Public contract: Dynamický nákupní systém na kancelářskou techniku a zařízení - Výzva 6-2019

Information on public contract

Subject items

Name CPV code Supplementary codes
Skartovací stroje 30191400-8

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva 6-2019 NEPLATNÁ Výzva k podání nabídky podle § 141 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Dokument PDF Vyzva 6-2019 05.08.2019.pdf 439.26 KB
Výzva 6-2019 Výzva k podání nabídky podle § 141 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Dokument PDF Vyzva 6-2019 II.pdf 438.64 KB
Priloha c.1 Příloha c.1-Vzorovy krycí list nabídky Dokument MS Excel Výzva 6-2019 Příloha č. 1 Vzorový krycí list nabídky.xlsx 13.29 KB
Priloha c.2 Priloha c.2-Technicka specifikace Dokument MS Excel Výzva 6-2019 Příloha č. 2 Technická specifikace.xlsx 12.00 KB
Priloha c.3 Příloha č.3-Seznam odběrných míst Dokument MS Excel Výzva 6-2019 Příloha č. 3 Seznam odběrných míst.xlsx 10.84 KB
Priloha c.4a Příloha č.4a-Navrh smlouvy GŘC Dokument MS Word Výzva 6-2019 Příloha č. 4a Návrh smlouvy GŘC.doc 102.00 KB
Priloha c.4b Příloha č.4b-Navrh smlouvy GFŘ Dokument MS Word Výzva 6-2019 Příloha č. 4b Návrh smlouvy GFŘ.docx 40.03 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Oznameni o vyberu V 6-2019.pdf 259.39 KB
Contract, its changes and amendments
Kupní smlouva 24.09.2019 Kupní smlouva Česká republika - Generální ředitelství cel (IČO 71214011) a OFFICE-CENTRUM s.r.o. (IČO 271433562) Dokument PDF Kupni sml. GRC-OFFICE 24.09.2019 a.pdf 5.51 MB
Potvrzení RS Potvrzení systémem registru smluv ve smyslu § 5 odst. 4 zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Dokument PDF Potvr. RS Kupni sml. GRC-OFFICE 24.09.2019.pdf 127.68 KB
Kupní smlouva-GFŘ 25.09.2019 Kupní smlouva Česká republika - Generální finanční ředitelství (IČO 72080043) a OFFICE-CENTRUM s.r.o. (IČO 271433562) Dokument PDF Kupni sml. GFR-OFFICE 25.09.2019 a.pdf 475.70 KB
Potvrzení RS Potvrzení systémem registru smluv ve smyslu § 5 odst. 4 zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Dokument PDF Potvr. RS Kupni sml. GFR-OFFICE 25.09.2019.pdf 127.86 KB

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 02.08.2019 ---

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://mfcr.ezak.cz/vz00003169

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
Excluded
MICOS spol. s r.o. 00533394 Czech Republic n/a n/a No
Noble Class a.s. 05275776 Czech Republic n/a n/a No
OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562 Czech Republic n/a n/a No
XERTEC a.s. 27399508 Czech Republic n/a n/a No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 25.09.2019

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562 Czech Republic 662 642,00 801 796,84

Value finally paid

State: Contract performance terminated 31.12.2019
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2019 662 642,00 801 796,84