Public contract: Tiskové služby

Information on public contract

procurement procedure phase Receipt of tenders
Contractors can submit tenders (all or invited participants only according to the procurement procedure)
DBID: 4018
System number: P25V00000065
Contracting authority registration number: STC/007702/ÚSDS/2025
Date of commence: 08.07.2025
Tender submit to: 01.08.2025 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Tiskové služby
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem této VZMR je závazek poskytovatele poskytnout zadavateli na stanovenou dobu k užívání 9 ks nových multifunkčních tiskáren včetně veškerého dalšího souvisejícího příslušenství a vybavení, v souladu s technickou specifikací zařízení, která je uvedena v Příloze č. 1 návrhu Smlouvy (dále jednotlivě i souhrnně jen „zařízení“, pokud z obsahu jednotlivých ustanovení návrhu Smlouvy nevyplývá něco jiného), a to za podmínek specifikovaných v návrhu Smlouvy.

Součástí předmětu plnění dále je:

a) dodání/doprava zařízení do určeného místa plnění dle čl. III odst. 1 návrhu Smlouvy a jejich umístění na místo instalace;
b) poskytnutí centrálního tiskového systému splňujícího požadavky zadavatele, který zajistí řízení, monitoring a správu tisku a kopírování 9 ks dodavatelem poskytnutých tiskáren i stávajících tiskáren zadavatele (dále jen „Systém“), včetně poskytnutí licence, resp. podlicence k Systému;
c) provedení implementace, tedy instalace zařízení a implementace Systému do stávající IT infrastruktury zadavatele, napojení stávajících tiskáren zadavatele do Systému, testování, přechod do produktivního provozu, nastavení procesů podpory, včetně dalších činností nezbytných k plnému využití zařízení a Systému (dále jen „Implementace“);
d) zaškolení určených zaměstnanců zadavatele k obsluze zařízení a Systému v počtu minimálně tří osob (dále jen „zaškolení obsluhy“) v místě plnění v rozsahu nejméně poloviny pracovního dne (á 8 hodin na den, jedna hodina à 60 minut);
e) poskytnutí doprovodné dokumentace nezbytné k plnému využití zařízení a Systému, tedy zejména manuály, návody, certifikace, v elektronické podobě, ve formátu pdf, word nebo jiném obdobném formátu čitelném a dostupném pro zadavatele;
f) poskytování technické a servisní podpory k zajištění plného využití zařízení a Systému po celou dobu trvání Smlouvy;
g) poskytování materiálového plnění po celou dobu trvání Smlouvy ve formě automatického doplňování spotřebního materiálu vyjma kancelářského papíru (tonerové kazety, bubny, případně další materiály, čisticí prostředky, udržovací sady aj.) včetně zpětného odběru použitého spotřebního materiálu (dále jen „materiálové plnění“).

Podrobně je předmět plnění této VZMR specifikován v návrhu Smlouvy, který je přílohou č. 1 této výzvy (dále jen „Smlouva“).

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: n/a

Place of performance

  • Praha

Contracting authority

  • Official name: Státní tiskárna cenin, s.p.
  • CRN: 00001279
  • Postal address:
    Růžová 943/6
    110 00 Praha 1 - Nové Město
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 356596

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)

Contact

Subject items (CPV)

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses