Brief subject description:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávka a implementace systému pro řízení a správu privilegovaných účtů – PIM/PAM, který zajistí jednotný proces při přístupu k privilegovaným účtům a monitorování operací prováděných pod těmito účty s vazbou na konkrétního administrátora, který v danou chvíli účet používá a který bude splňovat:
a) požadavky objednatele uvedené v příloze č. 1 Návrhu smlouvy (Technická specifikace);
b) specifikaci uvedenou poskytovatelem v příloze č. 2 Návrhu smlouvy (Návrh technického řešení dodavatele), kterou poskytovatel předložil v rámci své Nabídky
(výše a dále jen „systém“ nebo „plnění“ nebo „dílo“)
Plnění je rozděleno do následujících částí, jejichž bližší specifikace je součástí příloh č. 1 a č. 2 Návrhu smlouvy:
a) Analýza připojování koncových aplikací a návrh technického řešení
Dodavatel v rámci dodávky provede nejprve analýzu nezbytnou pro instalaci a konfiguraci komponent PAM řešení, integraci všech typů koncových systémů (viz. Koncové systémy k integraci do PAM) a připraví návrh obsahující technický popis řešení, instalační postup, detailní časový harmonogram, etapizaci připojování konkrétních koncových systémů a definuje nároky na součinnost. Na základě požadavků na řešení dodavatele připraví návrh testovacích scénářů, pokrývajících testování všech funkčních rysů implementovaného řešení, včetně testování vybraných výkonových parametrů a výpadků jednotlivých komponent. Dále dodavatel připraví návrh integrace PAM řešení do provozního a bezpečnostního monitorovacího systému objednatele.
Výstupy z této části plnění podléhají akceptační proceduře obdobně dle čl. VI odst. 5 Návrhu smlouvy.
b) Dodávka PIM/PAM nástroje, instalace a implementace do prostředí objednatele a uživatelů
Dodávka softwarového vybavení (dále jen „SW“) vč. poskytnutí užívacích práv k SW – licence, implementace systému (SW řešení), provedení integrací, nastavení souvisejících procesů, poskytnutí souvisejících služeb, a veškerého technického a programového vybavení v rozsahu určeném touto smlouvou.
c) Dokumentace
Dodání administrátorské, uživatelské, provozní, školící a další nezbytné dokumentace vztahující se k plnění.
d) Školení
Zaškolení určených zaměstnanců objednatele v počtu maximálně 5 osob v rozsahu minimálně 2 pracovních dní (dále jen „zaškolení obsluhy“).
e) Zkušební provoz/Akceptační řízení– funkční, zátěžové, penetrační a akceptační testy
Ověření správnosti dodávky a implementace systému ve zkušebním provozu.
Jednotlivými testy v rámci akceptační procedury bude ověřeno, že dodávané plnění naplňuje v jednotlivých oblastech rozsah plnění stanovený touto smlouvou.
Provedení akceptační procedury je nezbytné k předání a převzetí celého systému a souvisejícího plnění.
Součástí předmětu je poskytování:
a) technické podpory spočívající v poskytování služeb:
i. Monitoringu (servisní podpora v režimu 24/7 včetně garance SLA),
ii. Možnosti neomezeného Řešení incidentů (Incident Management),
iii. Provádění servisních zásahů a požadavků na změny (Change Management),
iv. Konzultace,
a to vše dle specifikace uvedené v Příloze č. 3 Návrhu smlouvy a v rámci měsíční paušální ceny uvedené v čl. IV odst. 2 Návrhu smlouvy.
(body i. až iii. dále souhrnně jako „Služby podpory“)
b) SW podpory spočívající v poskytování objednateli ze strany dodavatele všech upgradů a updatů dodaného SW, vydaných výrobcem a v zajištění oprav bezpečnostních chyb.
Služby podpory dle čl. II odst. 4 písm. a) Návrhu smlouvy bude poskytovatel poskytovat po dobu 5 let od podpisu Akceptačního protokolu dle čl. VI odst. 3 Návrhu smlouvy. Poskytování Služeb podpory zahájí poskytovatel následující den po podpisu Akceptačního protokolu dle čl. VI odst. 3 Návrhu smlouvy. Poskytování SW podpory dle čl. II odst. 4 písm. b) Návrhu smlouvy zahájí poskytovatel následující den po podpisu Předávacího protokolu dle čl. VI odst. 2 Návrhu smlouvy s tím, že poskytování SW podpory neskončí dříve než poskytování Služeb podpory dle čl. II odst. 4 písm. a) Návrhu smlouvy.
Objednatel je oprávněn nad rámec Služeb podpory specifikovaný v čl. II odst. 4 písm. a) a v příloze č. 3 Návrhu smlouvy požadovat ad hoc služby v maximálním celkovém rozsahu 240 člověkohodin dohromady za služby Change Managementu a služby Konzultace za kalendářní čtvrtletí. V případě, že tato smlouva nabude účinnosti nebo zanikne v průběhu kalendářního čtvrtletí, bude celkový rozsah ad hoc služeb za dané kalendářní čtvrtletí poměrně snížen. Případný požadavek na poskytování ad hoc služeb závisí pouze na uvážení a potřebách objednatele, poskytovateli nevzniká na poskytování ad hoc služeb právní nárok.
Detailní popis předmětu plnění je vymezen v návrhu smlouvy uvedené příloze č. 1 ZD (výše a dále jen „Návrh smlouvy“).
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)