Public contract: „Obnovení silnice III/2565 Most - Mariánské Radčice“

Information on public contract

previous contracting authority profile Procurement procedure was commenced on other profile:
Previous public contract system number: P14V00000084
Previous VVZ profile identification: 60051765

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 482
System number: P15V00000469
Contracting authority registration number: MF-40349/2014/45
Under the Act: no. 137/2006 Coll.
Registration number in VVZ: 493848
Date of start: 13.10.2014
Tender submit to: 26.02.2015 00:00

Title, type and description of public contract

  • Title: „Obnovení silnice III/2565 Most - Mariánské Radčice“
  • Type of public contract: Works

Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace „Obnovení silnice III/2565 Most – Mariánské Radčice“ zpracované společností Báňské projekty Teplice a.s., Kollárova 11, 415 36 Teplice, IČ: 46708456.

Předmětem plnění je obnova silničního spojení města Mostu s okolními obcemi ležícími severně od města Mostu, tj. obcemi Mariánské Radčice a Braňany.

Komunikace je navržena typu MO2k 7,5/7,5/30 a to v intravilánu (před stykovou křižovatkou SO 103) a v kategorii S 7,5/50 resp.70 v extravilánu. Návrh konstrukce vozovky odpovídá dopravnímu zatížení III. tř. – až 1200 TNV denně, povrch bude živičný z asfaltového betonu.

Z prostoru od budoucí stavby MiniMostu je vedena společně s komunikací po celé trase také cyklistická stezka v šíři 3 m.

Součástí stavby je přemostění kolejiště TRAM, ČD a řeky Bíliny a přemostění stávajících produktovodů UNIPETROL RPA.

Stavbou dojde k vynuceným přeložkám IS – vodovodu SČVK a Unipetrol RPA (SO 302-303), elektrických sítí Telefónica O2, Technických služeb města Mostu, Czech Coal Services a Unipetrol RPA (SO 401 – 405) a k přeložce návěstní lávky (SO 651).

Stavba je navržena z důvodu obnovy původní komunikace částečně na výsypce, částečně na poddolovaném území a z části na území se složitými základovými poměry, navíc se jedná o práci v prostoru kolejiště TRAM a ČD.

Navrhovaná trasa v podstatě kopíruje okraj bývalých hnědouhelných lomů Most – Kopisty a Ležáky a dále pokračuje při jižním okraji vnější výsypky Růžodol a po severním okraji popelové skládky CHEZA-Nové Pole (bývalý lom Venuše). Po částech bývalé silnice III. třídy pokračuje směrem na Mariánské Radčice, kde končí napojením na stávající komunikaci Mariánské Radčice – Braňany.

Trasa je situována v nemalém úseku do blízkosti horní hrany zbytkových jam hnědouhelných dolů nebo na plošiny vnitřních výsypek.

Území je v současné době ovlivňováno pouze sanačními pracemi spojenými s likvidací zbytkové jámy lomu Most – Kopisty. 200 let důlní činnosti a na ně navazujících průmyslových provozů se projevilo na inženýrsko-geologických poměrech oblasti. Kromě výše uvedené změny vrstevních sledů se dále uplatňují hlavně geodynamické jevy, zejména poklesy terénu vlivem hlubinné činnosti a sesuvné jevy na svazích povrchových dolů a jejich výsypek.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 498 603 700 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Česká republika - Ministerstvo financí
  • CRN: 00006947
  • Postal address:
    Letenská 525/15
    118 10 Praha 1 - Malá strana
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 508241

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
Česká republika - Ministerstvo financí, Letenská 15, Praha, 118 10

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance