Public contract: Dynamický nákupní systém na kancelářskou techniku a zařízení - Výzva 6-2019

Information on public contract

Subject items

Name CPV code Supplementary codes
Skartovací stroje 30191400-8

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Oznameni o vyberu V 6-2019.pdf 259.39 KB
Contract, its changes and amendments
Kupní smlouva 24.09.2019 Kupní smlouva Česká republika - Generální ředitelství cel (IČO 71214011) a OFFICE-CENTRUM s.r.o. (IČO 271433562) Dokument PDF Kupni sml. GRC-OFFICE 24.09.2019 a.pdf 5.51 MB
Potvrzení RS Potvrzení systémem registru smluv ve smyslu § 5 odst. 4 zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Dokument PDF Potvr. RS Kupni sml. GRC-OFFICE 24.09.2019.pdf 127.68 KB
Kupní smlouva-GFŘ 25.09.2019 Kupní smlouva Česká republika - Generální finanční ředitelství (IČO 72080043) a OFFICE-CENTRUM s.r.o. (IČO 271433562) Dokument PDF Kupni sml. GFR-OFFICE 25.09.2019 a.pdf 475.70 KB
Potvrzení RS Potvrzení systémem registru smluv ve smyslu § 5 odst. 4 zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Dokument PDF Potvr. RS Kupni sml. GFR-OFFICE 25.09.2019.pdf 127.86 KB

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 02.08.2019 ---

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://mfcr.ezak.cz/vz00003169

Contract performance