Veřejná zakázka: Dynamický nákupní systém na kancelářskou techniku a zařízení - Výzva 6-2019

Informace o veřejné zakázce

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Skartovací stroje 30191400-8

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva 6-2019 NEPLATNÁ Výzva k podání nabídky podle § 141 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Dokument PDF Vyzva 6-2019 05.08.2019.pdf 439.26 KB
Výzva 6-2019 Výzva k podání nabídky podle § 141 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Dokument PDF Vyzva 6-2019 II.pdf 438.64 KB
Priloha c.1 Příloha c.1-Vzorovy krycí list nabídky Dokument MS Excel Výzva 6-2019 Příloha č. 1 Vzorový krycí list nabídky.xlsx 13.29 KB
Priloha c.2 Priloha c.2-Technicka specifikace Dokument MS Excel Výzva 6-2019 Příloha č. 2 Technická specifikace.xlsx 12.00 KB
Priloha c.3 Příloha č.3-Seznam odběrných míst Dokument MS Excel Výzva 6-2019 Příloha č. 3 Seznam odběrných míst.xlsx 10.84 KB
Priloha c.4a Příloha č.4a-Navrh smlouvy GŘC Dokument MS Word Výzva 6-2019 Příloha č. 4a Návrh smlouvy GŘC.doc 102.00 KB
Priloha c.4b Příloha č.4b-Navrh smlouvy GFŘ Dokument MS Word Výzva 6-2019 Příloha č. 4b Návrh smlouvy GFŘ.docx 40.03 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Oznameni o vyberu V 6-2019.pdf 259.39 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Kupní smlouva 24.09.2019 Kupní smlouva Česká republika - Generální ředitelství cel (IČO 71214011) a OFFICE-CENTRUM s.r.o. (IČO 271433562) Dokument PDF Kupni sml. GRC-OFFICE 24.09.2019 a.pdf 5.51 MB
Potvrzení RS Potvrzení systémem registru smluv ve smyslu § 5 odst. 4 zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Dokument PDF Potvr. RS Kupni sml. GRC-OFFICE 24.09.2019.pdf 127.68 KB
Kupní smlouva-GFŘ 25.09.2019 Kupní smlouva Česká republika - Generální finanční ředitelství (IČO 72080043) a OFFICE-CENTRUM s.r.o. (IČO 271433562) Dokument PDF Kupni sml. GFR-OFFICE 25.09.2019 a.pdf 475.70 KB
Potvrzení RS Potvrzení systémem registru smluv ve smyslu § 5 odst. 4 zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Dokument PDF Potvr. RS Kupni sml. GFR-OFFICE 25.09.2019.pdf 127.86 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 02.08.2019 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://mfcr.ezak.cz/vz00003169

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
MICOS spol. s r.o. 00533394 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
Noble Class a.s. 05275776 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
XERTEC a.s. 27399508 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 25.09.2019

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562 Česká republika 662 642,00 801 796,84

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 31.12.2019
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2019 662 642,00 801 796,84