Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je poskytování služeb spočívajících v:
1. Monitoringu (servisní podpora v režimu 24/7 včetně garance SLA);
2. Možnosti neomezeného řešení incidentů (Incident Management);
3. Provádění servisních zásahů a požadavků na změny (Change Management);
4. Konzultace
a to vše dle přílohy č. 1 návrhu smlouvy „Specifikace“, který tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace.
Služby podpory zahrnují následující technologie:
• Check Point 6800 Turbo (2 ks v režimu HA, centrální lokalita)
• Check Point 1490 NGTP (4 ks celkem, 2 ks v každé vzdálené lokalitě)
• SW prvky - management pro FW, VSX
• Check Point SandBlast Agent
• LOGmanager-L
Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v návrhu smlouvy, který tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)