DBID: 3705
Systémové číslo: P23V00000032 Evidenční číslo zadavatele: VZ2023019
Datum zahájení:
14.03.2023
Nabídku podat do:
29.03.2023 11:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Nákup vybavení pro konferenční místnost
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je vybavení zasedacích místností Jupiter pravá – levá a Venuše v areálu T2 Na Vápence, a to audiovizuálních a technologických zařízení. Součástí je i dodávka příslušenství potřebného pro zprovoznění a zprovoznění navrhnutého zařízení včetně poskytování HW a SW maintenance po dobu 36 měsíců na veškerá zařízení.
Zadavatel požaduje dodání příslušného hardware (dále jen „HW“) včetně příslušného software (dále jen „SW“), pokud je součástí dodaného HW, poskytnutí příslušné licence (dále jen „Licence“) a poskytnutí maintenance k dodanému HW a SW a maintenance k licencím., a to v částech:
Část 1 - Projekce
Část 2 – Pořízení video záznamu
Část 3 – Pořízení audio záznamu a jeho reprodukce
Část 4 – „Řízení“
Část 5 – Ostatní
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR bez uveřejnění výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 000 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.
IČO: 03630919
Poštovní adresa: Na Vápence 915/14
130 00 Praha 3 - Žižkov
Id profilu zadavatele ve VVZ: 520646
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://mfcr.ezak.cz)