Stručný popis předmětu:
Předmětem této VZMR je závazek dodavatele poskytovat zadavateli následující služby:
a) Zprostředkování, rezervace, vystavení, nákup, změna, storno a dodání letenek; součástí tohoto plnění je také zajištění pořízení (nákup) letenek se službou vyhledání nejvhodnějších spojení – standardní letecké společnosti, nízkonákladové společnosti;
b) Zprostředkování, rezervace, vystavení, nákup, změna, storno a dodání autobusových a vlakových jízdenek a trajektových lístků;
c) řešení reklamací a pomoci při vymáhání nákladů vzniklých v důsledku zpoždění ze strany dopravce; a zajištění doplňkových služeb – zajištěním doplňkových služeb se rozumí zajištění půjčení automobilu nebo jiného dopravního prostředku, taxi, parkování, salonku na letišti, občerstvení na palubě letadla či vlaku, přeprava nadměrných zavazadel či dalších zavazadel nad rámec limitu povoleného přepravní společností, volba třídy, přednostní odbavení, změna místa sezení v letadle;
d) osobní referent a zajištění jeho zastupitelnosti;
e) zajištění aplikace do mobilních telefonů pro cestující odběratele s detaily konkrétních letů;
f) přístup do on-line rezervačního systému 24/7;
g) pohotovostní servis 24/7 (help-line) – telefonická asistenční služba, která je zajištěna po celých 24 hodin denně, 7 dní v týdnu včetně víkendů a svátků; péče o klienta v průběhu cesty; vedená v českém jazyce; pro řešení nepředvídaných situací související s cestou (např. při zrušení, zpoždění, zmeškání letu, rezervace místa v náhradním spoji, atd.). Doba zajištění jednotlivých služeb v rámci help-line bude řešena operativně, a to do 15 minut od vznesení požadavku poskytovatele
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)