Stručný popis předmětu:
3.1	Předmětem plnění této veřejné zakázky je závazek dodavatele dodat zadavateli:
a)	2 nové firewall boxy;
b)	licence k užívání softwaru k 2 novým firewall boxům uvedeným pod písm. a) tohoto odstavce;
a to vše v souladu s technickou specifikací uvedenou v příloze č. 1 Návrhu smlouvy (dále jako „Zboží“);
a dále závazek dodavatele poskytovat zadavateli:
c)	servisní podporu (support) výrobce Zboží k tomuto Zboží za podmínek a v rozsahu uvedeném dále ve Návrhu smlouvy, a to po dobu 5 let od podpisu Předávacího protokolu dle čl. VI odst. 2 Návrhu smlouvy;
d)	servisní podporu (support) výrobce stávajících firewall boxů dodavatele, uvedených v příloze č. 2 této Návrhu smlouvy, k těmto stávajícím firewall boxům, licence k užívání software k těmto stávajícím firewall boxům dodavatele, a licence k užívání antivirové ochrany s pokročilými funkcemi, to vše po dobu 1 kalendářního roku ode dne 1. 10. 2025;
to vše v souladu s přílohou č. 2 Návrhu smlouvy (dále jako „Služby podpory“) 
3.2	Součástí předmětu plnění je:
a)	doprava a dodání Zboží do odpovídajících objektů zadavatele uvedených v čl. III odst. 4 Návrhu smlouvy a jeho nastěhování až na místo instalace dle pokynu zadavatele; 
b)	instalace, konfigurace a implementace Zboží jakožto funkčního celku do stávající infrastruktury v prostředí zadavatele; 
c)	předání dokladů a dokumentů vztahujících se k užívání Zboží, zejména se jedná o technickou dokumentaci včetně dokumentace parametrů, konfigurací a nastavení, a to v českém nebo anglickém jazyce v elektronické podobě (formát PDF nebo MS Word); prohlášení o shodě; provozní dokumentaci; resp. dodací listy, záruční listy jednotlivých komponent;
d)	poskytnutí oprávnění k výkonu práva užívat ty části či součásti Zboží, jež představují, popř. obsahují autorská díla či jiná práva duševního vlastnictví, a to v rozsahu dle Návrhu smlouvy;
e)	prověření funkčnosti Zboží zkušebním provozem včetně provedení akceptačních testů; 
f)	zaškolení určených zaměstnanců dodavatele v počtu maximálně 5 osob v rozsahu minimálně 5 pracovních dní k obsluze a konfiguraci Zboží včetně stanovení běžné údržby (dále jen „zaškolení obsluhy“). K tomuto nastavení Zboží předá zadavatele dodavateli přehled základních požadovaných parametrů kontroly. V případě, že zadavatel nevyčerpá pro zaškolení obsluhy a nastavení Zboží uvedené dny, lze je použít pro doškolení obsluhy Zboží. Případné nevyčerpané dny budou uvedeny v Předávacím protokolu dle čl. VI odst. 2 Návrhu smlouvy a Akceptačním protokolu funkčnosti dle čl. VI odst. 3 Návrhu smlouvy; 
(dále jen „předmět plnění)
3.3	Součástí Služeb podpory je poskytování zadavateli ze strany dodavateli všech updatů a upgradů vydaných výrobcem po celou záruční dobu a po dobu poskytování služeb dle čl. II odst. 1 písm. d) Návrhu smlouvy. Cena za toto plnění je součástí kupní ceny dle čl. IV odst. 2 a 3 Návrhu smlouvy.
3.4	Dodavatele se zavazuje, že po dobu záruční doby bude Služby podpory dle čl. II odst. 1 písm. c) Návrhu smlouvy, tj. servisní podporu (support) ke Zboží, poskytovat dle následujících stanovených v čl. VIII odst. 7
3.5	Detailní popis předmětu plnění je vymezen v návrhu smlouvy uvedené příloze č. 1 této ZD (výše a dále jen „Návrh smlouvy“).
              Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
            
      prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)