Public contract: Pořízení, implementace a provoz systému pro řízení privilegovaných účtů (PAM)

Information on public contract

procurement procedure phase Receipt of tenders
Contractors can submit tenders (all or invited participants only according to the procurement procedure)
DBID: 3904
System number: P24V00000087
Contracting authority registration number: STC/000450/ÚSDS/2024
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2024-032228
Date of commence: 11.07.2024
Tender submit to: 14.08.2024 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Pořízení, implementace a provoz systému pro řízení privilegovaných účtů (PAM)
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávka a implementace systému pro řízení a správu privilegovaných účtů – PIM/PAM, který zajistí jednotný proces při přístupu k privilegovaným účtům a monitorování operací prováděných pod těmito účty s vazbou na konkrétního administrátora, který v danou chvíli účet používá a který bude splňovat:
a) požadavky objednatele uvedené v příloze č. 1 Návrhu smlouvy (Technická specifikace);
b) specifikaci uvedenou poskytovatelem v příloze č. 2 Návrhu smlouvy (Návrh technického řešení dodavatele), kterou poskytovatel předložil v rámci své Nabídky
(výše a dále jen „systém“ nebo „plnění“ nebo „dílo“)

Plnění je rozděleno do následujících částí, jejichž bližší specifikace je součástí příloh č. 1 a č. 2 Návrhu smlouvy:
a) Analýza připojování koncových aplikací a návrh technického řešení
Dodavatel v rámci dodávky provede nejprve analýzu nezbytnou pro instalaci a konfiguraci komponent PAM řešení, integraci všech typů koncových systémů (viz. Koncové systémy k integraci do PAM) a připraví návrh obsahující technický popis řešení, instalační postup, detailní časový harmonogram, etapizaci připojování konkrétních koncových systémů a definuje nároky na součinnost. Na základě požadavků na řešení dodavatele připraví návrh testovacích scénářů, pokrývajících testování všech funkčních rysů implementovaného řešení, včetně testování vybraných výkonových parametrů a výpadků jednotlivých komponent. Dále dodavatel připraví návrh integrace PAM řešení do provozního a bezpečnostního monitorovacího systému objednatele.
Výstupy z této části plnění podléhají akceptační proceduře obdobně dle čl. VI odst. 5 Návrhu smlouvy.
b) Dodávka PIM/PAM nástroje, instalace a implementace do prostředí objednatele a uživatelů
Dodávka softwarového vybavení (dále jen „SW“) vč. poskytnutí užívacích práv k SW – licence, implementace systému (SW řešení), provedení integrací, nastavení souvisejících procesů, poskytnutí souvisejících služeb, a veškerého technického a programového vybavení v rozsahu určeném touto smlouvou.
c) Dokumentace
Dodání administrátorské, uživatelské, provozní, školící a další nezbytné dokumentace vztahující se k plnění.
d) Školení
Zaškolení určených zaměstnanců objednatele v počtu maximálně 5 osob v rozsahu minimálně 2 pracovních dní (dále jen „zaškolení obsluhy“).
e) Zkušební provoz/Akceptační řízení– funkční, zátěžové, penetrační a akceptační testy
Ověření správnosti dodávky a implementace systému ve zkušebním provozu.

Jednotlivými testy v rámci akceptační procedury bude ověřeno, že dodávané plnění naplňuje v jednotlivých oblastech rozsah plnění stanovený touto smlouvou.

Provedení akceptační procedury je nezbytné k předání a převzetí celého systému a souvisejícího plnění.

Součástí předmětu je poskytování:
a) technické podpory spočívající v poskytování služeb:
i. Monitoringu (servisní podpora v režimu 24/7 včetně garance SLA),
ii. Možnosti neomezeného Řešení incidentů (Incident Management),
iii. Provádění servisních zásahů a požadavků na změny (Change Management),
iv. Konzultace,
a to vše dle specifikace uvedené v Příloze č. 3 Návrhu smlouvy a v rámci měsíční paušální ceny uvedené v čl. IV odst. 2 Návrhu smlouvy.
(body i. až iii. dále souhrnně jako „Služby podpory“)
b) SW podpory spočívající v poskytování objednateli ze strany dodavatele všech upgradů a updatů dodaného SW, vydaných výrobcem a v zajištění oprav bezpečnostních chyb.

Služby podpory dle čl. II odst. 4 písm. a) Návrhu smlouvy bude poskytovatel poskytovat po dobu 5 let od podpisu Akceptačního protokolu dle čl. VI odst. 3 Návrhu smlouvy. Poskytování Služeb podpory zahájí poskytovatel následující den po podpisu Akceptačního protokolu dle čl. VI odst. 3 Návrhu smlouvy. Poskytování SW podpory dle čl. II odst. 4 písm. b) Návrhu smlouvy zahájí poskytovatel následující den po podpisu Předávacího protokolu dle čl. VI odst. 2 Návrhu smlouvy s tím, že poskytování SW podpory neskončí dříve než poskytování Služeb podpory dle čl. II odst. 4 písm. a) Návrhu smlouvy.

Objednatel je oprávněn nad rámec Služeb podpory specifikovaný v čl. II odst. 4 písm. a) a v příloze č. 3 Návrhu smlouvy požadovat ad hoc služby v maximálním celkovém rozsahu 240 člověkohodin dohromady za služby Change Managementu a služby Konzultace za kalendářní čtvrtletí. V případě, že tato smlouva nabude účinnosti nebo zanikne v průběhu kalendářního čtvrtletí, bude celkový rozsah ad hoc služeb za dané kalendářní čtvrtletí poměrně snížen. Případný požadavek na poskytování ad hoc služeb závisí pouze na uvážení a potřebách objednatele, poskytovateli nevzniká na poskytování ad hoc služeb právní nárok.

Detailní popis předmětu plnění je vymezen v návrhu smlouvy uvedené příloze č. 1 ZD (výše a dále jen „Návrh smlouvy“).

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: n/a
  • Subsidy project identifier: „Opatření proti kybernetickým hrozbám STC II“, reg. číslo: CZ.06.01.01/00/22_005/0002382, spolufinancovaného z 5. výzvy Integrovaného regionálního operačního programu (IROP) – Kybernetická bezpečnost – SC1.1 (ČR)

Place of performance

  • Hlavní město Praha

Contracting authority

  • Official name: Státní tiskárna cenin, s.p.
  • CRN: 00001279
  • Postal address:
    Růžová 943/6
    110 00 Praha 1 - Nové Město
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 356596

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses