíru, dodávky ceninového papíru s aplikovaným holografickým proužkem, dodávky termoreaktivního papíru s aplikovaným holografickým proužkem, dodávky ceninového papíru na předsádky cestovních pasů (dále jen „předmět plnění“).

Tato veřejná zakázka je dle ustanovení § 101 zákona rozdělena na 4 části, a to:
a) část A: Dodávky ceninového papíru;
b) část B: Dodávky ceninového papíru s aplikovaným holografickým proužkem;
c) část C: Dodávky termoreaktivního papíru s aplikovaným holografickým proužkem;
d) část D: Dodávky ceninového papíru pro předsádky cestovních pasů.

Pokud není dále v této ZD uvedeno jinak, platí zadávací podmínky stejně pro všechny části veřejné zakázky.

Dodavatel je oprávněn podat nabídku do všech částí veřejné zakázky či pouze do některých nebo i jen do jedné části veřejné zakázky.
Místo plnění: Praha
Nymburk
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)
Kontakt: Petra Nádvorníková
e-mail: nadvornikova.petra@stc.cz
tel:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 22.07.2024 09:00
Datum zahájení: 11.06.2024 12:35
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):