DBID: 3705
System number: P23V00000032 Contracting authority registration number: VZ2023019
Date of commence:
14.03.2023
Tender submit to:
29.03.2023 11:00
Title, type and description of public contract
Title: Nákup vybavení pro konferenční místnost
Type of public contract: Supplies
Brief subject description: Předmětem veřejné zakázky je vybavení zasedacích místností Jupiter pravá – levá a Venuše v areálu T2 Na Vápence, a to audiovizuálních a technologických zařízení. Součástí je i dodávka příslušenství potřebného pro zprovoznění a zprovoznění navrhnutého zařízení včetně poskytování HW a SW maintenance po dobu 36 měsíců na veškerá zařízení.
Zadavatel požaduje dodání příslušného hardware (dále jen „HW“) včetně příslušného software (dále jen „SW“), pokud je součástí dodaného HW, poskytnutí příslušné licence (dále jen „Licence“) a poskytnutí maintenance k dodanému HW a SW a maintenance k licencím., a to v částech:
Část 1 - Projekce
Část 2 – Pořízení video záznamu
Část 3 – Pořízení audio záznamu a jeho reprodukce
Část 4 – „Řízení“
Část 5 – Ostatní
Procedure type, estimated value
Procedure:
VZMR bez uveřejnění výzvy
Public contract regime:
small-scale public contract
Estimated value:
1 000 000 Kč without VAT
Contracting authority
Official name: Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.
CRN: 03630919
Postal address: Na Vápence 915/14
130 00 Praha 3 - Žižkov
Contracting authority profile identification in VVZ: 520646
Contact address
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)