Veřejná zakázka: Dodávky kancelářských potřeb pro resort Ministerstva financí

Informace o veřejné zakázce

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Kancelářské potřeby 30192000-1
Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží 30199000-0
Různé kancelářské zařízení a potřeby 30190000-7
Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky 22800000-8
Drobné kancelářské vybavení 30197000-6

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace ve znění dodatečných informací č. 4 Obsahuje aktuální datum konce lhůty pro podání nabídek. Jinak beze změn. Dokument PDF KancP Zadavaci dokumentace ve zneni DI c. 4.pdf 536.97 KB
Zadávací dokumentace Neobsahuje aktuální datum konce lhůty pro podání nabídek. Původní zadávací dokumentace_stejnopis ve formátu PDF Dokument PDF KancP Zadávací dokumentace.pdf 460.03 KB
Zadávací dokumentace Neobsahuje aktuální datum konce lhůty pro podání nabídek. Původní zadávací dokumentace_stejnopis ve formátu .docx Dokument MS Word KancP Zadávací dokumentace.docx 48.92 KB
Příloha č. 6 k zadávací dokumentaci_Specifické podmínky dodání Příloha č. 6 k zadávací dokumentaci_Specifické podmínky dodání Dokument MS Word Příloha č. 6 Specifické podmínky dodání u jednotlivých Odběrných míst.docx 38.25 KB
Příloha č. 1 - Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb Příloha č. 1 - Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb Dokument MS Word KancP Rámcová smlouva.doc 194.50 KB
Příloha č. 1 k rámcové smlouva_Obchodní a platové podmínky Příloha č. 1 k rámcové smlouva_Obchodní a platové podmínky Dokument MS Word KancP Obchodní a platební podmínky.doc 85.50 KB
Příloha č. 2 k rámcové smlouvě_Katalog zboží Objednatele Příloha č. 2 k rámcové smlouvě_Katalog zboží Objednatele ve znění dodatečných informací č. 3 a 4. Dokument MS Excel Katalog zboží objednatele ve zneni DI c. 3 a 4.xls 245.00 KB
Příloha č. 3 k rámcové smlouvě_Seznam odběrných míst Příloha č. 3 k rámcové smlouvě_Seznam odběrných míst Dokument MS Excel Seznam Odběrných míst.xlsx 23.10 KB
Příloha č. 3 k rámcové smlouvě_Seznam míst spotřeby Příloha č. 3 k rámcové smlouvě_Seznam míst spotřeby Dokument MS Excel Seznam Míst Spotřeby.xlsx 93.74 KB
NEPOUŽÍVAT, Zadávací dokumentace ve znění dodatečných informací č. 2 NEPOUŽÍVAT, neobsahuje aktuální datum konce lhůty pro podání nabídek. Dokument PDF Zadavaci dokumentace ve zneni DI c. 2.pdf 453.38 KB
NEPOUŽÍVAT, Zadávací dokumentace ve znění dodatečných informací č. 3 NEPOUŽÍVAT, neobsahuje aktuální datum konce lhůty pro podání nabídek. Dokument PDF KancP Zadávací dokumentace ve zneni DI c. 3.pdf 420.86 KB
NEPOUŽÍVAT, Příloha č. 2 k rámcové smlouvě_Katalog zboží Objednatele NEPOUŽÍVAT. Jedná se o původní znění dokumentu, které nereflektuje změny provedené dle dodatečných informací č. 3 a č. 4. Dokument MS Excel Katalog zboží objednatele.xls 240.00 KB
NEPOUŽÍVAT, Příloha č. 2 k rámcové smlouvě_Katalog zboží Objednatele ve zneni DI č. 3 NEPOUŽÍVAT, Příloha č. 2 k rámcové smlouvě_Katalog zboží Objednatele ve znění dodatečných informací č. 3; znění nereflektuje změny provedené dle dodatečných informací č. 4. Dokument MS Excel Katalog zboží objednatele ve zneni DI c. 3.xls 245.00 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Katalog zboží část 2 Archiv RAR MFČR_Katalog-zboží-Dodavatele. part2.rar 29.96 MB
Katalog zboží část 1 Archiv RAR MFČR_Katalog-zboží-Dodavatele. part1.rar 40.00 MB
Odůvodnění (účelnosti, požadavků, podmínek, kritérií)
Odůvodnění veřejné zakázky Dle § 156 ZVZ. Dokument PDF Oduvodneni VZ.pdf 409.29 KB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele.pdf 3.06 MB
Smlouva, její změny a dodatky
Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb_BÜROPROFI s.r.o. Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb_BÜROPROFI s.r.o. Dokument PDF Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb_BÜROPROFI s.r.o..pdf 4.09 MB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
III. opravný formulář: Oznámení o zakázce 02 uveřejněný 08.04.2016 08.04.2016
Oznámení o zakázce 02 zneplatněný 12.02.2016 12.02.2016
I. opravný formulář: Oznámení o zakázce 02 zneplatněný 25.03.2016 25.03.2016
II. opravný formulář: Oznámení o zakázce 02 zneplatněný 04.04.2016 04.04.2016
Oznámení o zadání zakázky 03 uveřejněný 13.07.2016 13.07.2016
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 28.07.2017 28.07.2017

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://mfcr.ezak.cz/vz00001135

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Česká republika neuvedeno neuvedeno
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Česká republika neuvedeno neuvedeno
KODEX Hořovice s.r.o. 25134108 Česká republika neuvedeno neuvedeno
OFFICEO s.r.o. 64942503 Česká republika neuvedeno neuvedeno
PAPERA s.r.o. 25945653 Česká republika neuvedeno neuvedeno

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 30.06.2016


Výsledkem je uzavření rámcové dohody.
Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Česká republika neuvedeno neuvedeno

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2016 7 703 722,83 9 321 504,62
2017 11 505 442,13 13 921 584,98
2018 7 745 019,63 9 371 473,75
2019 7 813 204,56 neuvedeno