Brief subject description:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je závazek dodavatele poskytovat zadavateli níže uvedené služby:
• Monitoringu (servisní podpora v režimu 24/7 včetně garance SLA),
• Řešení incidentů (Incident Management),
• Provádění servisních zásahů a požadavků na změny (Change Management),
• Konzultace,
• Rozšířená technická podpora a provozní dohled,
Uvedené služby zahrnují následující technologie:
• Check Point 9800 Plus (2 ks v režimu HA, centrální lokalita)
• Check Point 1490 NGTP (4 ks celkem, 2 ks v každé vzdálené lokalitě)
• Check Point 3600 NGTP (2ks ve vzdálené lokalitě) zapojených v HA
• SW prvky – management pro FW, VSX
• Check Point SandBlast Agent (400 licencí)
• Check Point 3600 NGTP (2ks ve vzdálených lokalitách).
Předmětem veřejné zakázky jsou dále nad rámec služeb uvedených výše ad hoc služby v maximálním celkovém rozsahu 50 člověkohodin dohromady za služby Change Managementu a služby Konzultace za kalendářní čtvrtletí a provedení úvodního auditu prostředí a dokumentace infrastruktury a další činnosti za účelem efektivního převzetí služeb podpory.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)