Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je závazek dodavatele dodat softwarové řešení HR systému (tzv. personální systém pro řízení lidských zdrojů), které bude splňovat:
a) požadavky zadavatele uvedené v příloze č. 1 návrhu smlouvy (příloha č. 1 ZD);
b) specifikaci uvedenou dodavatelem v příloze č. 2 návrhu smlouvy.
(výše a dále jen „HR systém“)
Součástí předmětu této veřejné zakázky je:
1. provedení předimplementační analýzy;
2. dodávka časově a místně neomezené hromadné licence (tzv. multilicence) HR systému;
3. implementace agend (pojem agenda chápe Zadavatel jako množinu business aktivit v dané oblasti (například personální evidence, zpracování mezd, organizace společnosti, docházka, apod.) Mzdy a Docházka do testovacího prostředí a následně produkčního prostředí včetně uvedení do produkčního provozu;
4. implementace zbývajících agend (např. Zaměstnanecký portál, Obědy, Personalistika a vzdělávání, Sestavy, …) do testovacího prostředí a následně produkčního prostředí včetně uvedení do produkčního provozu;
5. poskytování záručního servisu HR systému po dobu sjednané záruční doby v délce 2 let;
6. poskytování provozní podpory HR systému včetně poskytování nových verzí HR systému (např. z důvodu legislativních změn) po dobu v délce 5 let;
7. služby spočívající v poskytování záručního servisu HR systému v délce 2 let a provozní podpory HR systému v délce 5 let;
8. poskytování ad hoc služeb v rámci provozní podpory HR systému (dále také jako „ad hoc služby“).
Rozsah jednotlivých dílčích částí a Fází předmětu plnění je podrobně uveden v příloze č. 1 ZD.
Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „POŘÍZENÍ VÝROBNÍHO A PERSONÁLNÍHO SYSTÉMU A DMS PRO STÁTNÍ TISKÁRNU CENIN STÁTNÍ PODNIK“, CZ.06.3.05/0.0/0.0/16_028/0006532, spolufinancovaného z 23. výzvy IROP.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)
Název | CPV kód | Doplňkové kódy |
---|---|---|
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora | 72000000-5 |
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
04.09.2020 12:27 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Magdaléna Vyskočilová | Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace |
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Písemná zpráva zadavatele |
|||
Písemná zpráva zadavatele | Písemná zpráva zadavatele.pdf | 1.95 MB |
Název URL odkazu | URL adresa | Akce |
---|---|---|
Registr smluv | https://smlouvy.gov.cz/smlouva/14403968 | |
VVZ - Oznámení o výsledku zadávacího řízení | https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/Form103/Display/192354 | |
URL této VZ v E-ZAK | https://mfcr.ezak.cz/vz00003393 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Nabídková cena v Kč bez DPH |
Nabídková cena v Kč vč. DPH |
Vyloučen |
---|---|---|---|---|---|
OKsystem a.s. | 27373665 | Česká republika | 3 989 800,00 | 4 827 658,00 | Ne |
PC HELP, a.s. | 60748516 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ano [info] |
Datum uzavření smlouvy: 06.11.2020
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
OKsystem a.s. | 27373665 | Česká republika | 3 989 800,00 | 4 827 658,00 |