Public contract: Dodávky kancelářských potřeb pro resort Ministerstva financí

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 1135
System number: P15V00001122
Contracting authority registration number: MF-46314/2015/6602
Under the Act: no. 137/2006 Coll.
Registration number in VVZ: 524387
Date of start: 12.02.2016
Tender submit to: 18.04.2016 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávky kancelářských potřeb pro resort Ministerstva financí
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
Kancelářský materiál a kancelářské potřeby v běžném sortimentu pro zajištění chodu státní správy.

Jednotlivé položky předmětu plnění jsou podrobně specifikovány po jednotlivých položkách v Katalogu zboží objednatele, jenž je přílohou Závazného návrhu rámcové smlouvy, který tvoří Přílohu č. 1 zadávací dokumentace.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 82 000 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Česká republika - Ministerstvo financí
  • CRN: 00006947
  • Postal address:
    Letenská 525/15
    118 10 Praha 1 - Malá strana
  • Name of the department: MF - Veřejné zakázky
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 508241

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
v listinné podobě na adresu Česká republika - Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10; popřípadě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)

Contact

Subject items

Name CPV code Supplementary codes
Office supplies 30192000-1
Paper stationery and other items 30199000-0
Various office equipment and supplies 30190000-7
Paper or paperboard registers, account books, binders, forms and other articles of printed stationery 22800000-8
Small office equipment 30197000-6

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Zadávací dokumentace ve znění dodatečných informací č. 4 Obsahuje aktuální datum konce lhůty pro podání nabídek. Jinak beze změn. Dokument PDF KancP Zadavaci dokumentace ve zneni DI c. 4.pdf 536.97 KB
Zadávací dokumentace Neobsahuje aktuální datum konce lhůty pro podání nabídek. Původní zadávací dokumentace_stejnopis ve formátu PDF Dokument PDF KancP Zadávací dokumentace.pdf 460.03 KB
Zadávací dokumentace Neobsahuje aktuální datum konce lhůty pro podání nabídek. Původní zadávací dokumentace_stejnopis ve formátu .docx Dokument MS Word KancP Zadávací dokumentace.docx 48.92 KB
Příloha č. 6 k zadávací dokumentaci_Specifické podmínky dodání Příloha č. 6 k zadávací dokumentaci_Specifické podmínky dodání Dokument MS Word Příloha č. 6 Specifické podmínky dodání u jednotlivých Odběrných míst.docx 38.25 KB
Příloha č. 1 - Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb Příloha č. 1 - Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb Dokument MS Word KancP Rámcová smlouva.doc 194.50 KB
Příloha č. 1 k rámcové smlouva_Obchodní a platové podmínky Příloha č. 1 k rámcové smlouva_Obchodní a platové podmínky Dokument MS Word KancP Obchodní a platební podmínky.doc 85.50 KB
Příloha č. 2 k rámcové smlouvě_Katalog zboží Objednatele Příloha č. 2 k rámcové smlouvě_Katalog zboží Objednatele ve znění dodatečných informací č. 3 a 4. Dokument MS Excel Katalog zboží objednatele ve zneni DI c. 3 a 4.xls 245.00 KB
Příloha č. 3 k rámcové smlouvě_Seznam odběrných míst Příloha č. 3 k rámcové smlouvě_Seznam odběrných míst Dokument MS Excel Seznam Odběrných míst.xlsx 23.10 KB
Příloha č. 3 k rámcové smlouvě_Seznam míst spotřeby Příloha č. 3 k rámcové smlouvě_Seznam míst spotřeby Dokument MS Excel Seznam Míst Spotřeby.xlsx 93.74 KB
NEPOUŽÍVAT, Zadávací dokumentace ve znění dodatečných informací č. 2 NEPOUŽÍVAT, neobsahuje aktuální datum konce lhůty pro podání nabídek. Dokument PDF Zadavaci dokumentace ve zneni DI c. 2.pdf 453.38 KB
NEPOUŽÍVAT, Zadávací dokumentace ve znění dodatečných informací č. 3 NEPOUŽÍVAT, neobsahuje aktuální datum konce lhůty pro podání nabídek. Dokument PDF KancP Zadávací dokumentace ve zneni DI c. 3.pdf 420.86 KB
NEPOUŽÍVAT, Příloha č. 2 k rámcové smlouvě_Katalog zboží Objednatele NEPOUŽÍVAT. Jedná se o původní znění dokumentu, které nereflektuje změny provedené dle dodatečných informací č. 3 a č. 4. Dokument MS Excel Katalog zboží objednatele.xls 240.00 KB
NEPOUŽÍVAT, Příloha č. 2 k rámcové smlouvě_Katalog zboží Objednatele ve zneni DI č. 3 NEPOUŽÍVAT, Příloha č. 2 k rámcové smlouvě_Katalog zboží Objednatele ve znění dodatečných informací č. 3; znění nereflektuje změny provedené dle dodatečných informací č. 4. Dokument MS Excel Katalog zboží objednatele ve zneni DI c. 3.xls 245.00 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
07.04.2016 16:00 explanation, completion, changes of procurement documents Radek Vršecký Dodatečné informace č. 4    
01.04.2016 15:50 explanation, completion, changes of procurement documents Radek Vršecký Dodatečné informace č. 3    
24.03.2016 15:09 explanation, completion, changes of procurement documents Radek Vršecký Dodatečné informace č. 2    
15.03.2016 17:26 explanation, completion, changes of procurement documents Radek Vršecký Dodatečné informace č. 1    

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Katalog zboží část 2 Archiv RAR MFČR_Katalog-zboží-Dodavatele. part2.rar 29.96 MB
Katalog zboží část 1 Archiv RAR MFČR_Katalog-zboží-Dodavatele. part1.rar 40.00 MB
Justification (effectiveness, requirements, conditions, criteria)
Odůvodnění veřejné zakázky Dle § 156 ZVZ. Dokument PDF Oduvodneni VZ.pdf 409.29 KB
Written report of the contracting authority
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele.pdf 3.06 MB
Contract, its changes and amendments
Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb_BÜROPROFI s.r.o. Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb_BÜROPROFI s.r.o. Dokument PDF Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb_BÜROPROFI s.r.o..pdf 4.09 MB

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
III. opravný formulář: Oznámení o zakázce 02 published 08.04.2016 08.04.2016
Oznámení o zakázce 02 invalidated 12.02.2016 12.02.2016
I. opravný formulář: Oznámení o zakázce 02 invalidated 25.03.2016 25.03.2016
II. opravný formulář: Oznámení o zakázce 02 invalidated 04.04.2016 04.04.2016
Oznámení o zadání zakázky 03 published 13.07.2016 13.07.2016
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 published 28.07.2017 28.07.2017

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://mfcr.ezak.cz/vz00001135

Contract performance