Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Opravné Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602021032451
Formulář navazuje na/opravuje formulář: [7602011032451] 02: Oznámení o zakázce
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifikační číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha
PSČ:
11810
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha 1
Tel.:
+420 257043960
K rukám:
Anna Chadimová
       
E-mail:
anna.chadimova@mfcr.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mfcr.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://mfcr.ezak.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://mfcr.ezak.cz/vz00001685
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
„Sanace lokality Skládka tuhých dehtových kalů (TDK) Stará Chodovská“
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 16
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Skládka TDK Stará Chodovská spol. Sokolovská uhelná, právní nástupce, a.s.
Kód NUTS CZ041 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace „Sanace skládky tuhých dehtových kalů (TDK) – lokalita Stará Chodovská”, zpracované společností ARCH 93, spol. s r.o., Majakovského 707/29, 360 05 Karlovy Vary – Rybáře, IČO: 00884774 a dle příslušných Rozhodnutí české inspekce životního prostředí.
Samotná sanace je rozdělena do dvou inženýrských objektů.
SO 01 – Sanace
Odtěžba, odstranění a likvidace tuhých dehtových kalů, odčerpání, odstranění a likvidace fenolových vod
Likvidace technologického zařízení skládky
Odstranění betonových zábran a panelů ze zpevněných ploch
Demolice a likvidace provozní budovy čerpací stanice
Sanace jímky na fenolové vody a přítoku do jímky
Sanační monitoring nesaturované zóny a pilotové stěny
V projektu zmiňovaná sanace saturované zóny, ktrá bude případně realizována po uplynutí postsanačního monitoringu není předmětem této zakázky.
SO 02 – Rekultivace
Součástí rekultivace je převrstvení sanovaného prostoru zúrodnitelnými zeminami a následné osetí. Dále bude řešeno odvedení povrchových vod a trvalé udržování hladiny vody v původní a zachované studni.
Podrobně je předmět plnění uveden v zadávací dokumentaci.
Do skládky byly ukládány tuhé dehtové kaly (dále jen TDK), které představují komplexní směs organických chemických látek jako jsou BTEX, PAU, NEL, fenol, chlorbenzeny, asfalty atd. Jedná se o nebezpečný odpad ve smyslu zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech – č. dle katalogu odpadů 05 06 03 – ostatní dehty. Do skládky byly do roku 1984 ukládány i hydraulické kapaliny typu Delor ze zpracovatelské části Vřesová tzn., že tuhé dehtové kaly jsou druhotně znečištěny PCB.
Skládka, dle dostupných projektových dokladů a skutečnosti představuje betonovou nádrž nepravidelného šestiúhelníku o celkovém obvodu 406 m. Plocha skládky je 9032 m2. Dle výsledků dosavadních průzkumných prací se předpokládá průměrná hloubka skládky 3,6 m a objem 32.515 m3
Dle měření Sokolovská uhelná a.s. (dále také jen SU a.s.) Sokolov je v nádrži 14.370 m3 TDK.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
90513900-5
 
Další předměty
90522300-5
90513600-2
45112340-0
71610000-7
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
53 000 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
01/04/2017 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
31/03/2022 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Poskytnutí jistoty dle § 67 zákona VZ ve výši 1 000 000,--Kč, a to formou peněžní jistoty, bankovní záruky nebo pojištění záruky. Platební symboly pro případ poskytnutí peněžní jistoty jsou následující - účet č.: 20001-2629881/0710; variabilní symbol uchazeče: IČ u právnické osoby nebo datum narození u fyzické osoby; specifický symbol: 6698; Konstantní symbol: 558. Blíže v ZD.


III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Splatnost faktur je určena těmito podmínkami:
- zhotovitel se zavazuje doručit objednateli fakturu nejpozději do 2 dnů od jejího vystavení (pokud den doručení připadá na den pracovního klidu, doručí zhotovitel fakturu objednateli nejbližší pracovní den) – v případě prodlení zhotovitele s doručením faktury objednateli se o délku prodlení prodlužuje splatnost faktury;
- pokud objednatel nebude mít námitky ke správnosti a oprávněnosti vyúčtování, zavazuje se zaplatit fakturovanou částku zhotoviteli, po případném odečtení zádržného, ve lhůtě 30 dní od data vystavení faktury;
Fakturovaná částka výhradně v Kč, DPH vypořádáno v každé platbě, zádržné právo 10 % z každé fakturované částky až do doby předání díla bez vad a nedodělků.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Obchodní podmínky:
Zadavatel stanovuje jako závaznou obchodní podmínku, že uchazeč musí stanovit Nabídkovou cenu tak, aby její výše bez DPH nebyla vyšší než 53 000 000,00,-Kč. Pokud je uchazeč k datu podání nabídky povinen účtovat DPH ve výši 21 %, nesmí tedy být Nabídková cena vyšší než 64 130 000,- Kč. Pokud uchazeč nabídne vyšší Nabídkovou cenu, jedná se o porušení obchodních podmínek veřejné zakázky, jeho nabídka bude vyřazena a uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení.

Přehled subdodavatelů:
Zadavatel v souladu s ust. § 44 odst. 6 zákona VZ požaduje, aby uchazeč v nabídce specifikoval ty části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více subdodavatelům, a aby uvedl identifikační údaje každého významného subdodavatele.
Za významného subdodavatele je považován subdodavatel, který se bude na předmětu plnění veřejné zakázky podílet více než 10% z části ceny uhrazené zadavatelem v jednom kalendářním roce veřejné zakázky. Za významného subdodavatele zadavatel považuje i subdodavatele, který se bude podílet na odstranění odpadu s katalogovým číslem 05 06 03– tekuté dehtové kaly.
Blíže v ZD a na profilu zadavatele.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Splnění základních kvalif. předpok. dle § 53 odst. 1 zák. VZ prokáže doklady uved. v § 53 odst. 3, písm.a) a b) výpis z evid. Rejstříku trestů;písm.c),d),e),g),i) ,j) k) a l) čestné prohl; písm.f) potvrz. fin. úřadu a čestné prohl. ke spotř. dani; písm.h) potvrz. přísl. orgánu či instituce, doklady dle písm.f) a h) zadav. požad. předložit i v případě prokáz. splnění kvalif. výpisem ze sezn. kvalifik. dodav. - §127 odst.3 zák. VZ nebo výpisem ze zahranič. seznamu či zahr. certifikátem (ve smyslu §143 odst.3 zákona VZ); Profesní kvalifikační předpoklady - dle § 54 písm. a) Výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 90 kalendář. dnů; dle § 54 písm. b) Dokladu o oprávnění k podnikání - Živnostenské oprávnění pro provádění geologických prací; a - Živnostenské oprávnění pro podnikání v oblasti nakládání s nebezpečnými odpady; a - Živnostenské oprávnění pro podnikání v oblasti nakládání s odpady vyjma nebezpečných; a - Živnostenské oprávnění – výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 Živnostenského zákona – obor činností – testování, měření, analýzy a kontroly. U všech ŽO může doložit popř. jiné oprávnění obdobného charakteru, které odpovídá předmětu plnění veřejné zakázky; písm. d) Doklad osvědčujícího odbornou způsobilost dodavatele - osvědčení MŽP o odborné způsobilosti pro geologické práce - osvědčující odbornou způsobilost projektovat, provádět, a vyhodnocovat geologické práce, vydané podle vyhlášky č. 206/2001 Sb., o osvědčení odborné způsobilosti projektovat, provádět a vyhodnocovat geologické práce, pro obory hydrogeologie dle § 2 odst. 2 písm. c) vyhlášky, a sanační geologie dle § 2 odst. 2 písm. f) vyhlášky, v návaznosti na zákon č. 62/1988 Sb., o geologických pracích a o Českém geologickém ústavu, ve znění pozdějších předpisů; písm. c) a e) zadavatel nepožaduje doložit. Blíže v ZD a na profilu zadavatele.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit tuto veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Blíže v ZD a profilu zadavatele.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Technické kvalif. předpoklady dle § 56 odst. 2 zákona VZ: písm. a) seznam význam. služeb poskytnutých v posledních 3 letech včetně osvědčení objednatelů-osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo poskytnutí služeb a musí obsahovat údaj o tom, zda byly tyto služby provedeny řádně a odborně; písm. b) jmenný seznam techniků či tech.útvarů,jež se budou podílet na plnění veřej. zakázky; písm. c) a d) zadavatel nepožaduje prokázat; písm. e)osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci formou čest. prohl. každé osoby uvedené v přehledu o její účasti na veřejné zakázce s vlastnoručním podpisem a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci; písm. f). g) zadavatel nepožaduje prokázat a písm. h) přehled nástrojů či pomůcek, provozních a technických zařízení, které bude mít k dispozici při plnění veřejné zakázky; Blíže v ZD a profilu zadavatele.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Dle § 56 odst. 2 písm. a) min. 3 realiz. zakázky na poskyt.služeb spočívající v realizaci odtěžby a dopravy a odstranění nebo využití nebezp. odpadů, poskytnuté v posl. 3 letech o fin. objemu ve výši min. 50 mil. Kč bez DPH, přičemž -alespoň jedna z těchto zakázek bude ve fin. objemu min. za 20 mil. Kč bez DPH; a - alespoň jedna z těchto zakázek zahrnovala monitoring podzemních nebo povrchových vod; písm. b) min. 2 techniky a to: 1 technik zajišťující kontrolu jakosti a 1 geolog – sanační technik, dozor geologické služby - střední vzdělání s maturitní zkouškou a 3 roky praxe praxe při realizaci sanačních prací zahrnujících nakládání s nebezp.odpady (nebo VŠ/3 roky); písm e) 1 odpovědná osoba,střední vzdělání s maturitní zkouškou a 3 roky praxe praxe při realizaci sanačních prací zahrnujících nakládání s nebezpečnými odpady (nebo VŠ v magister. studij. programu 3 roky praxe při realizaci sanačních prací zahr. nakládání s nebezp. odpady )... Pokračování v bodě VI.3)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
MF-6698/2016/45
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2016/S 036-058229 ze dne 20/02/2016 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2016/S 151-274390 ze dne 06/08/2016 (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
Kompletní zadávací dokumentace, včetně příloh, je uveřejněna na profilu zadavatele.
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 13/10/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: 31/03/2017 (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 13/10/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Praha 1, Letenská 525/15, PSČ 118 10, v přízemí budovy B, v zasedací místnosti č. 30.
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Členové (popř. náhradníci) hodnotící komise, zapisovatel, 1 zástupce od každého uchazeče, který ve stanovené lhůtě pro podání nabídek stanovenou formou a způsobem podal nabídku. Blíže v ZD.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Pokračování v bodu III.2.3) a Osvědčení Ministerstva životního prostředí o odborné pro geologické práce - osvědčující odbornou způsobilost projektovat, provádět a vyhodnocovat geologické práce vydané podle vyhlášky č. 206/2001 Sb., o osvědčení odborné způsobilosti projektovat, provádět a vyhodnocovat geologické práce, pro obory hydrogeologie dle § 2 odst. 2 písm. c) vyhlášky, a sanační geologie dle § 2 odst. 2 písm. f) vyhlášky, v návaznosti na zákon č. 62/1988 Sb., o geologických pracích a o Českém geologickém ústavu, ve znění pozdějších předpisů; písm. h) Dodavatel musí být oprávněn disponovat zařízením k využívání, odstraňování, sběru nebo výkupu odpadů vzniklých v rámci plnění veřejné zakázky, a to konkrétně materiálů kontaminovaných PCB a s minimální disponibilní kapacitou v součtu min. 14 370 m3/rok. Kompletní zadávací dokumentace včetně příloh, odůvodnění veřejné zakázky a případné dodatečné informace k zadávacím podmínkám jsou v elektronické podobě uveřejněny (ke stažení zdarma) na profilu zadavatele https://mfcr.ezak.cz. Prohlídka místa plnění se bude konat dne 23.8.2016 (úterý) od 10:30 hodin. Sraz zájemců o prohlídku je v 10:00 hodin před objektem skládky TDK ve Staré Chodovské.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
25/08/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo financí
Identifikační číslo:
00006947
Poštovní adresa:
Letenská 525/15
Obec:
Praha 1 - Malá Strana
PSČ:
118 10
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Podatelna zadavatele, umístěna vpravo v mezipatře budovy B, v místnosti č. 97
Tel.:
+420 257042705
K rukám:
       
E-mail:
podatelna@mfcr.cz
Fax:
Internetová adresa (URL):