Public contract: Nákup letenek a zajištění cestovních služeb

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 3764
System number: P23V00000094
Contracting authority registration number: STC/008540/ÚSF/2023
Date of commence: 14.08.2023
Tender submit to: 23.08.2023 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Nákup letenek a zajištění cestovních služeb
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem této VZMR je závazek dodavatele poskytovat zadavateli následující služby:
a) Zprostředkování, rezervace, vystavení, nákup, změna, storno a dodání letenek; součástí tohoto plnění je také zajištění pořízení (nákup) letenek se službou vyhledání nejvhodnějších spojení – standardní letecké společnosti, nízkonákladové společnosti;
b) Zprostředkování, rezervace, vystavení, nákup, změna, storno a dodání autobusových a vlakových jízdenek a trajektových lístků;
c) řešení reklamací a pomoci při vymáhání nákladů vzniklých v důsledku zpoždění ze strany dopravce; a zajištění doplňkových služeb – zajištěním doplňkových služeb se rozumí zajištění půjčení automobilu nebo jiného dopravního prostředku, taxi, parkování, salonku na letišti, občerstvení na palubě letadla či vlaku, přeprava nadměrných zavazadel či dalších zavazadel nad rámec limitu povoleného přepravní společností, volba třídy, přednostní odbavení, změna místa sezení v letadle;
d) osobní referent a zajištění jeho zastupitelnosti;
e) zajištění aplikace do mobilních telefonů pro cestující odběratele s detaily konkrétních letů;
f) přístup do on-line rezervačního systému 24/7;
g) pohotovostní servis 24/7 (help-line) – telefonická asistenční služba, která je zajištěna po celých 24 hodin denně, 7 dní v týdnu včetně víkendů a svátků; péče o klienta v průběhu cesty; vedená v českém jazyce; pro řešení nepředvídaných situací související s cestou (např. při zrušení, zpoždění, zmeškání letu, rezervace místa v náhradním spoji, atd.). Doba zajištění jednotlivých služeb v rámci help-line bude řešena operativně, a to do 15 minut od vznesení požadavku poskytovatele

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 1 900 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Praha

Contracting authority

  • Official name: Státní tiskárna cenin, s.p.
  • CRN: 00001279
  • Postal address:
    Růžová 943/6
    110 00 Praha 1 - Nové Město
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 356596

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance