1.Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny:
a) Zavést jednotný nástroj podporující projektové řízení pro celý resort MF
b) Snížit finanční náklady
c) Snížit administrativní zátěž - odstranění ručního zpracování, optimalizace procesů
2. Popis předmětu veřejné zakázky
Nákup SW nástroje pro podporu řízení projektů (projektové plánování), jeho implementace, maintenance a nákup licencí. Předpokládá se nákup standardizovaného SW nástroje pro celý resort Ministerstva financí,
který bude zahrnovat:
a. řízení přípravy, realizace, ukončení projektu až po nastavení kontroly udržitelnosti výstupů,
b. data o projektech v jednotném prostředí – možnost práce s daty task management
c. finanční řízení projektu,
d. řízení lidských zdrojů,
e. reporting v reálném čase pro různé úrovně řízení projektu,
f. DMS – Document Management System s auditní stopou,
g. typové šablony pro řízení projektů podle typu projektu
h. a další vydefinované funkcionality .
3.Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele:
Zavedením jednotného SW nástroje pro podporu řízení projektů v resortu Ministerstva financí budou naplněny potřeby zadavatele.
4. Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky:
Implementace SW nástroje se předpokládá do 31.12.2016. Další termíny souvisí s projektem Projektová kancelář v.2, který bude realizován do 31.12.2021.
|