Veřejná zakázka: Nákup letenek a zajištění cestovních služeb

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 3764
Systémové číslo: P23V00000094
Evidenční číslo zadavatele: STC/008540/ÚSF/2023
Datum zahájení: 14.08.2023
Nabídku podat do: 23.08.2023 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup letenek a zajištění cestovních služeb
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem této VZMR je závazek dodavatele poskytovat zadavateli následující služby:
a) Zprostředkování, rezervace, vystavení, nákup, změna, storno a dodání letenek; součástí tohoto plnění je také zajištění pořízení (nákup) letenek se službou vyhledání nejvhodnějších spojení – standardní letecké společnosti, nízkonákladové společnosti;
b) Zprostředkování, rezervace, vystavení, nákup, změna, storno a dodání autobusových a vlakových jízdenek a trajektových lístků;
c) řešení reklamací a pomoci při vymáhání nákladů vzniklých v důsledku zpoždění ze strany dopravce; a zajištění doplňkových služeb – zajištěním doplňkových služeb se rozumí zajištění půjčení automobilu nebo jiného dopravního prostředku, taxi, parkování, salonku na letišti, občerstvení na palubě letadla či vlaku, přeprava nadměrných zavazadel či dalších zavazadel nad rámec limitu povoleného přepravní společností, volba třídy, přednostní odbavení, změna místa sezení v letadle;
d) osobní referent a zajištění jeho zastupitelnosti;
e) zajištění aplikace do mobilních telefonů pro cestující odběratele s detaily konkrétních letů;
f) přístup do on-line rezervačního systému 24/7;
g) pohotovostní servis 24/7 (help-line) – telefonická asistenční služba, která je zajištěna po celých 24 hodin denně, 7 dní v týdnu včetně víkendů a svátků; péče o klienta v průběhu cesty; vedená v českém jazyce; pro řešení nepředvídaných situací související s cestou (např. při zrušení, zpoždění, zmeškání letu, rezervace místa v náhradním spoji, atd.). Doba zajištění jednotlivých služeb v rámci help-line bude řešena operativně, a to do 15 minut od vznesení požadavku poskytovatele

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 900 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Státní tiskárna cenin, s.p.
  • IČO: 00001279
  • Poštovní adresa:
    Růžová 943/6
    110 00 Praha 1 - Nové Město
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 356596

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky