Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501010011703


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifiakční číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha
PSČ:
11810
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha 1
Tel.:
+420 257044215
K rukám:
Ing. Jitka Sibalová
       
E-mail:
jitka.sibalova@mfcr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mfcr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://mfcr.ezak.cz/profile_display_2.html
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Sanace, revitalizace a rekonstrukce porostu
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 27 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
obec Proboštov
Kód NUTS
CZ042
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem plnění je úprava v současnosti neudržovaného prostoru do podoby lesoparku pro rekreační využití.

Velikost zájmového území je 3,65 ha, severně od obce Proboštov, v nezastavitelném území. Toto území je rozděleno na větší část „A“, kterou tvoří porosty samovolně se vyvíjející na neupravených plochách skládek na místě po důlní činnosti a menší část “B“, kterou pokrývá udržovaný luční porost na původním terénu. Část A je součástí lokálního biocentra LC3 (původně dle Horkého LBC18), část B je bez ochrany.

(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
77211400-6
 
Další předměty
77211600-8
77000000-0
45233162-2
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
15/04/2015 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
a) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny
Účelem veřejné zakázky je úprava neudržovaného prostoru do podoby lesoparku jako rekreační zázemí svých obyvatel. Za tímto účelem získala Obec Proboštov pozemek od důlní těžební společnosti. Řešené území leží v chráněném ložiskovém území Proboštov. Je starou výsypkou hlubinného dolu „Britanka“, který byl založen v roce 1889 severně od Proboštova. Těžilo se zde uhlí hlubinným i podpovrchovým způsobem. Nepotřebný inertní materiál z dolu byl volně ukládán v prostoru řešeného území. V roce 1947 byl důl přejmenován na „Důl Jaroslav“. Poslední záznamy z důlních map jsou z roku 1968. Výsypka po důlní činnosti byla bez rekultivace ponechána přírodním procesům sukcese. Nevyrovnaný povrch řešeného území je plný prohlubní a kamenných kup. V současné době je porostlý letitým porostem stromů s převahou introdukovaného akátu. Záměrem obce je zrekultivovat území tak, aby ho bylo možné z části jednoduše udržovat a tím i zpřístupnit.
Obec Proboštov si v ÚPD vymezila toto území pro sport, rekreaci, turistiku a trávení volného času. Vybudováním cyklostezky po obvodu zájmového území, vznikne prostor pro krátkodobou rekreaci. Uzavřený okruh cyklostezky zajistí bezpečnou jízdu zejména pro začínající cyklisty.
Z důvodu, že se řešený prostor nachází v lokálním biocentru, chce obec v rámci rekultivace podpořit změnu druhového složení porostů tak, aby odpovídalo jeho principům a při tom byl stávající biotop z větší části zachován.
b) popis předmětu veřejné zakázky
Plnění VZ je rozděleno do dvou stavebních objektů:
SO 01. Sadové úpravy
Odstranění dřevin i s kořeny bude provedeno mimo vegetační dobu na základě rozhodnutí o povolení kácení dřevin. Dřevní hmota křovin, všech pařezů a části větví bude odvezena na skládku, část větví všech druhů dřevin mimo akátu bude seštěpkována a použita k mulčování výsadeb. Kmeny stromů budou odvezeny na místo určené obcí Proboštov. Úprava terénu před navážkou zemin bude kopírovat terén, svah bude upraven materiálem vytěženým z vymezených prostorů v řešeném území. Plochy pro založení trávníků budou srovnány a překryty zúrodnitelnou zeminou o průměrné tloušťce 0,1 m. Dřeviny budou vysazeny do jamek s výměnou i bez výměny půdy, stromy budou kotveny kůly, chráněny proti okusu chráničkou, zality a zamulčovány štěpkou z odstraněných dřevin.
Veškerá vytěžená dřevina a dřevo zůstane v majetku Obce Proboštov.
SO 02. Cyklostezka
Cyklostezka je koncipována dle TP-179 „Navrhování komunikací pro cyklisty s jízdním pruhem 2,5 m obousměrná s povrchem z asfaltového betonu střednězrnného s podkladem z obalovaného kameniva a štěrkodrti se zemními krajnicemi. Trasa kopíruje terén a vytváří uzavřený okruh v délce 568 m s nájezdem v délce 7 m. Trasa může být upravena podle situace v kořenovém prostoru ponechaných stromů v její blízkosti. Na konci ulice Na Kukačce bude začínat na hranici parcely 1415/1. U polní cesty, kterou pokračuje ulice Na Kukačce, je navrženo parkoviště velikosti 6,5 x 12 m se štěrkovým povrchem v tl. 250 mm a zemními krajnicemi.
c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele
Předmětná veřejná zakázka je Ministerstvem financí zadávána v rámci programu řešení ekologických škod vzniklých před privatizací hnědouhelných těžebních společností v Ústeckém a Karlovarském kraji a plnění usnesení vlády ČR č. 50/2002 č. 189/2002 a následujících souvisejících usnesení týkajících se schváleného programu. Procesování programu je v odborné gesci Ministerstva průmyslu obchodu. Předmět této veřejné zakázky byl vládou ČR stanovenou meziresortní komisí schválen k realizaci a zároveň byl uvedenou komisí doporučen Ministerstvu financí k vyhlášení veřejné zakázky ve smyslu zákona č. 137/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Ministerstvo financí ČR je tedy veřejným zadavatelem, který zadává jednotlivé veřejné zakázky, jejichž realizací jsou postupně naplňovány cíle výše uvedeného programu.
d) předpokládaný termín plnění veřejné zakázky
Předpokládaný termín zahájení plnění: 1. 10. 2015
Předpokládaný termín dokončení plnění: 30. 11. 2016
Uvedená doba plnění předmětu této veřejné zakázky v délce trvání 13 měsíců je nejvýše možná.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://www.portal.gov.cz
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.portal.gov.cz
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.portal.gov.cz
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
15/04/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh