Public contract: Nákup vybavení pro konferenční místnost

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 3705
System number: P23V00000032
Contracting authority registration number: VZ2023019
Date of commence: 14.03.2023
Tender submit to: 29.03.2023 11:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Nákup vybavení pro konferenční místnost
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je vybavení zasedacích místností Jupiter pravá – levá a Venuše v areálu T2 Na Vápence, a to audiovizuálních a technologických zařízení. Součástí je i dodávka příslušenství potřebného pro zprovoznění a zprovoznění navrhnutého zařízení včetně poskytování HW a SW maintenance po dobu 36 měsíců na veškerá zařízení.
Zadavatel požaduje dodání příslušného hardware (dále jen „HW“) včetně příslušného software (dále jen „SW“), pokud je součástí dodaného HW, poskytnutí příslušné licence (dále jen „Licence“) a poskytnutí maintenance k dodanému HW a SW a maintenance k licencím., a to v částech:
Část 1 - Projekce
Část 2 – Pořízení video záznamu
Část 3 – Pořízení audio záznamu a jeho reprodukce
Část 4 – „Řízení“
Část 5 – Ostatní

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR bez uveřejnění výzvy
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 1 000 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.
  • CRN: 03630919
  • Postal address:
    Na Vápence 915/14
    130 00 Praha 3 - Žižkov
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 520646

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance