Public contract: Dynamický nákupní systém na kancelářskou techniku a zařízení - Výzva 6-2019

Information on public contract

Subject items

Name CPV code Supplementary codes
Skartovací stroje 30191400-8

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva 6-2019 NEPLATNÁ Výzva k podání nabídky podle § 141 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Dokument PDF Vyzva 6-2019 05.08.2019.pdf 439.26 KB
Výzva 6-2019 Výzva k podání nabídky podle § 141 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Dokument PDF Vyzva 6-2019 II.pdf 438.64 KB
Priloha c.1 Příloha c.1-Vzorovy krycí list nabídky Dokument MS Excel Výzva 6-2019 Příloha č. 1 Vzorový krycí list nabídky.xlsx 13.29 KB
Priloha c.2 Priloha c.2-Technicka specifikace Dokument MS Excel Výzva 6-2019 Příloha č. 2 Technická specifikace.xlsx 12.00 KB
Priloha c.3 Příloha č.3-Seznam odběrných míst Dokument MS Excel Výzva 6-2019 Příloha č. 3 Seznam odběrných míst.xlsx 10.84 KB
Priloha c.4a Příloha č.4a-Navrh smlouvy GŘC Dokument MS Word Výzva 6-2019 Příloha č. 4a Návrh smlouvy GŘC.doc 102.00 KB
Priloha c.4b Příloha č.4b-Navrh smlouvy GFŘ Dokument MS Word Výzva 6-2019 Příloha č. 4b Návrh smlouvy GFŘ.docx 40.03 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Oznameni o vyberu V 6-2019.pdf 259.39 KB
Contract, its changes and amendments
Kupní smlouva 24.09.2019 Kupní smlouva Česká republika - Generální ředitelství cel (IČO 71214011) a OFFICE-CENTRUM s.r.o. (IČO 271433562) Dokument PDF Kupni sml. GRC-OFFICE 24.09.2019 a.pdf 5.51 MB
Potvrzení RS Potvrzení systémem registru smluv ve smyslu § 5 odst. 4 zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Dokument PDF Potvr. RS Kupni sml. GRC-OFFICE 24.09.2019.pdf 127.68 KB
Kupní smlouva-GFŘ 25.09.2019 Kupní smlouva Česká republika - Generální finanční ředitelství (IČO 72080043) a OFFICE-CENTRUM s.r.o. (IČO 271433562) Dokument PDF Kupni sml. GFR-OFFICE 25.09.2019 a.pdf 475.70 KB
Potvrzení RS Potvrzení systémem registru smluv ve smyslu § 5 odst. 4 zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Dokument PDF Potvr. RS Kupni sml. GFR-OFFICE 25.09.2019.pdf 127.86 KB

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 02.08.2019 ---

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://mfcr.ezak.cz/vz00003169

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
Excluded
MICOS spol. s r.o. 00533394 Czech Republic n/a n/a No
Noble Class a.s. 05275776 Czech Republic n/a n/a No
OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562 Czech Republic n/a n/a No
XERTEC a.s. 27399508 Czech Republic n/a n/a No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 25.09.2019

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562 Czech Republic 662 642,00 801 796,84

Value finally paid

State: Contract performance terminated 31.12.2019
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2019 662 642,00 801 796,84