Veřejná zakázka: Část B Komunikace Razice – Kostomlaty

Informace o části veřejné zakázky

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1739
Jedná se o část veřejné zakázky: Obnovení komunikačního spojení přes Radovesickou výsypku - Část A Komunikace Štěpánov - Kostomlaty, Část B Komunikace Razice - Kostomlaty

Název a popis předmětu

  • Název: Část B Komunikace Razice – Kostomlaty

Stručný popis předmětu:
Stavba je rozdělena na tři části:

Dopravní část

V rámci této projektové dokumentace je navržena komunikace, propojující stávající silnici III/2577 v blízkosti obce Razice s nově budovanou komunikací Bílina – Kostomlaty pod Milešovkou. Převážná část komunikace je vedena prostorem Radovesické výsypky, její parametry odpovídají kategorii silnice III. třídy S 7,5/50 v pahorkovitém až horském území, délka je 3 502,120 m.
Při návrhu řešení byly použity návrhové prvky odpovídající silnice III. třídy v pahorkovitém až horském území v kategorii S 7,5 na návrhovou rychlost 50 km/h. Konstrukce vozovky je navržena v celkové tloušťce 570 mm. Návrhová úroveň porušení vozovky je D1.

Konstrukce vozovky :
Asfaltový beton pro obrusnou vrstvu ACO 11 + 40 mm
Postřik spojovací asf. PSA (0,5 kg/m2)
Asfaltový beton pro ložní vrstvu ACL 16 + 60 mm
Postřik spojovací asf. PSA (0,5 kg/m2)
Asfaltový beton pro podkladní vrstvu ACP 16 + 50 mm
Postřik spojovací asf. PSA (0,5 kg/m2)
Mechanicky zpevněné kamenivo MZK 170 mm
Štěrkodrť ŠD (0-63) 250 mm
Celkem 570 mm

Povrch vozovky je odvodněn do podélných lichoběžníkových příkopů s šířkou ve dně 0,4 m, které budou (po přehutnění) zpevněny vegetačními tvárnicemi. Hloubka příkopů je navržena standardně 0,20 m pod vyústěním pláně komunikace. Pro převedení dešťových vody pod komunikací je navrženo vybudovat celkem 8 propustků ze železobetonových trub.
Pro svislé dopravní značení budou použity značky schválené Ministerstvem dopravy a spojů kvality 1. a 2.třídy. Vodorovné dopravní značení, které zahrnuje podélné čáry a vodicí proužky, bude provedeno stříkanou barvou.

Stavební část

Rekonstrukce zahrnuje především rozšíření stávajícího objektu (a to v totožném charakteru nosné konstrukce - rámové prefabrikáty Beneš) a s výjimkou NK a základů i rekonstrukci v rozsahu stávající konstrukce).
Navrhovaná konstrukce mostu (přesypaný kolmý mostní objekt s nosnou rámovou konstrukcí uzavřeného obdélníkového profilu) převádějící nově navrhovanou silnici kategorie III. třídy S7,5/50 přes překážku representovanou umělým odvodňovacím příkopem P2.
Konstrukce přemostění bude prodloužena aplikací totožných rámových prefabrikátů jaké jsou uplatněny ve stávající části. Dále je s ohledem na nejasnosti některých konstrukčních řešení v rozsahu stávající části jednoznačně upřednostněna jejich náhrada (izolace, ochranné prvky, těsnící, drenážní a přechodové prvky), čímž bude most v zásadě vybudován nově (ovšem s výjimkou stávajících rámů, základů a podkladních betonů) i v rozsahu stávající části.
Rozšíření konstrukce je navrženo pomocí 9 ks rámových prefabrikátů (o 1 ks méně než dle /P2/). Sledována je cca symetrie konstrukce vůči ose komunikace. Ve vztahu k potřebám šířky pro převáděné násypové těleso komunikace je tedy i na prodlužované straně značná rezerva v šířce mostu.

Vodohospodářská část

Vodohospodářská část řeší prodloužení stávajícího propustku v km 1,13074. Systém stávajícího odvodnění území je zachován.
Stávající propust bude v celé své délce demontován až k vrstvě podkladního betonu. Demontovaný materiál bude uskladněn pro pozdější opětovné použití. Stávající opěrné bloky budou ponechány. Budou prodlouženy podkladní vrstvy pro propust a bude zřízen nový opěrný blok v dolní části propustku. Bude dorovnána stávající vrstva podkladního betonu na upravenou niveletu propustku. Poté bude instalováno potrubí propustku včetně seříznutých částí a bude proveden obsyp a zásyp potrubí. Následně bude provedena kamenná rovnanina a rozprostření zúrodnitelných zemin s osetím travní směsí. Výškový rozdíl mezi výtokem z propustu a stávajícím příkopem bude dorovnán kamenným záhozem.
Vtokové a výtokové objekty jsou v podzemní části z betonu C16/20, nadzemní boční křídla jsou z kamenné rovnaniny mocnosti 300 mm.
Propustek je z 2 ks železobetonových roury DN600. Původní délka propustku byla 7 m, po prodloužení bude nová délka propustku 20 m. Výtokový objekt navazuje na stávající odvodnění území.


Předpokládaná hodnota

  • neuvedena

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky