Veřejná zakázka: Tiskové služby

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 4018
Systémové číslo: P25V00000065
Evidenční číslo zadavatele: STC/007702/ÚSDS/2025
Datum zahájení: 08.07.2025
Nabídku podat do: 01.08.2025 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Tiskové služby
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem této VZMR je závazek poskytovatele poskytnout zadavateli na stanovenou dobu k užívání 9 ks nových multifunkčních tiskáren včetně veškerého dalšího souvisejícího příslušenství a vybavení, v souladu s technickou specifikací zařízení, která je uvedena v Příloze č. 1 návrhu Smlouvy (dále jednotlivě i souhrnně jen „zařízení“, pokud z obsahu jednotlivých ustanovení návrhu Smlouvy nevyplývá něco jiného), a to za podmínek specifikovaných v návrhu Smlouvy.

Součástí předmětu plnění dále je:

a) dodání/doprava zařízení do určeného místa plnění dle čl. III odst. 1 návrhu Smlouvy a jejich umístění na místo instalace;
b) poskytnutí centrálního tiskového systému splňujícího požadavky zadavatele, který zajistí řízení, monitoring a správu tisku a kopírování 9 ks dodavatelem poskytnutých tiskáren i stávajících tiskáren zadavatele (dále jen „Systém“), včetně poskytnutí licence, resp. podlicence k Systému;
c) provedení implementace, tedy instalace zařízení a implementace Systému do stávající IT infrastruktury zadavatele, napojení stávajících tiskáren zadavatele do Systému, testování, přechod do produktivního provozu, nastavení procesů podpory, včetně dalších činností nezbytných k plnému využití zařízení a Systému (dále jen „Implementace“);
d) zaškolení určených zaměstnanců zadavatele k obsluze zařízení a Systému v počtu minimálně tří osob (dále jen „zaškolení obsluhy“) v místě plnění v rozsahu nejméně poloviny pracovního dne (á 8 hodin na den, jedna hodina à 60 minut);
e) poskytnutí doprovodné dokumentace nezbytné k plnému využití zařízení a Systému, tedy zejména manuály, návody, certifikace, v elektronické podobě, ve formátu pdf, word nebo jiném obdobném formátu čitelném a dostupném pro zadavatele;
f) poskytování technické a servisní podpory k zajištění plného využití zařízení a Systému po celou dobu trvání Smlouvy;
g) poskytování materiálového plnění po celou dobu trvání Smlouvy ve formě automatického doplňování spotřebního materiálu vyjma kancelářského papíru (tonerové kazety, bubny, případně další materiály, čisticí prostředky, udržovací sady aj.) včetně zpětného odběru použitého spotřebního materiálu (dále jen „materiálové plnění“).

Podrobně je předmět plnění této VZMR specifikován v návrhu Smlouvy, který je přílohou č. 1 této výzvy (dále jen „Smlouva“).

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Státní tiskárna cenin, s.p.
  • IČO: 00001279
  • Poštovní adresa:
    Růžová 943/6
    110 00 Praha 1 - Nové Město
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 356596

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy